Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2011 @ 20:54:

Hoe is het met hem eigenlijk zó ver gekomen?Tja..goeie vraag
Alle reacties Link kopieren
Hij is al helemaal in de gloriaaa
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie laarsjes heeft Wendy daar aan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 oktober 2011 @ 20:55:

Ik krijg zin om af te vallen door dit programma. Dat is me nog nooit overkomen bij afvalprogamma's. Meestal krijg ik zin om te snaaien.





Ik heb net een kommetje ijs weggewerkt. Ik krijg ook altijd zin om te snaaien bij dit soort programma's





En ik vind Wendy stom zeg...
Alle reacties Link kopieren
Hij had galstenen! Dat krijg je niet van afvallen Wendy.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet langzaam die surfgod weer te voorschijn komen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 oktober 2011 @ 20:55:

Ik krijg zin om af te vallen door dit programma. Dat is me nog nooit overkomen bij afvalprogamma's. Meestal krijg ik zin om te snaaien.Over vijf maanden doe ik met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gemist hoeveel hij is afgevallen, help!
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia, 81 seconden geleden

Je ziet langzaam die surfgod weer te voorschijn komen.





Ja, inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 02 oktober 2011 @ 21:01:

Ik heb gemist hoeveel hij is afgevallen, help!Hij is begonnen met 270 kilo...
Alle reacties Link kopieren
quote:batwom schreef op 02 oktober 2011 @ 20:53:

[...]





Jaahaa, dat zal je leren hier een beetje offtopic te gaan zitten doen



(ik ga er van uit dat het een grapje.....toch...?)Zo komt het niet over. Was volgens mij ook haar eerste post in dit topic.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Als hij zó snel afvalt, heeft hij straks enórm last van overtollig vel. Zou hij sowieso wel hebben,maar nu nog meer. De huid kan dat helemaal niet aan, zo.

En als hij zo snel afvalt, komt hij straks met een beetje pech ook weer heel snel aan. Zijn lichaam ziet dit als een periode van schaarste, van tekort komen en gaat straks bij het minste of geringste alles enorm opslaan, om zo'n nieuwe hongerperiode opnieuw te kunnen ondervangen.

Ik zou toch van zo'n programma verwachten dat ze er iets verstandiger mee omgaan eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:batwom schreef op 02 oktober 2011 @ 20:53:

[...]





Jaahaa, dat zal je leren hier een beetje offtopic te gaan zitten doen



(ik ga er van uit dat het een grapje.....toch...?)Jazeker
Alle reacties Link kopieren
Maat 52 is toch een redelijk normale maat?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 21:01:

[...]



Zo komt het niet over. Was volgens mij ook haar eerste post in dit topic.Ik begreep m ook niet helemaal...
Alle reacties Link kopieren
Hij traint 5 uur per dag?!!?



Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 21:01:

[...]



Zo komt het niet over. Was volgens mij ook haar eerste post in dit topic.Misschien was 1 van die lelijke baby's van haar!
Alle reacties Link kopieren
Nou slaat hij weer door..
Alle reacties Link kopieren
Sjees... hij wordt nu echt ouder in zijn gezicht!
Alle reacties Link kopieren
Jee, straks valt ie alsnog dood neer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ah, gelukkig zegt Wendy het nu ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al, die slaat door. Van de ene verslaving naar de andere...
Alle reacties Link kopieren
quote:batwom schreef op 02 oktober 2011 @ 21:03:

[...]





Misschien was 1 van die lelijke baby's van haar!
Alle reacties Link kopieren
quote:batwom schreef op 02 oktober 2011 @ 21:03:

[...]





Misschien was 1 van die lelijke baby's van haar! Of allemaal
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:04:

Sjees... hij wordt nu echt ouder in zijn gezicht!Da's logisch, ook daar zit overtollig vel en dat maakt plooien en rimpels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven