Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh maisjes...

Wij hadden een gezellig feestje en het werd best nog laat.

Ik had wat moeite in slaap te komen en ook uitslapen lukte niet, maar voor de rest heb ik best goed geslapen.

Oh Zoeb, ik wil ook graag een automaat, zó relaxed rijden! Maar wij gaan toch weer voor een nieuwe auto en dan is een automaat-versie meteen weer een 2000 euro duurder. En dan moeten we even heel goed nadenken of we dát er voor over hebben.

Vandaag:

Stofzuigen

vaatwasser leeg

was vouwen

koffertje pakken voor hotelovernachting

Troela wegbrengen naar een slaapfeestje

met Goldman naar van der Valk (ergens in Drente)

Morgen is er van de bmw-cabrioclub weer een rondrit, en met dit mooie weer willen we die niet missen. Het zal wel de laatste dit jaar zijn en voor het relaxte gaan we dus al de avond te voren die kant op.
Leuk Goldie,zo'n rondrit.Veel plezier gewenst.

Zoeb,lekker hoor een automaat,ik wil niets anders meer

Mijn dafje is ook een automaat.

Ik ben aan het wachten tot middelste terugkomt van de voetbal,dan komt een vriendin de kinderen halen en kan ik weer mijn bedje in.
En weer als een blok geslapen,waar haal ik het vandaan??

Voel me iets beter(der)

Baal wel als een stekker dat ik met dit mooie weer niet echt kan genieten.

Nu een soepje eten en hopelijk knap ik daar ook nog van op.
He Coetje. Ik hoop echt dat je heel snel weer opknapt. Zo jammer om nu met dit weer ziek te zijn. Misschien morgen nog een boottochtje? Beterschap hoor.

Mamzie sms even je adres door. Dan stuur ik je de bon.

Leuk voor jou om dat eens mee te maken en je lekker te laten verwennen.

Ik heb vanmiddag de Clio opgehaald en zo makkelijk die automaat. En automatische ramen. Wat een luxe en zo gemakkelijk met die pols. Gek he dat zelfs het opendraaien van een autoraampje heel veel pijn geeft. Net als een blik openmaken. Draai je toch je pols mee rond.

(Ik heb wel gereden terwijl hij al geschorst was). Oeioei.

Is goed gegaan hoor.

En even een nieuwtje.

Ik wordt weer oma.
Wat een leuk nieuws Zoebie!Gefeliciteerd!

Is het de schoondochter die je al eerder dacht?Leuk hoor,kunnen je kleinkinderen straks samen spelen.

Moggu trouwens...

Ik voel me wel iets beter maar laat de afspraak voor morgen met de huisarts wel doorgaan.Ik heb het nog steeds benauwd en voel het slijm zitten maar kan het niet ophoesten.Vies verhaaltje he

Hebben jullie ook zo'n last van muggen?

Vriend heeft er gisteravond 23 geplet en net zat er al weer 1 in de keuken.Vieze beesten zeg!

Voor vandaag staat een bbq gepland met wat vrienden en ik wil de was bijwerken.Er blijft altijd zoveel liggen als moeders ziek is.Bbq hoef ik niks aan te doen,vriend heeft kant en klare salade's meegebracht dus lekker makkelijk.

Fijne dag
Lastig Coe dat slijm dat niet is op te hoesten. Ook niet als je een sigaret op steekt? (Hoe gemeen van me).

Ja het is de schoondochter waar ik het al eerder van dacht.

Zo leuk voor die kinderen. (Nou ja, je begrijpt het wel).

We hebben geen muggen. Gelukkig zeg. Die 40 steken per been laatst was wel genoeg. Ze lusten me tegenwoordig nogal graag.

We hebben ontzettend veel vliegen. Niet gewoon meer.

Gelukkig vangt Siep ze nogal eens en ik ga voor ik ga stofzuigen nog maar even meppen. Bah vieze dingen.
Zoeb.

Ik heb al een paar dagen niet gerookt.Nam vanochtend een trekje van vriend zijn peuk maar dan sta ik te hoesten tot alles eruit komt.(zal dat de oplossing zijn voor dat slijm)

Een goede manier om eraf te komen.

Afgelopen week kwam het grote Bart Smit boek binnen,die had ik verstopt voor Uk(nog tijd genoeg voor 5 december)maar vriend heeft gister al gekeken en het niet terug opgeborgen.

Uk zit nu dus een verlanglijst te maken(het hele boek knipt ie uit
Whah die Uk. Wat duurt het dan alleen nog lang voor het zover is.

Achterlijk ook om die boeken nu al te bezorgen. Eerder vond ik in de hersftvakantie al vroeg. Nu liggen de Sint en kerstspullen al gebroederlijk naast elkaar in de winkel. Brrr.

Intratuin is de kerstafdeling al in aan het richten en bij de action liggen al kerstballen. en ik moet eerlijk bekennen dat ik heb staan twijfelen hoor, Ik heb al jaren alles rood en goud en nu moet van goud naar zilver, omdat mijn kamer heel anders is. Goud kan nu echt niet meer. (Trouwens rood ook niet eigenlijk).
Coe steek er nog een op joh.
Zoeb,jij moet gewoon alles nieuw kopen voor kerst dus

Uk vraagt het niet alleen aan Sinterklaas,ook aan de kerstman en hij vertelde een heel verhaal dat er met "het vuurwerk" ook iemand komt die kadootjes brengt.En anders voor zijn verjaardag(juni)

Heb net weer een poging tot roken gedaan maar nog steeds geen succes.Ben sowieso vaak duizelig en zwart voor de ogen de laatste dagen maar met dat hoesten wordt dat ook erger.Lijkt wel of ik bezopen ben
Mogguh

Coe, net je beter voelen en dan de was wegwerken. Het is nog maar één dag mooi weer! Hoop dat de dokter morgen iets goeds heeft voor de benauwdheid.

Zoebie, leuk, een automaatje. Geen verstand van maar mijn rijinstructeur zei dat ik dat maar moest gaan doen in plaats van gewoon rijden als ik ooit nog een rijbewijs wilde. Ennuh.. nieuwe kerstballen kopen is leuk! maar met hoogzomer nog niet echt

Goldie, veel plezier vandaag in de open wagen

Was heerlijk bij en in het water gisteren. Nou, om eerlijk te zijn was het midden behoorlijk koud. Tis toch niet te geloven, zwemmen in open water in oktober! Volgend jaar hebben al die mannetjes hun diploma maar nu kon ik ze ook al goed loslaten, vriendje zwemt goed en bijna af.

Vandaag een concert gehad (met drumsolo van Middelste), afwas half af, twee wasjes gedraaid en opvouwen doen we wel als het weer saai weer is. Wel een hardnekkig terugkerende koppijn sinds de begrafenis.
Moggu...
Lijstje vandaag:

huisarts

koken in Uk zijn klas met herfstproducten

wassen en vouwen

boodschappenlijst maken

rondje bellen wie de nieuwe voetbalschoenen van middelste verruild heeft voor een afgetrapt paar.
Mogge

Wat een lijst Coe. En wat een rotstreek van de voetbalschoenen.

Wat leuk dat koken in Uk zijn klas.

En als jij al vijf dagen niet hebt gerookt, kun je dan niet stoppen?

Ik wou dat ik dat kon.
Mogguh maisjes...

Iedereen een fijn weekend gehad?

Heb je de grapjas van de schoenen al gevonden Coetje?

Voel je je weer een beetje mens vandaag? Hopelijk wel, want je bent ook alweer tot hulpmoeder op school gebombardeerd zie ik?

En is dit niet een goed moment om proberen met het roken te kappen?

Mamzie, heb je dus wel gelest maar nooit het papiertje gehaald? Wat zonde ...

Zoeb! Gefeliciteerd! Wat leuk!

En ik heb het ook al gezien: Kerstballen bij de Action. Belachelijk. Ik loop er nog met een grote boog omheen.

Het grote speelgoedboek is hier linea recta de kliko ingegaan. Die tijd hebben we gelukkig gehad (al was het ook best een leuke tijd als ik eerlijk ben)

Wij hebben een lekker weekend gehad.

Leuke mensen, mooie rit, leuke activiteit en lekker eten.

Vandaag weer 'back to normal', voor zover dat nu weer normaal is.

To do:

Het hele huis stofzuigen en stofvrij maken, dus ik vertrek zometeen met een emmer sop naar de zolderverdieping. Ik werk van boven naar beneden en hoop vandaag een eind te komen.

Wasmachine draait en dat zal ie vandaag ook wel blijven doen.

En er hangen weer een rits overhemden die gestreken moeten worden.

Ik hoef me dus alweer niet te vervelen.

En dat wil ik ook niet.

Nu even naar de BH.
Leuk dat je weekend fijn was Gold.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel heb staan kijken hoor, bij de kerstballen. Schande hè. Maar ja,als je ook alles nieuw moet, is het wel gemakkelijk nu al te beginnen.

Nee hoor, ik heb er nog geen gekocht. Al denk ik er nu wel over. Ik moet wat dingetjes bij de Action ruilen en je krijgt er je geld niet terug. Wat een vooroorlogse regeling is dat trouwens zeg. Dus het zullen dan toch wel kerstballen worden, want ik heb geen idee wat ik er anders voor moet halen.
Mijn overbuurvrouw is aan het verhuizen en ik kreeg een trip-trapkinderstoeltje, een fietsje, en nog wat leuke dingen.

Ha, een kinderstoeltje ontbrak nog aan mijn uitzet.
Zo zo, een echte Trip-trap?

Da's mooi gekregen dan!

Nou, ik ben overal bijgelezen dus ik zal toch echt aan de poets moeten.

Tot later!
Ja een echte. Ze moet alleen de beugel nog zoeken. Maar ze zijn het huis nog leeg aan het halen, dus die komt nog wel voor de dag. En zoniet dan is die altijd nog wel te bestellen.

Poets ze. Goed idee trouwens.
Wat leuk Zoebie,al die spullen.

Ik heb binnenkort ook nog het een en ander voor je.

Goldie,fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben.Het weer werkte iig goed mee.

Bloed is weer geprikt,donderdag de uitslag en een puffer extra voor de benauwdheid.Tot nu toe nog niet gerookt!!(maar heb er wel veel zin in....volhouden Coetje!)

Die voetbalschoenen is weer een raar verhaal,ik heb zo'n tasje waar alleen de schoenen in moeten.Middelste zegt dat die daar zaterdag ook gewoon zijn schoenen heeft ingedaan.Maar het tasje was in een auto van een andere ouder achtergebleven.

Die kwamen ze gister terugbrengen en er zitten oude afgetrapte schoenen in,maat 35 en middelste heeft 38

Ik heb maar gemaild ipv bellen want iedereen is werken.

Hoop echt dat ze nog boven water komen,het waren best dure schoenen en hij heeft ze nog maar 5x gebruikt.
De zolderverdieping is klaar!

Tijd voor een theetje.

Echt balen Coe, als de schoenen spoorloos blijven.
Goed bezig Goldie!
Coe als ze niet boven water komen dan zou ik toch eens op het veld gaan kijken. En ik weet niet wat ik zou doen als ik de schoenen zou herkennen. Ik vind het echt een gemene streek als het bewust is gedaan.

Gold jij bent goed bezig. Jammer dat je zo ver weg woont. Je mocht bij mij ook wel eens komen.

Mamz hoe gaat het?
Tips gevraagd...

Oudste doet het niet goed op school.Ik ben de boeman omdat ik haar steeds achter haar kont moet zitten voor haar huiswerk.

Ze staat er nu slecht voor,kan niet doorstromen naar de Havo.

Haar laptop neem ik straks in beslag maar hoe kan ik haar motiveren zodat ze toch haar best doet.

Iedere dag gezeur om huiswerk schiet ook niet op.

In principe zou ze de Havo moeten kunnen halen,maar ze doet gewoon niks!

Zegt tegen mij dat ze huiswerk gaat maken en als ik dan op haar kamer kom,ligt ze in bed te hyven,msnen,oid.

Ben zo teleurgesteld!
Huiswerk voortaan beneden, onder toezicht maken?

Alle afleiding van haar kamer af (telefoon, tv, computer etc) en daar huiswerk maken?

Aan het eind van de avond overhoren/checken wat ze gedaan heeft?

Iets dat ze heel erg leuk vindt in het vooruitzicht stellen als ze bij een volgend rapport er goed voor staat?

Huiswerk begeleiding inschakelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven