Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Uiteindelijk waren ze om 3 uur allemaal weer naar huis en kon ik beginnen met puinruimen...daarna met Uk nog een appeltaart gebakken.En tomaten in de oven gegrild en daar soep van gemaakt,die was erg lekker!!

Mamz,je hebt nogal wat te "verwerken"wat ook een hoop energie kost dus doe jij maar lekker rustig aan!
Ik heb nog steeds een taartdoos van Rainz. Misschien moet ik maar eens tijd gaan maken om die te brengen. Het is ook wel raar dat ze ook niet reageert op sms'jes. Anders even mijn oude telefoonkaart zoeken en kijken wat voor nummer ik heb. Op mijn nieuwe telefoon staat het niet.

Mamz doe rustig aan hoor. Niks moet alles mag.

(Oh ja. moet je nog sms'en).

Coetje, het lijkt die reclame van knakworst wel bij jou. Ik zag Ukkie opeens voor de deur staan met zijn hele klas. "Mijn mamma heeft de lekkerste broodjes knak".

En dan daarna nog appeltaart bakken. Waar haal je de energie vandaan. Hoe gaat het met roken? Ik hoop dat je het vol kunt houden. Morgen de uitslag van het bloed hé? Ben benieuwd.

Helpt de puffer wel? Zo te horen wel ja.

Vanmiddag kwam een lieve collega me halen. Voor het Designer Outlet. Kwam goed uit want ik moest nog sneakers voor de fysio.

Nu is de outlet ook best duur, er zijn alleen maar merkwinkels, maar ik heb een paar leuk beige hoge suede sneakers gevonden van Adidas. Voor ¤ 20.- en een broek voor diezelfde prijs van Mecx.

Dus ik was al met goedkoop uit.
Mogguh.
Moggu lieverds

Zoeb,de huisartsen draaien zondagsdienst ivm aktie tegen bezuinigingen.Zal dus wel morgen worden dat ik de uitslag krijg.Gister was de uitslag er nog niet.

Leuk die koopjes Zoebie!

Nu eerst kinderen aan het ontbijt zetten

Tot later
En inderdaad,niemand aanwezig op de huisartsenpraktijk.

Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn baarmoeder verwijderd is!

Joepie...al 2 jaar niet meer ongesteld,wat een heerlijkheid!!

Vandaag:

werken

stofzuigen

wc poetsen

koken

wvttk

E.R kijken
Vandaag:

werken(hoop in te halen dus vanmiddag weer)

stofzuigen

wc poetsen

koken

wvttk

E.R kijken[/quote]
Ik was de hele ochtend in de tennishal dus hier is nog niks gebezemd.

Coe, jij bent wel weer goed op gang.
Net keihard onderuit gegaan met de fiets.Die stomme eikels ook overal op de weg,ik ging zomaar onderuit.

Broek,jas,handen en knieen kapot.Shit zeg!
Jeetje, Coe, dat is schrikken!

Balen, wat ben je toch een pechvogel!

Ik heb ondertussen de jurk binnen en schoenen zijn onderweg

We zijn er dus bijna klaar voor.

Nog schoenen kopen voor Mmetje, ringen (doen we zaterdag), catering voor tussendoor en een playlist met muziek maken.

Van mij mag het nou ook wel, ik zal stiekem blij zijn als het achter de rug is en alles weer normaal is.

Nou ja normaal, ik ben dan voortaan wel mrs. Bond
Ga je ook je nick veranderen MissM?

Balen Coetje.

Morgen zit je waarschijnlijk onder de blauwe plekken.

Ik ga zo even met Troela de stad in, want zij moet zeeeeer nodig om oogpotlood .
Spannend hoor Mrs Bond

Wat voor schoenen heb je nu gekozen?

Gold,veel plezier met het zoeken naar oogpotlood
Nou ja Coe heb je nog niet genoeg pech gehad de laatste tijd.

Morgen bont en blauw natuurlijk. En wie waren die stomme eikels?

Wat een goeie smoes heb jij om de stad in te gaan Gold.

MissM, bijna klaar dus. Nog even en je bent MissM af.

Bah wat een rotdag vandaag. Om kwart over negen weg. Om half drie terug en dan een brief. Meer info op de bh.
Zoeb een virtueel bosje voor jou.

En die eikels vielen gewoon uit de boom

Ben behoorlijk beschadigd,flinke schaafwonden op handen en knie.Voel me best stom maar ja deed het niet voor mijn plezier.

Goldie,welke kleuren heb je allemaal gekocht
quote:coeberghmetijs schreef op 06 oktober 2011 @ 18:08:

Zoeb een virtueel bosje voor jou.

En die eikels vielen gewoon uit de boom

Ben behoorlijk beschadigd,flinke schaafwonden op handen en knie.Voel me best stom maar ja deed het niet voor mijn plezier.

