zitzak/fatboy?

08-02-2008 10:06 22 berichten
Hoi,

Wie kent ze niet, van die soms felgekleurde zitzakken, waar je lekker op kan liggen. (Fat-boy)

Ik wil er één kopen voor dochter, maar die dingen, de échte, zijn mega duur (de grootste ;170 euro was goedkoopst) . Ik wil best wel een goedkopere nepperd aanschaffen.

Of is het dan zonde geld?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een goedkope versie van de Leen Bakker, voor 40 euro, zit er dagelijks op en vind het een heel fijn ding! En het staat ook nog is leuk in de kamer! De dure kon ik ook gewoon niet betalen.
Hoi Muzze, de originele is 140x180 cm, de neppers zijn meestal kleiner.

Daar zit volgens mij het prijsverschil in.........

Kijk ook eens op Marktplaats, er zijn altijd mensen die hem weer wegdoen.....

(Er worden er nu 768 stuks aangeboden, verschillende modellen.....)

Suk6 ermee!

Beter Laat
Toevallig hebben we maandag een zitzak bij Leen Bakker gekocht voor dochter haar nieuwe kamer. 100 x 150 cm, nu in de aanbieding voor ¤30.-

Wij hebben een knalroze en dochter is er helemaal wild van!
je kan er nu 1 winnen op ww.susie.nl een knalroze
Ik heb er net vorige maand een gekocht bij 4Casa, een webwinkel in zitzakken en vergelijkbare dingen. Voor een zitzak van 140 x 180 was ik incl. verzendkosten 70 euro kwijt. En hij zit erg lekker!
Bij de Postbank kan je ze met korting kopen dmv rentepunten, maar ik weet niet wat ze dan kosten... moet je ff checken
¤ 84,50 met 8.450 rentepunten

(moest er toch net even zijn)
Kijk inderdaad eens op marktplaats. Daar worden mooi 2e handse verkocht voor rond de 80 euro!

Succes

Zelf wil ik denk zo'n zit stoel van sit&joy. Iemand tips? Op marktplaats staan ze niet veel.
Probeer eens een echte en een nepper uit in het echt. Ik heb 2 echte in de woonkamer staan, bij wijze van fauteuil, in de zomer sleep ik ze soms naar buiten, lekker in de zon bij de openhaard... De stof van neppers is anders, ze zijn groter, en de neppers zitten vaak te vol waardoor je niet lekker kunt zitten of liggen.

Voor een kinderkamer zou ik dan weer eerder voor een nepper gaan, kinderen zijn minder voorzichtig over het algemeen. Zou ik toch zonde vinden van 170 euro.
Maudym, die echt zijn echt fatboy zakken? kan je die dus ook makkelijker schoonmaken? Waar heb je ze gekocht?
Ja, het zijn echte. Of het makkelijker schoonmaken is weet ik niet, ik heb geen vergelijkingsmateriaal. De echte is prima schoon te maken, gewoon met een sopje en een vochtige doek. Je krijgt geen vlekken of kringen van het schoonmaken. Ik heb ze besteld op www.fatboy.nl, ze zijn keurig thuisbezorgd in een hele grote kartonnen doos. Ik heb trouwens 'the original'.
En oja, ik heb geen aandelen hoor
Ik heb ook een echte. Een donkerbruine. Hij zit/hangt/ligt heerlijk. In ons nieuwe huis hebben we er misschien geen ruimte meer voor.... dus dan gaat hij misschien marktplaats op. Maar naar buiten slepen is ook een idee zeg!
Ik vind de echte veel te duur, ik heb er een weg bij www.topbedden.nl 2 weekjes wachten maar dan heb je hem een stuk voordeliger.
Ik heb een nepper in de woonkamer bij trendhoppper gekocht.

Zitten heel fijn.Ook makkelijk schoon te maken.

Kids vinden het heerlijk. En ook mijn visite hangt er regelmatig op.

Het is wel een groot ding,je moet er wel veel ruimte voor hebben.
[bewerkt door moderator, ivm reclame]
reclame mag niet...
[bewerkt door moderator, ivm reclame]
Als je op zo'n nepperd gaat zitten, zit het veel minder dan de echte. De korrels die er inzitten, zijn duidelijk van mindere kwaliteit.

Wij hebben daarom ook een 'echte'; besteld via hun site.

Maar goed, als je het geld niet hebt (overhebt) voor een duurdere, dan zul je concessies moeten doen!
Niet mee eens hoor Pauline. Die van mij zit echt hetzelfde. Pas nog op een echte gezeten op een beurs,ik vond hem niet beter zitten. Het geldt dus niet voor alle nepperds
Ik heb al jaren een echte fatboy. Na 7 jaar is hij nog steeds prima en de korrels zijn ook niet ingezakt ofzo. Hij is nog net zo gevuld als in het begin. En ik denk ook dat het prijsverschil vaak zit in de soort korrels en de stof van de zak. Die van fatboy is vrij stug en dik en ik merk bij nepperds toch vaak dat dat minder is. Let daar dus wel goed op! Ik sleep die van ons in de zomer ook regelmatig naar buiten en dat ligt heerlijk. Ook staat hij hier naast de verwarming en dat is geen probleem. Hoor weleens van mensen dat bv in een nepperd de korrels vochtig worden en aan elkaar gaan kleven, maar daar heb ik geen last van. Enige nadeeltje hier is dat ik hem blijkbaar toch iets te vaak naar buiten heb gesleept, en dus over de tuintegels heb gesleept. Daar is ie niet zo goed tegen bestand en heb pas dus een heel klein gaatje (of eigenlijk een dunner plekje in de stof...korrels kwamen er niet uit hoor) zitten stikken zelf. Maar goed, dat komt dus echt doordat ik hem niet optil als ik hem buiten leg, maar gewoon over de grond trek. Moet ik dus niet meer doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven