curacao zonder vliegtuig?
maandag 3 oktober 2011 om 12:25
hallo ik ben een jonge meid van 20
en wil al heel erg lang naar curacao toe.
nu heb ik een probleem want ik wil en kan niet vliegen i.v.m mijn oren vlies is een keer geknapt en heb echt veel pijn daar aan overgehouden ,
nu dacht ik misschien is er wel een andere manier , met de auto en het laatste met de boot of iets? maar heb op internet gelezen dat er helemaal geen boten naar de nederlandse antillen gaan dus wie heeft hier ervaring mee of weet een oplossing .
het is de bedoeling om ongeveer 3 maanden te gaan ,
ik hoop dat er iemand iets weet dan zou ik erg geholpen zijn
Groetjes ,.
en wil al heel erg lang naar curacao toe.
nu heb ik een probleem want ik wil en kan niet vliegen i.v.m mijn oren vlies is een keer geknapt en heb echt veel pijn daar aan overgehouden ,
nu dacht ik misschien is er wel een andere manier , met de auto en het laatste met de boot of iets? maar heb op internet gelezen dat er helemaal geen boten naar de nederlandse antillen gaan dus wie heeft hier ervaring mee of weet een oplossing .
het is de bedoeling om ongeveer 3 maanden te gaan ,
ik hoop dat er iemand iets weet dan zou ik erg geholpen zijn
Groetjes ,.
vrijdag 7 oktober 2011 om 17:18

vrijdag 7 oktober 2011 om 18:33
zaterdag 8 oktober 2011 om 23:22
Mijn ouders zijn regelmatig met zo'n cargoship cruise mee geweest en zij vinden het leuk. Maar ze nemen een kist boeken mee en zijn samen. Onderweg stop je in sommige havens en soms kun je daar ook rondkijken. Maar langere stukken, zoals de Atlantische oversteek, vonden ze wel saai. Overigens ben je in 14 dagen wel in het Caribisch gebied hoor, 55 dagen is wel heel traag.
Overigens gaat bij zo'n vrachtschip de vracht altijd voor, dus je vertrekdatum kan veranderen, omdat er een haven bijkomt of afgaat of er iets gerepareerd moet worden of zo. Het is geen cruise!
Overigens gaat bij zo'n vrachtschip de vracht altijd voor, dus je vertrekdatum kan veranderen, omdat er een haven bijkomt of afgaat of er iets gerepareerd moet worden of zo. Het is geen cruise!