Goldie,welke kleuren heb je allemaal gekocht

Wha ik dacht dat je het over mensen had. Dus echte eikels.

Ben nog steeds strijdvaardig. Als ik dan maar niet instort als ik de uitslag krijg.
quote:Ben nog steeds strijdvaardig. Als ik dan maar niet instort als ik de uitslag krijg.

Het kan toch bijna niet anders dan dat de uitslag voor jou positief uitvalt?

En dan ga jij lekker van je kleinkinderen!! genieten

Net boven even een lekker potje gejankt!Voelde me ineens zo zielig...al weken niet lekker en dan die schuiver van vanmiddag...bleeghh!

Nu weer met frisse moed op de bank voor Expeditie Robinson
Mogguh

Coe, wat een rotte val weer

Zoeb, je bent goed geslaagd zo te lezen.

Goldie, leuk dat je dochter zich van je mag opmaken. Mijn moeder was daar nogal streng in (met als gevolg dat ik stiekem haar Mary quant knalblauw of felgroen op deed en nu nog steeds niet weet hoe ik met die zooi moet omgaan).

MissM, ik dacht dat zaterdag al D-day was?

Vanochtend geslapen (echt waar), vanmiddag met hulpverleenster gepraat, kind naar muziek, gekookt en het avondritueel gedaan.

Blijkt dat dat het moment is waarop de vragen en verhalen komen. Voortaan toch maar wat eerder naar boven, dan wordt er ook nog geslapen.
Hier was het onder het avondeten altijd het moment waarop de verhalen en de vragen kwamen. Is dat bij jullie te hectisch Mamz?

Coetje toch, je mag best eens heel veel zelfmedelijden hebben hoor. Niks gek na die val. Je hebt het ene nog niet gehad of het volgende dient zich alweer aan. Hoe is het met je blauwe knieën?

Je zult ze best wel voelen al. voor jou hoor.
Moggu...

Ik heb heel slecht geslapen,alles doet zeer.Wat een oen ben ik ook

Vandaag een rustig dagje,wel werken maar verder doe ik niet teveel.

Mamz,hier is ook het avondeten het moment waarop iedereen de dag door wil praten.Wij zitten dus ook vaak een uur of langer aan tafel.

Ik ben stout geweest,heb gisteravond toch een peuk aangestoken...daarna niet meer dus ik ga weer proberen het niet te doen!
Nou ja zeg!Ik bel voor de uitslag van mijn bloed,assistente is heel onduidelijk over de telefoon,ze zegt dat de huisarts zo terug belt en dat er voor vanmiddag 5u een afspraak staat

Dus ik zit hier maar te wachten en me van alles in mijn hoofd te halen!
Mogguh

Avondeten is hier de tijd om je broertjes eens lekker op te naaien. Er wordt best wel gekletst hoor, en grapjes gemaakt, maar niet echt over de dag of over school.

Coe, ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Kun je de assistente nog terugbellen om te vragen of het iets ernstigs is of niet?

Volhouden hoor met niet roken. Al zal dat knap lastig zijn met een wel rokende partner.

Vandaag:

Afwas

Was draait

Fluit naar reparateur

Boodschappen

Was ophangen

En dan vind ik het al weer mooi zat. De kamer wil eigenlijk ook wel een veegbeurt.
Zoeb een hele dikke

En Mamz ook

D-day is pas over twee weken Mamz, ik heb nog eventjes om wat dingen te regelen
Vandaag is Mmetje naar het kinderdagverblijf en James thuis, die zou het huis aan kant maken.

Ben benieuwd in wat voor zooi ik vanavond thuis kom.

Ik ben ooit thuis gekomen dat de achterdeur open stond, de deur naar het balkon stond open, de tv, computer en de radio stonden aan, alle lichten brandden en James was... weg

Er is dus vandaag vast wel iets Heel Belangrijks (not) dat moet gebeuren waardoor hij niet aan het huishouden is toegekomen
Pfff, ik ben een keer thuisgekomen in een huis dat vol stond met roet. Meneer had in zijn vreselijke haast vergeten een waxinelichtje dat in een waxpotje stond uit te doen. Toen wist ik nog niet dat je maar drie minuten hebt om te vluchten bij brand en wilde ik dus naar de bron toe

Okee, je hebt inderdaad nog even. Ik hoop dat je op die dag een stralende zon hebt! En doe nog maar anderhalve week ervoor en drie weken erna om eraan te wennen/ervan na te genieten.
Hé bah Coetje. Wat naar dat je nu nog weer zolang moet wachten. Heeft de HA al gebeld en weet je al iets meer?

Nou ja Coetje heeft om kwart voor elf gepost en daarna niet meer. Niets voor haar. Ik hoop dat er toch niets ernstigs is.
Wat stom, ik heb helemaal over het bericht van Coe heen gelezen over de uitslag en de nieuwe afspraak!

Hoop dat alles in orde is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven