Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat kapsel wel bij hem passen
Ik vind hier dingen van.
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:08:

Heel stiekem vond ik dat dikkere gezicht wel wat sympathieker... Sorry!ik ook
Alle reacties Link kopieren
You see....
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:08:

Heel stiekem vond ik dat dikkere gezicht wel wat sympathieker... Sorry!

ik eigenlijk ook wel.

Ik heb bijna het idee dat hij anorexia heeft.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij praat hij nu voor het eerst over zijn "ellende". Hij loopt helemaal leeg. (goed van hem)
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 02 oktober 2011 @ 21:07:

Wat heeft die man een knap gezicht, of ie nu dik of dun is.Nu nog een ander kapsel, want dat is wel afschuwelijk zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 oktober 2011 @ 21:09:

Ik vind dat kapsel wel bij hem passenik vind het onverzorgd uitzien, en dat past mi niet bij hem
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 21:07:

[...]



Bedoel herenmaten 46,48,50,52,54



ik snap je,maar dat was volgens mij niet waar hij het over had.



bv spijkerbroek/Amerikaanse maat 34 is herenmaat 50

Maar ik begreep dat hij (toen.halverwege) maat 52 = herenmaat 68 had.





toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:08:

* oooh!! Ik geloof dat ik een baby voel!!!!***Krijgen we een forum bevalling??
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 02 oktober 2011 @ 21:09:

[...]



Die van mij wel hoor... voor hij mij kende...En nu is het een zooi?
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Wat een vent. Ik ben zo benieuwd hoe hij er nu uitziet!



(Ik vond zijn gezicht wat voller wel mooier).
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2011 @ 21:10:

[...]





Nu nog een ander kapsel, want dat is wel afschuwelijk zo.Ja, dat kan wel beter
Alle reacties Link kopieren
quote:phoolan schreef op 02 oktober 2011 @ 21:11:

[...]





Krijgen we een forum bevalling??Haha, ik hoop het nog even niet. Ik ben 17 weken in verwachting van een tweeling, en ik geloof dat ik de eerste zojuist gevoeld heb
Alle reacties Link kopieren
quote:phoolan schreef op 02 oktober 2011 @ 21:11:

[...]





Krijgen we een forum bevalling??Pak handdoeken!! Zet water op!! Allemaal kalm blijven!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:scarpetta schreef op 02 oktober 2011 @ 21:12:

Wauw. Wat een vent. Ik ben zo benieuwd hoe hij er nu uitziet!



(Ik vond zijn gezicht wat voller wel mooier).Botoxje dan maar?
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:13:

[...]





Haha, ik hoop het nog even niet. Ik ben 17 weken in verwachting van een tweeling, en ik geloof dat ik de eerste zojuist gevoeld heb Wat leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:13:

[...]





Haha, ik hoop het nog even niet. Ik ben 17 weken in verwachting van een tweeling, en ik geloof dat ik de eerste zojuist gevoeld heb
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:13:

[...]





Haha, ik hoop het nog even niet. Ik ben 17 weken in verwachting van een tweeling, en ik geloof dat ik de eerste zojuist gevoeld heb Aaaahhh, dat is leuk!! Bijzonder is het hè?
Alle reacties Link kopieren
Brise discreet? Is dat zoiets als Chilly ?
Alle reacties Link kopieren
Die reclame van de lamsoortjes mogen ook per direct van de buis af!
Alle reacties Link kopieren
Maar daar is weer een heel ander topic voor geloof ik
Alle reacties Link kopieren
quote:hatseklats schreef op 02 oktober 2011 @ 21:15:

[...]





Aaaahhh, dat is leuk!! Bijzonder is het hè? Echt wel! Fijn om zelf ook te kunnen checken dat alles goed is daar binnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 21:15:

Die reclame van de lamsoortjes mogen ook per direct van de buis af!



Van mij mogen al die PLUS reclame's verdwijnen.

Denk iedere keer dat de Teletubbies bezig zijn, zo infantiel is het
Alle reacties Link kopieren
quote:batwom schreef op 02 oktober 2011 @ 21:17:

[...]





Van mij mogen al die PLUS reclame's verdwijnen.

Denk iedere keer dat de Teletubbies bezig zijn, zo infantiel is het Zijn we het daar over eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven