Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Zoeb, gefeliciteerd!
Haar laptop heeft ze ook nodig voor huiswerk en beneden is het niet rustig genoeg met vriendjes van Uk en Uk zelf.

Tv gaat pas s'avonds aan maar ik heb er net de stekker uitgetrokken.

Overhoren doe ik zoveel mogelijk.

Ik ga eens goed met haar praten vanavond,ze zal zelf moeten inzien dat het zo niet goed gaat.
Niet boos worden. Misschien duidelijk maken wat haar toekomst is als ze niets doet. Dat zo zo jammer zijn. Ik weet het eigenlijk ook verder niet. En haar GSM in ieder geval beneden laten. Kun je hyves niet zo instellen dat ze er niet in kan tijdens huiswerk maken. En misschien is anders huiswerkbegeleiding een goede motivatie. En inderdaad iets leuks in het vooruitzicht stellen als ze het goed doet. Het is zo'n leuke meid. Wat jammer dat ze het niet in ziet.
Tja, ook al ben je de boeman, ik zou er toch bovenop blijven zitten Coetje. Huiswerkbegeleiding is ook een goed idee.

Mijn poetsdag begon goed, maar het wilde niet echt vlotten...

De zolder is af en de 1ste verdieping voor een groot deel, maar toen zakte ik in.

En ik moest de stad nog in om een cadeautje. En er kwam iemand een proefritje in mijn auto maken.

Nu gaan we bij tante mosselen eten, dat is dan wel weer leuk .
c
Mogguh

Coe, wat een rotstreek van die schoenen.

Hier gaat het ook niet geweldig met huiswerk, pas de laatste week komt er wat schot in. Kun je de laptop niet gewoon internetloos maken en dat ze dan haar werk waar internet bij nodig is in de woonkamer doet? TV/hyves etc. als beloning na goed aan het huiswerk bezig te zijn geweest? Een (haalbaar) bedrag per 7 of hoger die ze scoort?

Zoebie, leuk, een triptrap. Daar kun je dus jáááren mee toe.

Ik heb nog steeds niet gestudeerd maar wel was gedraaid en afwas gedaan. Kamer ook redelijk aan kant zodat de schoonmaakster morgen goed haar werk kan doen. .
Haai

Zegt ze te komen, is ze weer meteen een week niet hier.

Wilde Gold ff een Knuffel brengen.

En de rest trouwens ook

Nu is batterij van mobiel en die van mij op. Tot snel lieve dames
Coe ik heb al een elektrische blikopener gekocht. Al vanaf ik in het gips zat. En die ik nooit niet snapte. Maarvorige week moest ik wel want Jan was er niet. Dus ben ik dat ding maar eens goed gaan bekijken en het is natuurlijk heel simpel. Nu lukt het gelukkig wel. En ik moet ook stoppen met roken want aanstekers gaan ook steeds moeilijker. Stomme simpele dingen.

Gold nog maar eens een en veel succes morgen.

Ik duim, duim, duim.
Moggu...
Zoeb,dat was Kitty van die blikopenener

En zelfs ik heb moeite met die aanstekers van tegenwoordig.

Haaii Fussie en Haaii Kitty,hoe was jullie weekend?

Goed gesprek met Oudste gehad,ze ziet gelukkig zelf in dat het zo niet goed gaat.En ze wil heel graag doorstromen naar de Havo,dus daar moet ze wat voor doen.

Leuke site gevonden voor het oefenen en leren van woordjes Frans.(en Engels maar dat gaat goed)

Afspraak,eerst wat drinken en kletsen,daarna samen de agenda doorlopen,huiswerk maken,eten,huiswerk leren,overhoren en dan tijd voor hyves,msn enz.

Gold,ik duim ook!

Tot later
Wil me mij de naam van die site eens geven Coetje?

tot nu toe doet Troela wel haar best, maar Frans gaat het moeilijkst.

De mossels gisteren waren té lekker dus veel te veel gegeten.

Ach, vandaag wordt een balansdag.

Dank jullie voor alle .

Ik ga douchen en aankleden.

Tot later.
Goldieke. Dikke en ik hoop heel erg dat het meevalt.

Ik duim en ik steek een kaarsje aan.

Ah ja natuurlijk Kitty. Ik wist niet dat jou moeder was overleden. Is het lang geleden? Het is altijd een lastige en moeilijke dag.

Coe fijn dat je met haar hebt kunnen praten en wat goed dat ze het inziet. Kan ze het nog ophalen?

Hai Fus. Leuk dat je er bent. Wanneer spreken we eens af of wachten we echt tot Skippy de deur open doet.

Zelfs typen op de pc is een drama, mijn vingers staan stijf van de kramp. Gatver, het is echt erger geworden zonder die andere medicijnen. Ze hielpen dus wel een beetje. Ik kan zelfs mijn hand niet meer zelf dichtknijpen. Moet daarmee helpen met mijn andere hand. Toch maar even mijn stressballen zoeken en daarmee aan de slag gaan.
Goldie,www.wrts.nl

Daar kunnen ze zelf de woordenlijsten maken en kiezen op wat voor manier ze worden overhoord.Goede tip vond ik zelf.

Moet jij vandaag weer naar M Zoebie?Succes dan maar weer...

Zijn er nog andere medicijnen die je zou kunnen nemen tegen de kramp?Het lijkt wel erger te worden he?(dat hoop ik niet hoor!)

Ik ga boodschappen doen en werken,tot later!
Zoebie, dat is wel heel vervelend, als zelfs zo iets simpels als een aansteker moeite kost. Coe, jij was toch van de aansteker af

Hopen dat het plan met Oudste werkt.

Goldie, hou je taai

Zwaait naar Fussie.

Die wrts site, moet eens even kijken hoe dat gaat met een halve dyslecticus. Wordt er verschil aangewezen tussen spelfouten en echt foute woorden?
Kitty,ik had vanochtend even snel bijgelezen en alleen de blikopener was "blijven hangen".Een voor jou,zal een moeilijke dag geweest zijn gister.

Mamz,je kan jezelf op allerlei manieren overhoren,misschien kun je zelf even kijken ivm dyslexie.Daar weet ik te weinig vanaf om dat te kunnen beoordelen en jij weet precies wat jouw stoere man wel en niet kan.

Ik heb van de 14 mails die ik verstuurd had ivm schoenen,2 antwoorden gehad.Schoenen zijn dus nog niet terecht.

Zometeen nog 2 uurtjes werken,dan koken(2 eters erbij),douchen en verjaardag vriendin
Ik ben er weer!

Update op de BH.

En nu mag ik vanmiddag weer naar de osteopaat.

Verder doe ik weinig. Even bijkomen.
Oh ja, had ik al gezegd dat jullie lief zijn?

JULLIE ZIJN LIEF!!!!!!!
Gold,www.wrts.nl

Nu snel aan het werk
Damn ik kan mobiel niet op de bh. Geef een hint please.
Juichstemming Zoebie!!
He he.

Wat een dag.

De osteopaat heeft me niet zoveel pijn gedaan als de vorige keer en hij had weer een paar goeie tips.

Ik begin vanaf vandaag met iedere dag een groot glas water met een uitgeperste halve citroen weg te werken: dat zuivert het lichaam.

En hij heeft me een recept meegegeven wat ook helpt afvalstoffen af te voeren en als het goed is raak ik er ook nog een paar kilo mee kwijt.

Morgen dus op het lijstje: Boodschappen halen en soep koken .
O ja, en jullie zijn lief.
c
en voor de rest weinig te melden.. veel werk , druk ook daar en geen verstand van hoe je kinderen aan hun huiswerk krijgt
Fijn. Met alles. jippiedepippie.

Kitty donderdag heb ik telefonisch spreekuur met mijn arts in het AZM dan hoor ik wel hoe of wat. Ik mag niet zelf gaan dokteren maar bedankt voor de tip. Ik zal het zeker navragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven