Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
Ja maar ze had op de 29e al genoeg reacties, was er he-le-maal klaar mee, zelf gaat ze door op dit topic want ze mist de aandacht... kwam nog met een aanzienlijke update... dus we gaan vrolijk - olijk verder.

..toch?
Ja kunnen we het nu over MIJ hebben?

Mijn problemen zijn namelijk WEL belangrijk
Is goed Yellow, gooi het er maar uit
quote:_yellowlove_ schreef op 04 oktober 2011 @ 00:54:

Ik ben dik en ik heb geen trainer

Ik ga een topic openen. Wel foto's plaatsen dan he, liefst in je lingeriegedoetjes.
Ik heb alle informatie die ik nodig heb. Bedankt. Ik weet wat me te doen staat.
quote:_yellowlove_ schreef op 04 oktober 2011 @ 00:59:

Ik heb alle informatie die ik nodig heb. Bedankt. Ik weet wat me te doen staat.
Voor mij is het ook ''over'' met hem alleen de manier waarop het allemaal gegaan is toch heel anders dan het simpele verhaal van die jongen. Zoiets heeft iedereen meegemaakt en dat is gewoon even doorbijten. D'r komt vanzelf een ander.
quote:ikbenlief schreef op 04 oktober 2011 @ 01:00:

Voor mij is het ook ''over'' met hem alleen de manier waarop het allemaal gegaan is toch heel anders dan het simpele verhaal van die jongen. Zoiets heeft iedereen meegemaakt en dat is gewoon even doorbijten. D'r komt vanzelf een ander.

Ik heb er bijna een ban voor over...

Jij bent echt... zo....

quote:_yellowlove_ schreef op 04 oktober 2011 @ 01:02:

[...]

Ik heb er bijna een ban voor over...

Jij bent echt... zo....

[afbeelding]Mooi figuurtje zeg. Ik ga gelijk een trainer zoeken.
Ik zie de link van attentionwhore en mijn mening niet, maar het zal wel. Ik ga slapen.
HAHAHAHAHA gaia9.....................

En 'ikbenlief', wat weet jij daar nou van? Van het verdriet van de ander? Alsof je het een met de ander moet vergelijken en 'je eigen situatie erger is'? Elke situatie is er eentje en die mag er in mijn idee áltijd zijn. Ieder verdriet. Pijn moet je niet met pijn van een ander vergelijken, daarmee bagatalliseer je de gevoelens van jezelf en/of anderen. Beide niet nodig.

Kortom:

Weltrusten ermee en tabee.
quote:zonnestraal1987 schreef op 04 oktober 2011 @ 01:10:

HAHAHAHAHA gaia9.....................

En 'ikbenlief', wat weet jij daar nou van? Van het verdriet van de ander? Alsof je het een met de ander moet vergelijken en 'je eigen situatie erger is'? Elke situatie is er eentje en die mag er in mijn idee áltijd zijn. Ieder verdriet. Pijn moet je niet met pijn van een ander vergelijken, daarmee bagatalliseer je de gevoelens van jezelf en/of anderen. Beide niet nodig.

Kortom:

Weltrusten ermee en tabee.Eensch!
Serieus; Zoek eens heel snel hulp, mij constant aanvallen op internet met loze (zogenaamde) beledigingen. Je bent niet goed wijs en ook nog eens onsociaal en onzeker in real life.

OPEN MIJN TOPICS GEWOON NIET ALS JE JE ERAAN STOORT. Voorkomt zoveel gezeik. Batwom, yellowlove en Gaia.
Eensch Zon!
Tegen wie heb je het in godesnaam.. zo vemoeiend dit.
quote:ikbenlief schreef op 04 oktober 2011 @ 01:11:

Serieus; Zoek eens heel snel hulp, mij constant aanvallen op internet met loze (zogenaamde) beledigingen. Je bent niet goed wijs en ook nog eens onsociaal en onzeker in real life.

OPEN MIJN TOPICS GEWOON NIET ALS JE JE ERAAN STOORT. Voorkomt zoveel gezeik. Batwom, yellowlove en Gaia.Hé jij lag toch te slapen?
quote:ikbenlief schreef op 04 oktober 2011 @ 01:11:

OPEN MIJN TOPICS GEWOON NIET ALS JE JE ERAAN STOORT. Voorkomt zoveel gezeik. Batwom, yellowlove en Gaia.Ksssttt naar bed jij!
quote:gaia9 schreef op 04 oktober 2011 @ 01:12:

[...]

Hé jij lag toch te slapen?Begrijpend lezen is moeilijk. Linkjes leggen is voor jou ook niet weggelegd, blijkt.
Maar ik stoor mij thans niet aan je topic hoor, integendeel, ik vermaak mij kostelijk!
Batwom en Gaia, wij zijn met zijn drietjes 'je'

1 entiteit. We zijn samen gemorpht
Leuk ook die toevoeging die je dus deed met namen na mijn post omdat je aan het bazelen was in de lucht.
quote:_yellowlove_ schreef op 04 oktober 2011 @ 01:17:

Batwom en Gaia, wij zijn met zijn drietjes 'je'

1 entiteit. We zijn samen gemorphtKomt vast doordat we onsociaal en onzeker zijn in real life. Dan krijg je dat natuurlijk.
Hihihihi ik heb mij niet héél prettig gevoelt vandaag (zie mijn eigen topic als je tóch benieuwd raakt), maar dit is wel echt heel grappig en na één biertje omdat ik denk dat ik dan sneller slaap na mijn vorige slapeloze-het-is-uit-toestand-nacht, kan ik wel ongenegeerd lachen om je manier van kijken.

Met dank aan: Gaia9, _yellowlove_, batwom.

De gemorpfte eenheid (hihi).
quote:batwom schreef op 04 oktober 2011 @ 01:21:

[...]

Komt vast doordat we onsociaal en onzeker zijn in real life. Dan krijg je dat natuurlijk.

Vandaaaar. Nu pas snap ik die link die ze bedoelde.

Hij is goe-hoed!!
Zonnestraal, morphen gaat het beste als het met een even aantal mensen gaat, dus je mag meemorphen?

Ik heb snel je topic bekeken, lieverd Een zware tijd voor je, ik hoop dat je je snel weer beter zult voelen. Schrijf alles maar van je af hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven