The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
*Oh joh, I'm doing fine hoor! Maar thnx voor de knuffel, heerlijk *

De oven schoonmaken. Dat stel ik echt al maanden uit..

Mag ik jou welterusten en een fijne (werk)week wensen? *Trusten!*
@Julia

Wat moeilijk lijkt me dat de situatie waar je nu in zit "-| Veel sterkte gewenst!

Ja, dat mag Choco

Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt dit weekend?
op kraamvisite gaan bij een kennis

Heb jij een allergie?
Julia: moedig dat je deze beslissing hebt genomen. Sterkte!

Choco, jij hebt ook geen makkelijk leven gehad, dappere vrouw. Goed om te horen dat het door de juiste stappen nu veel beter gaat.

Nee

Wanneer ben je voor het laatst bij de tandarts geweest? Ik ga vanmiddag
Ik ben 2 maand geleden voor het laatst geweest.

Hoe vaak ga jij naar de tandarts?
Één keer per jaar (hou nou op jongens, ik krijg helemaal de kriebels van dat tandartsgepraat haha (Elynn sterkte!))

Wanneer is jouw volgende bezoekje aan de gynaecoloog?
Ehm, geen idee. Heb geen plannen m.b.t. m'n baarmoeder en zulks, maar je weet maar nooit wat er gebeurt.

Wat vind jij het lekkerste brood?
Oven Bourgondisch van Jumbo. Dan wel graag de variant met zaadjes en pitten.

Welk merk mascara gebruik jij?
Lancome Doll Eyes (ben er niet zo tevreden over, maar te duur om niet 3 maanden te gebruiken voordat ik een nieuwe koop)

Wat heb jij voor dekbedovertrek?
Verschillende. Nu gebruik ik een antracietkleurig katoenen dekbedovertrek en een lichtgrijze matrashoes eronder (toevallig zaterdag net de bedden verschoond).

Wat smeer je het liefst op je lippen?
Helemaal niets! Ik houd absoluut niet van lipstick, lipgloss of labello-achtige producten.

Waar in je gezicht zijn de (eerste) tekenen van het ouder worden het beste te zien?
Bij mijn ogen (zóveel wijsheid )

Heb jij moeite met het ouder worden of denk je dat je er moeite mee gaat krijgen?
Nee ik wil graag wat ouder zijn want ik vind het jong volwassen tijdperk maar stom.

Zou jij botox overwegen?
Never.

Schatten mensen jouw leeftijd vaak goed in?
Nee, heb goede genen

Maar anders denk ik ook niet. Gewoon goed voor jezelf zorgen. Ik wil daarnaast ook nog dat mensen mij zien lachen wanneer ik lach

Wat eet je graag op boterhammen?
Vraag van Phoebe: nee ik word altijd een paar jaar jonger geschat (ben heel klein en heb een zgn. babyface).

Vraag van Lovestar: zoetigheid: stroop, basterdsuiker, jam.

Wat voor soort figuur heb jij (zandloper, appel, peer, enz.)?
Appel.....Helaas Ik zou graag een peer willen zijn of zandloper natuurlijk. Maar ben redelijk happy met mijzelf

Welk figuur heb jij?
Lantaarnpaal (lang, dun slank en recht met weinig rondingen)

Wat zou jij voor jezelf kopen als ik je nu 1000 zou geven?
Lekker gaan shoppen en de dag eindigen met een hot stone massage.

Wat ga je vanavond eten?
Klinkt prima, Phoeb. Waarheen kan ik de 1000 euro overmaken?

Nog geen idee. Dochter heeft op maandag op een onhandig tijdstip voetbaltraining. Iets makkelijks dus.

Doe jij een cursus of opleiding (m.b.t. je werk of gewoon voor de leuk)? En zo ja, welke?
Haha I wish

Nee, paar jaar geleden wel geprobeerd maar ik vind dat zó moeilijk te combineren. Nee, mijn leertijd ligt echt wel (ver) achter me

Welke beslissing die je ooit hebt genomen bleek achteraf toch een minder idee te zijn geweest?
Lieve lieve dames! Dank voor alle knuffels en sterktewensen. Ik vertel er binnenkort meer over, kreeg mail dat kpn binnen 3 dagen de nodige spullen komt leveren! Dus over een tijdje weer gezellig aanwezig hier!
Veel sterkte Julia2!

Hmmm, dat het handig was om bij een studentenvereninging én een sportvereniging lid te worden toen ik in een nieuwe stad was gaan wonen (om te studeren). Leuk hoor, al die nieuwe mensen, maar die studie was ik even vergeten...

Ben je bloed- of orgaandonor?
nee, niet mogelijk ivm gezndheid.

Ga je vanavond nog de deur uit?
Dat wist ik, Buik.

Nou, ik heb half/half wel een soort van afspraak, maar ik denk dat ik niet meer weg ga.

Zou je het raar/gek/moeilijk vinden om bloed van een ander te krijgen als dat medisch noodzakelijk zou zijn? (Bijv. bij een zware bevalling, of na een ongeluk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven