Ik zou zeggen rap en hiphop, maar zelfs daar vind ik sommige dingen wel weer leuk van (oa. Jeugd van Tegenwoordig), dus er is geen één genre dat ik helemaal uitsluit.
Alhoewel, bij nader inzien misschien toch wel: de Schlagers!
Noem eens een Duitstalig liedje dat je wel leuk vindt.
Anoniem_91620
dinsdag 4 oktober 2011 om 15:18
Verdammt ich lieb dich - Matthias Reim (wel de snellere versie)
Stel dat jij iets zou mogen veranderen aan het forum, wat zou dat dan zijn?
Pfffhhh dat is zo lang geleden dat ik het me niet eens meer kan herinneren haha! Dat is toch wel erg he? Het was in ieder geval op schoolkamp in groep 8.
Wat is jouw grootste angst?
Anoniem_55368
dinsdag 4 oktober 2011 om 22:36
Grootste angst? Dat er iets met mijn kind gebeurt!
*vertel dan maar met wie* (en dat is dan direct de vraag - hoeft niet persé eerste keer te zijn, gewoon eentje die je herinnert)
Anoniem_91620
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:23
De eerste keer dat ik schuifelde was met een jongen op wie ik smoorverliefd was. Het was in de disco en ik was 14 jaar. Jammer genoeg voor mij was de liefde niet wederzijds
Hoe oud was jij toen je je eerste serieuze relatie kreeg?
Anoniem_55368
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:53
Och wat schattig! En ook jammer, dat hij niet hetzelfde voelde.
Eerste serieuze relatie was ik 17, heeft drie jaar geduurd, toen was ik aan meer vrijheid toe.
Waarom is jouw eerste relatie geëindigd?
Anoniem_91620
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:59
Mijn eerste relatie kreeg ik op m'n 15e en heeft bijna een jaar geduurd. Het was een schat van een jongen die alles voor me deed! Ik maakte daar echter misbruik van en zocht steeds de grenzen op. Uiteindelijk heb ik met een andere jongen gezoend en heb er toen zelf voor gekozen om het uit te maken. Ik dacht dat ik het elders beter kon krijgen. Daarna nog wel een hele tijd spijt van gehad. (Overigens is deze ex laatst overleden. Dat vond ik wel echt heel erg raar om te horen)
Waar ging de laatste ruzie over die jij met iemand hebt gehad?
Over de verjaardag van mijn moeder. We zitten even krap en man wilde het verzetten omdat we een paar dagen later weer geld hebben. Ik was het daar niet mee eens, ze word 60 en ik ben het enige kind waar ze nog contact mee heeft. Mijn idee was geld lenen van vrienden en dat dan die paar dagen later teruggeven. Hij koppig, ik koppig.. Maar ik heb al geld geregeld en neem haar die dag mee uit eten. Ik geloof dat hij toch wel mee wil (Had ik al gezegd dat ik in die ene week van de maand zit? Dan krijg je dit soort stomme dingen..)
Heb jij wel eens iets gemozaïekt?
Anoniem_82224
woensdag 5 oktober 2011 om 12:01
Nee en ik denk ook niet dat het wat voor mij is.....
Wat is het laatste wat je geleerd heb over jezelf waar je echt wat aan had?