The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Jazeker! Ik vind het fijn om anderen blij te maken, dus ik strooi ze nogal es rond.

Hoeveel forummers heb jij al ontmoet IRL?
Stuk of zes.

En jij?
I am surrounded by morons
Een heleboel op de grote meets en anderen op kleinere meets.

Met wie zou jij willen meeten?
Elynn

Met wie zou jij echt niet willen meeten?
Ben ook heel benieuwd naar jou, Twis, en die meet komt er geheid.

Willem (met de Andre van Duin-avatar met het helmpje), vanwege seksistisch, betweterig en algehele horkerigheid.

Heb jij kunst (geen reproducties) in huis? En zo ja, wat.
He, trouwens, gingen jullie niet meeten vandaag?
*We zouden morgen gaan meeten, maar de meet wordt verzet. Lucky you! *

Nee, ik heb geen kunst in huis.

Heb je een goede band met je ouders?
Ja, best prima. Maar gewoon om een dagje/avondje bij ze te zijn, Niet zo dat ik met ze op vakantie zou willen

Vind je het spannend om met mensen van hier af te spreken?
Ja, maar het leek me ook wel leuk.

Wat ga jij morgen doen met dit mooie weer?
Als morgen vandaag is: huiswerk maken (zou ik nu aan het doen moeten zijn in ieder geval), vanmiddag optreden en voor vanavond nog geen plannen.

Wat in je huis is aan vervanging toe?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nee niet echt.

Epileer jij regelmatig je wenkbrauwen?
In huis aan vervanging toe: de ketel.

Wenkbrauwen epileren zeer regelmatig

Heb je gister een leuke avond gehad?
Ja, heel relaxed!

Verbrand jij snel?
Voorheen wel maar sinds mn zonnebankkuurtje voor mn bruiloft en de daaropvolgende vakanties in midden-amerika niet meer

In NL dan he.. Rond de evenaar verbrand ik als een tierelier maar da's maar 1 keer per jaar dus mag niet klagen

Heb jij goed aftersun spul? (Ik heb met lidocaïne, een aanrader hoor! Verdoofd een beetje)
ik gebruik geen aftersun

doe jij altijd je schoenen uit als je binnenkomt thuis?
Niet altijd. Maar meestal wel.

Hoeveel tijd besteed jij per week gemiddeld aan je huishouden?
Nee, mijn huis is geen toonzaal en ik heb geen zin om voortdurend m'n schoenen aan en uit te moeten doen.

Wat stond er op tafel voor je brunch/lunch?
Niets.. Krijg geen hap door m'n keel..

Is jouw leven erg verandert na het verbreken van een relatie? Hoe?

Vriend woont sinds donderdag weer bij moeder.. De bom is wederom gebarsten. Ik hou ongelofelijk veel van hem. Maatje voor 't leven.. Maar zijn leven staat stil en totdat hij weer verder kan (door het nemen van verantwoordelijkheid, daardoor zijn diploma halen, wat meer regelmaat in zijn leven, goede feedbackgevende mensen om hem heen, assertiviteitstraining bij MW) kunnen we even niet meer samen leven. Hebben 't er allebei vreselijk moeilijk mee, willen helemaal niet zonder elkaar. Maar als ik dit besluit niet had genomen, was het blijven aanmodderen en waren we er ooit toch weer tegenaan gelopen. Het ging al een hele tijd ten koste van mij. Dus mijn verstand vind dit besluit knap, volwassen, trots op mezelf. Maar mijn gevoel en verdriet zorgt ervoor dat ik er bijna in stik! Mis hem ontzettend.. Het is de bedoeling dat we er allebei sterker uit gaan komen. Internet in mijn huisje is onderweg, duurt nog een paar weekjes, dus ben hier even niet zoveel meer te vinden.
*Och Julia.. Jeetje wat naar.. Sterkte en succes *
Ja mijn leven is verbeterd nadat ik bij ex wegging: ik zit niet meer aan de drugs, heb geen contact meer met de politie, voelde me stukken beter en straalde dat blijkbaar ook uit want na een aantal weken heb ik mijn huidige man leren kennen en daar een fijn leven mee opgebouwd (de depressies denk ik even weg Daarnaast heb ik namelijk een fijn leven )

Kop op dame, je kan het

Heb jij ook wel eens een geheim voor je partner? (Ik nu niet meer zojuist opgebiecht dat ik soms rook )
Ja. Ik snoep wel eens ''stiekum'' en ik geef ook wel eens meer geld uit aan dingen dan ik vertel. Overigens vraag ik me af of mijn partner het erg zou vinden als ie de waarheid zou weten. Ik denk nl. dat het em eigenlijk niks uitmaakt. Het is meer mijn eigen onzekerheid over die dingen dat maakt dat ik de waarheid wel eens verbloem.

Wat is jouw meest slechte gewoonte?

* Sterkte Julia! En mooi verhaal Choco! *
Ik word nukkig als ik mijn zin niet krijg, en ga de meest belachelijke argumenten oprakelen om het alsnog op mijn manier gedaan te krijgen. Maar misschien is dit meer eigenschap. Anders gooi ik het op te veel snoepen!

Wie op deze wereld heeft je het meest gekwetst?
Mijn broer. Die spreek ik dan ook al heel lang niet meer.

Heb jij familieleden die je bewust niet meer ziet?
*Nou welkom in de wereld van Choco is het vandaag zeg haha*

Mijn vader, ik hou niet van mensen die liegen en dat *hou het netjes* mens waar hij mee is getrouwd heeft dat veroorzaakt bij hem.

Heb jij een beker of glas waar je graag uit drinkt en hoe ziet die eruit/hoe is het verhaal achter dat ding?
Oww Choco tis ook allemaal niet makkelijk hoor!

Niet echt één beker, maar een serie: onze caffe ti amo bekers, en dan het liefste de lichtblauwe, roze of gele (de andere gele en de donkerblauwe zijn stom )

Heb jij iets in het huishouden dat áltijd blijft liggen, waar je jezelf echt niet toe kunt zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven