Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1 Wendy afgevallen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2011 @ 20:41:

[...]





Met zo'n buik is het ver zoeken denk ik ja



Maar volgens mij bedoelde ze meer: hij zou er niet voor kunnen zorgen. Misschien lijkt dat er meer op
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 20:41:

[...]





Danny was 270 kilo toen hij begon aan dit programma. Inmiddels is hij 56 kilo afgevallen. Oh, en we hebben allemaal heel veel sympathie voor hem Waarom hebben we veel sympathie voor hem?
Alle reacties Link kopieren
Hij praat mij na een Wendy afgevallen..
Alle reacties Link kopieren
Zie je! Toch dat hart!
Alle reacties Link kopieren
Oeh...wat een schrikbeeld daar op het einde even zeg...even bijkomen!
Alle reacties Link kopieren
Oooh wat zag ik nu-:O
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij val je in het begin veel af als je extreem overgewicht hebt.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2011 @ 20:43:

[...]





Waarom hebben we veel sympathie voor hem?Omdat hij heel enthousiast en eerlijk is. Hij maakt het niet mooier dan het is, en wil dit heel graag. Verder blijft hij lachen, en doet hij het wel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die hem op de een of andere manier op "De Bachelor" Lars vindt lijken? Komt door de stand van de mond ofzo denk ik...
Alle reacties Link kopieren
hELLUP anneke de takketrol!!
Alle reacties Link kopieren
Goh wat veel lelijke baby's in de Pamper reclame
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 02 oktober 2011 @ 20:43:

Hij praat mij na een Wendy afgevallen..Trendsetter
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n idee dat de sportscholen morgen vollopen
Alle reacties Link kopieren
Pfff, maandenlang was er bijna geen trash en nu ineens 2 programma's tegelijkertijd



Ik ga even snel switchen naar SYTYCD...
Alle reacties Link kopieren
Ik zat klaar om te kijken met een wijntje en een beetje chips. Die heb ik van schrik weer teruggezet en een broodje rookvlees en een glaasje verse jus ervoor in de plaats genomen....



Tot nu toe best een mooi gemaakt programma!
Alle reacties Link kopieren
Tot zo Soleil



(Dan is er niet, want hij mag als Amerikaan Cuba niet in)
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 20:45:

Goh wat veel lelijke baby's in de Pamper reclame



Er is een topic over reclames die je niet leuk vind, ga daar maar klagen over die 'lelijke' baby's.



Alle reacties Link kopieren
Geen Dan?

Dan switch ik zometeen wel weer terug hiernaartoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Jolieh1981 schreef op 02 oktober 2011 @ 20:50:

[...]





Er is een topic over reclames die je niet leuk vind, ga daar maar klagen over die 'lelijke' baby's.



Pardon??
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 20:51:

[...]



Pardon??Huh?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 20:51:

[...]



Pardon??



Jaahaa, dat zal je leren hier een beetje offtopic te gaan zitten doen



(ik ga er van uit dat het een grapje.....toch...?)
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met hem eigenlijk zó ver gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg zin om af te vallen door dit programma. Dat is me nog nooit overkomen bij afvalprogamma's. Meestal krijg ik zin om te snaaien.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2011 @ 20:42:

[...]





Hoe heeft hij dat gedaan?

En is dat niet véél te veel voor zo'n korte periode? Day is toch ook niet goed....Als je zó zwaar bent kan het niet snel genoeg gaan lijkt mij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven