Reizen
alle pijlers
curacao zonder vliegtuig?
maandag 3 oktober 2011 om 12:25
hallo ik ben een jonge meid van 20
en wil al heel erg lang naar curacao toe.
nu heb ik een probleem want ik wil en kan niet vliegen i.v.m mijn oren vlies is een keer geknapt en heb echt veel pijn daar aan overgehouden ,
nu dacht ik misschien is er wel een andere manier , met de auto en het laatste met de boot of iets? maar heb op internet gelezen dat er helemaal geen boten naar de nederlandse antillen gaan dus wie heeft hier ervaring mee of weet een oplossing .
het is de bedoeling om ongeveer 3 maanden te gaan ,
ik hoop dat er iemand iets weet dan zou ik erg geholpen zijn
Groetjes ,.
nu heb ik een probleem want ik wil en kan niet vliegen i.v.m mijn oren vlies is een keer geknapt en heb echt veel pijn daar aan overgehouden ,
nu dacht ik misschien is er wel een andere manier , met de auto en het laatste met de boot of iets? maar heb op internet gelezen dat er helemaal geen boten naar de nederlandse antillen gaan dus wie heeft hier ervaring mee of weet een oplossing .
Groetjes ,.
maandag 3 oktober 2011 om 12:30
maandag 3 oktober 2011 om 12:30
quote:pretty_princessss schreef op 03 oktober 2011 @ 12:25:
Groetjes ,.
Ik zou met de waterscooter gaan.
TO, kijk eens op de kaart!
Groetjes ,.
Ik zou met de waterscooter gaan.
TO, kijk eens op de kaart!
maandag 3 oktober 2011 om 12:31
Met de auto!?? Het is een eiland he voor de kust van venezuela in zuid-amerika... Het is 9 uur vliegen, een week of 3 (??) varen. Je zou kunnen informere of je mee kan varen op een containerschip (tegen betaling) maar als vrouw alleen? Geen idee of dit aan te raden is.
Verder ken ik iemand die vreselijk last heeft van zijn oren in een vliegtuig maar juist op intercontinetale bestemmingen gaat het erg goed, iets met vlieghoogte geloof ik. Informeer eens bij een KNO arts!
Succes
Verder ken ik iemand die vreselijk last heeft van zijn oren in een vliegtuig maar juist op intercontinetale bestemmingen gaat het erg goed, iets met vlieghoogte geloof ik. Informeer eens bij een KNO arts!
Succes
maandag 3 oktober 2011 om 12:31
quote:pretty_princessss schreef op 03 oktober 2011 @ 12:25:
nu dacht ik misschien is er wel een andere manier , met de auto en het laatste met de boot of iets?
Het laatste? Je hebt als je een heeeeel klein stukje richting het westen rijdt al een probleem.. de Noordzee (en daarna de oceaan natuurlijk)
Een paar ideeen:
- Zijn er cruiseships die die kant opgaan?
- Gaan er vanuit Engeland wel boten die kant op? Daar kun je namelijk wel makkelijk komen.
- Er gaan zeker boten naar Amerika. Misschien kun je er via Florida komen.
- Of via 1 van de andere landen die in de buurt van Caracao liggen?
Je zult wel behoorlijk wat reistijd moeten uittrekken helaas.
nu dacht ik misschien is er wel een andere manier , met de auto en het laatste met de boot of iets?
Het laatste? Je hebt als je een heeeeel klein stukje richting het westen rijdt al een probleem.. de Noordzee (en daarna de oceaan natuurlijk)
Een paar ideeen:
- Zijn er cruiseships die die kant opgaan?
- Gaan er vanuit Engeland wel boten die kant op? Daar kun je namelijk wel makkelijk komen.
- Er gaan zeker boten naar Amerika. Misschien kun je er via Florida komen.
- Of via 1 van de andere landen die in de buurt van Caracao liggen?
Je zult wel behoorlijk wat reistijd moeten uittrekken helaas.
maandag 3 oktober 2011 om 12:33
maandag 3 oktober 2011 om 12:34
maandag 3 oktober 2011 om 12:35
Je zou met de boot naar New York kunnen en dan afdalen met de auto ofzo? Maar dan moet je wel heeeel veel geld meenemen, want alleen een enkele overtocht kost al klauwen met geld.
Ben je al bij een arts geweest met je oorprobleem? Want bij mij wilde vroeger ook nogal eens regelmatig mijn trommelvliezen klappen, maar sinds ik neusspray en die speciale oordoppen van de hema gebruik, heb ik nergens meer last van.
Ben je al bij een arts geweest met je oorprobleem? Want bij mij wilde vroeger ook nogal eens regelmatig mijn trommelvliezen klappen, maar sinds ik neusspray en die speciale oordoppen van de hema gebruik, heb ik nergens meer last van.
maandag 3 oktober 2011 om 12:36
maandag 3 oktober 2011 om 12:36
Al op de kaart gekeken TO?
je moet dus met de boot de trans-Atlantische oversteek maken.
Zie bv
http://www.freightercruises.com/
je moet dus met de boot de trans-Atlantische oversteek maken.
Zie bv
http://www.freightercruises.com/