Het zoveelste sms topic

05-10-2011 13:12 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Tijd niet op het forum geweest, erg druk gehad... Al geruime tijd heb ik een beetje achter iemand aangezeten die wel hapte maar zelf weinig initiatief toonde... Kwam ook onzeker over dus ik hechte er niet heel veel waarde aan...

Kort samengevat:

Leren kennen via RP, bleek te werken waar ik dagelijks kom maar was mij nooit opgevallen. Na één maand geen betalend lid meer. Als test heb ik een berichtje gestuurd om te kijken of hij de moeite zou nemen hier nog op te reageren, dan wel persoonlijk dan wel opnieuw lid worden via RP. Hij heeft er persoonlijk op gereageerd met de melding dat hij hoopte dat ik niet dacht dat hij een botte eikel was omdat hij niet reageerde maar dat hij niet kon reageren...

M'n nr gegeven naar aanleiding van zijn reactie, geen bericht ontvangen maar ik zag hem ook bijna dagelijks.. Snapte het niet vanwege gemengde signalen, wel face to face contact willen maar niets concreets verder.

Als jager uiteindelijk een bericht gestuurd dat het fijn zou zijn als hij m'n nr ook daadwerkelijk zou gebruiken, was de dubbele singalen een beetje zat. Heeft hij gedaan en direct aangegeven dat hij niet zo'n smser is maar wel z'n best gaat doen.

Vrij snel hierna ontstond een date, hij heeft hier een keer eerder op aangestuurd met de vraag 'en, wat win ik nu' maar ik durfde toen geen date voor te stellen. Nu stelde hij de vraag, face to face, (Ik zei dat ik ook niet zo'n smser was) wat stel je voor... Stoute schoenen aan en een date voorgesteld. Eigenlijk wilde hij mij dezelfde dag nog zien maar dat vond ik weer een beetje snel.

Date gehad, 's avonds naar huis en inmiddels zijn wij in een tijdsbestek van 3 weken 4 dates verder... Het probleem is alleen dat hij op al mijn smsjes reageert maar niet uit zichzelf smst. Hij smst wel spontaan en lief, is ook lief maar er is geen initiatief! Uitsluitend wanneer ik een voorzet geef als in, 'heb je al plannen voor morgen' of 'en?! wanneer gaan we weer knuffelen?'

Hij is 35, nu is mijn vraag een beetje, moet ik hier zwaar aan tillen dat er geen initiatief van zijn kant komt of moet ik er op vertrouwen wat hij heeft aangegeven erover... Geen smser te zijn (hij heeft ook echt een telefoon uit het jaar kruik) en hij heeft gezegd dat hij overloopt van het werk....

Zelf heb ik bij hem aangegeven hem graag te willen zien maar dat ik niet het gevoel heb dat dit geheel wederzijds is. Zijn antwoord was dat het geen onwil was maar dat hij non stop van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan het werk is. Ik geloof dit omdat ik hem dagelijks zie op z'n werk en hij is echt altijd druk, heb dus geen reden om te geloven dat dit niet zo is.

Na dit heb ik hem nog een keer gezien, afgelopen zaterdag maar ik begin mij er toch een beetje aan te storen dat hij niet uit zichzelf met een voorstel komt..

Moet ik mij hier ook echt aan storen of het gewoon zo laten? Als wij afspreken zorgt hij ervoor dat hij echt alle aandacht voor mij heeft en mij niet ergens tussendoor propt. Vaak wilt hij qua tijd ook veel eerder dan ik afspreken..

Alsnog een lang verhaal... Veel side details maar ik weet het gewoon even niet meer... Ik vind hem leuk maar heb geen behoefte aan iemand die er niet zoveel moeite als ik in wilt stoppen... Zelf ben ik nogal van het principe, -hoe druk je het ook hebt, we zijn allemaal een keer thuis en moeten allemaal een keer slapen-.

Let wel, de frequentie waarin wij elkaar zien is prima, ik wil alleen wat meer initiatief van zijn kant of horen dat dat niet per definitie noodzakelijk is...
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2011 @ 14:38:

Volgens mij zoek je nu naar excuses, want een verliefde man trekt zich hier niets van aan.

Helemaal met Iris eens.

Een verliefde man zit met trillende handen naast zijn telefoon

te wachten op de volgende Short Message Service die kijkt iedere 5 minuten in zijn mailbox en is teleurgesteld als er NIETS is van jou.

Wil je dit testen, heel simpel, laat van jou kant even niets

horen, blijft het stil aan de overkant zou ik mijn account

op RP maar weer activeren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 05 oktober 2011 @ 14:49:

[...]

Helemaal met Iris eens.

Een verliefde man zit met trillende handen naast zijn telefoon

te wachten op de volgende Short Message Service die kijkt iedere 5 minuten in zijn mailbox en is teleurgesteld als er NIETS is van jou.

Wil je dit testen, heel simpel, laat van jou kant even niets

horen, blijft het stil aan de overkant zou ik mijn account

op RP maar weer activeren.Sorry, kletskoek. Je beschrijft hier nu typisch gedrag van een jonge verliefde puber, ik neem aan dat hij dat niet is.
TO, dit komt op mij over als een man die van echt driedimensionaal contact houdt en niet onder de indruk is van snufjes waar hij de hele dag op zijn werk mee wordt doodgegooid.
Dus hij werkt bij een sportschool als ik het goed begrijp? (hoe druk kan dat zijn, vraag ik me dan af, maar misschien weet ik niet genoeg af van dat soort werk) En het is dus wel al veel verder dan alleen daten? Maar z´n collega´s mogen dit niet weten. Waarom niet?
Hint hij dat hij verliefd is, tjah, hoe hint je zoiets? Hij vraagt regelmatig of hij nooit indruk op mij gemaakt heeft, dat hij zich een beetje moet uitsloven als hij indruk op mij wilt maken en dat dus ook doet. Er branden altijd kaarsjes als ik kom en mn drinken staat klaar, hij haalt specifiek in huis wat ik wil hebben en vraagt hier ook naar. Hij wilt weten of ik het andere mensen vertel waarop ik vroeg of hij paranoide is, toen schrok hij en zei hij dat hij het niet zo bedoelde maar dat vrouwen dit soort dingen toch graag willen delen met iemand.

Euhm Als ik niet bij hem kom liggen dan is ie redelijk beledigd en geeft duidelijk aan dit fijn te vinden, op de bank bed wherever. Date 2 begon hij over gevoel, dat vond ik zo raar... Ik wil niet zo snel bij iemand uit de kleren, hij gaf aan dit te begrijpen maar anderzijds ook zoiets te hebben dat als het gevoel goed zit hij niet begreep waarom je dan nog uit principe moet wachten. Ik vroeg mij af 'welk gevoel' maar was zo overrompeld dat ik het niet gevraagd heb.

Hij ging voor de laatste date eten aan de andere kant van het land en hij wist niet hoe laat hij thuis zou zijn, dit was bij familie. Ik dacht, nou die zal wel rond een uur of 10 smsen en er tegen half 11 zijn.. Het is twee uur rijden, je moet eten, even koffie drinken bijkletsen enz... Hij smste om kwart voor 9 al dat hij beschikbaar was. Ik was pas om half 11 klaar...

En waar een wil is, is inderdaad een weg maar als ik voorstel om naar hem toe te komen dan zegt ie gezellig! Maar ik kan pas heel erg laat? is dat geen probleem dan?? Hij verontschuldigd zich dan voor de tijd en als hij wilt afspreken waarbij ik de voorzet gegeven heb dan neemt ie vrij op zn werk.. hoor ik dan van andere alleen weten zij niet wat hij gaat doen..
Nou, dat dacht ik dus ook, hoe druk kan je het hebben in een sportschool, maar het zijn er twee, twee hele grote met per sportschool meer dan 70 personeelsleden. Alle vooroordelen zijn bij mij de revue gepasseerd enz enz. Het voordeel dat niemand het weet is dat je subtiel tussen neus en lippen door over iemand informatie in kan winnen om te kijken hoe hij is...

Waarom zijn collega's het niet mogen weten, dit is eigenlijk nooit officieel zo uitgesproken... Ik denk dat dat meer te maken heeft met de beginfase, als het echt serieus zou worden zou hij daar denk ik niet moeilijk over doen maar het ook niet wereldkundig maken... ik ook niet overigens maar mocht er iemand in de toekomst naar vragen die lieg ik er niet om.. Hij ook niet.. We gaan het alleen niet zelf verkondigen en van affectie in het openbaar, zeker op het werk ben ik helemaal NIET van... Haha

Overigens refereert hij in grapjes regelmatig naar zn werk in de zin van dat men het zou weten.. Ik geef dan altijd aan, hm dat neem je mij denk ik niet in dank af als ik dat zou doen, of dat doe je toch niet want ik neem aan dat je niet wilt dat ze dat weten etc etc.
quote:flowerpowergirl schreef op 05 oktober 2011 @ 15:00:

Hint hij dat hij verliefd is, tjah, hoe hint je zoiets? Hij vraagt regelmatig of hij nooit indruk op mij gemaakt heeft, dat hij zich een beetje moet uitsloven als hij indruk op mij wilt maken en dat dus ook doet. maar initiatief tot contact ho maar? Er branden altijd kaarsjes als ik kom en mn drinken staat klaar, hij haalt specifiek in huis wat ik wil hebben en vraagt hier ook naar. Hij wilt weten of ik het andere mensen vertel waarop ik vroeg of hij paranoide is, toen schrok hij en zei hij dat hij het niet zo bedoelde maar dat vrouwen dit soort dingen toch graag willen delen met iemand. maar het zelf delen ho maar?

Euhm Als ik niet bij hem kom liggen dan is ie redelijk beledigd en geeft duidelijk aan dit fijn te vinden, op de bank bed wherever. Date 2 begon hij over gevoel, dat vond ik zo raar... Ik wil niet zo snel bij iemand uit de kleren, hij gaf aan dit te begrijpen maar anderzijds ook zoiets te hebben dat als het gevoel goed zit hij niet begreep waarom je dan nog uit principe moet wachten. Ik vroeg mij af 'welk gevoel' maar was zo overrompeld dat ik het niet gevraagd heb. maar initiatief nemen omdat je zo veel ´voelt´ ho maar?

En waar een wil is, is inderdaad een weg maar als ik voorstel om naar hem toe te komen dan zegt ie gezellig! Maar ik kan pas heel erg laat? is dat geen probleem dan?? Hij verontschuldigd zich dan voor de tijd en als hij wilt afspreken waarbij ik de voorzet gegeven heb dan neemt ie vrij op zn werk.. hoor ik dan van andere alleen weten zij niet wat hij gaat doen.. waarom niet?wat vind je van het plan om een maand even niets te laten horen en te kijken hoe graag hij jou dan wil zien?
quote:flowerpowergirl schreef op 05 oktober 2011 @ 15:00:

Hij vraagt regelmatig of hij nooit indruk op mij gemaakt heeft, dat hij zich een beetje moet uitsloven als hij indruk op mij wilt maken en dat dus ook doet. Narcist dus. Slotje.
Overigens eensch met Gijs, als een man gek op je is hoef je je de 'just not that into me' vraag NOOIT te stellen, en dat heeft niets met leeftijd te maken (heb zelf zo'n feestnummer aan mijn broek hangen, heb een vriend nota bene, en ik word er niet goed van).
Eens met Murdoch, HBG (en mezelf ).

Al vind ik de posts van TO wel zeer tegenstrijdig, want soms lijkt hij into her en soms totaal niet.
Of hij het zelf heeft gedeeld weet ik niet hoor? Daar heb ik helemaal niet naar gevraagd. Misschien zijn er mensen in zijn vriendenkring die dit weten.

En persoonlijk, ja misschien omdat ik zelf ook zo ben, begrijp ik heel goed dat niet de hele sportschool dit hoeft te weten. Waarom zou je als er helemaal geen aanleiding voor is aan je personeel gaan vertelen - he ik date huppeldepup -? Iedereen kent mij daar vrij goed aangezien ik er dagelijks ben, het zou het alleen maar ingewikkeld maken waardoor andere zich er mee gaan bemoeien of vragen gaan stellen enz.. Zit ik nu helemaal nog niet op te wachten dus ik zie dat niet vertellen echt niet als een probleem.

Wel ga ik even proberen niets te laten horen maar jullie antwoord is dus dat elke man per definitie smst als hij interesse heeft? Hij is in de 30 he... Hij heeft mij nog nooit in de sportschool genegeerd, daar maak ik eerder schuld aan, hetis een aantal keer voorgekomen dat hij een gesprek aan probeerde te knopen maar dat ik stoiceins in mijn gesprek bleef en hem dus niet aankeek.. Liet hem dus niet mengen in het gesprek... Als hij mij ziet kijkt hij altijd of ik hem zie, kijkt om, zwaait etc..
Als een man verliefd is wil hij de wereld tonen dat je zijn vriendin bent. Geheimzinnigheid is bij 2 vrijgezellen dus geen goed teken vind ik.
quote:flowerpowergirl schreef op 05 oktober 2011 @ 15:15:

Of hij het zelf heeft gedeeld weet ik niet hoor? Daar heb ik helemaal niet naar gevraagd. Misschien zijn er mensen in zijn vriendenkring die dit weten.

En persoonlijk, ja misschien omdat ik zelf ook zo ben, begrijp ik heel goed dat niet de hele sportschool dit hoeft te weten. Waarom zou je als er helemaal geen aanleiding voor is aan je personeel gaan vertelen - he ik date huppeldepup -? Iedereen kent mij daar vrij goed aangezien ik er dagelijks ben, het zou het alleen maar ingewikkeld maken waardoor andere zich er mee gaan bemoeien of vragen gaan stellen enz.. Zit ik nu helemaal nog niet op te wachten dus ik zie dat niet vertellen echt niet als een probleem.

Wel ga ik even proberen niets te laten horen maar jullie antwoord is dus dat elke man per definitie smst als hij interesse heeft? ik heb mijn man destijds letterlijk gezegd dat ik het fijn vind als hij mij aandacht geeft en wat van zich laat horen, smsjes enzo. En dat heeft hij toen gedaan Kan je ook proberen natuurlijk Hij is in de 30 he... Hij heeft mij nog nooit in de sportschool genegeerd, daar maak ik eerder schuld aan, hetis een aantal keer voorgekomen dat hij een gesprek aan probeerde te knopen maar dat ik stoiceins in mijn gesprek bleef en hem dus niet aankeek.. Liet hem dus niet mengen in het gesprek... wat raar,w aarom doe je dat? Als hij mij ziet kijkt hij altijd of ik hem zie, kijkt om, zwaait etc..
Ja dat zou echt extreem verwarrende situaties opleveren in de sportschool. Ik denk dat het bedrijf langzaam zou ontwrichten.

Verder voorzie ik Gestapo-verhoren met Ongelooflijke Lastige Vragen in de trant van 'Date jij flowerpowergirl'?

ff serieus: zou het niet kunnen dat hij meer sportschoolbezoekster bangt na sluitingstijd ziet?
@ Murdoch,

Ik heb dus een voorbeeld dat wellicht de uitzondering op de regel is, mijn vader is stapelgek op mijn moeder al bijna 40 jaar... Mijn moeder heeft echt in het begin al het initiatief moeten nemen omdat mijn vader gewoon niet zag dat mijn moeder interesse had en hij dacht dat ze nooit interesse in hem zou hebben... Het heeft heel lang geduurd voordat mijn vader (volgens mijn moeder) zijn gevoelens liet zien.

Dan heb ik zelf 2 keer meegemaakt van verschillende mannen dat die interesse in mij bleken te hebben, ik ook in hun maar dat we dit van elkaar gewoon niet zagen en het ook niet konden geloven... Dus sorry

En uiteraard kan dat altijd, maar kan dat niet met elke date die je hebt? Is daten sowieso exclusief?! Kan ik hem dat kwalijk nemen? Mijn onderbuikgevoel zegt dat hij dat zeker niet doet, zoals aangegeven ga ik erg goed om met het personeel en als het zo'n persoon zou zijn had ik dat allang al gehoord.. Er is namelijk altijd wel 1 vrouw die uiteindelijk uit de school zou klappen...

Nogmaals, zelf zou ik er ook niet op zitten te wachten om op mijn werk iets te moeten gaan vertellen waar helemaal geen aanleiding voor is.. Hoe zie je dit voor je? dat je out of the blue dit gaat vertellen?! Waarom? Wat is de toegevoegde waarde? Als men ernaar vraagt en je gaat erover liegen dan wordt het een heel ander verhaal.

En ken je de uitspraak meisjes plagen zoentjes vragen? Bij jonge schoolliefdes zie je dit zovaak, je zou toch zweren dat hij je haat maar jaren later op een reunie krijg je te horen dat ie stapelverliefd op je was.
quote:flowerpowergirl schreef op 05 oktober 2011 @ 15:21:

En ken je de uitspraak meisjes plagen zoentjes vragen? Bij jonge schoolliefdes zie je dit zovaak, je zou toch zweren dat hij je haat maar jaren later op een reunie krijg je te horen dat ie stapelverliefd op je was.Plaagt hij je dan?
Volgens mij is er niets mis met deze man en zijn intenties. Ik vind dat jij vreselijk moeilijk doet.
quote:flowerpowergirl schreef op 05 oktober 2011 @ 15:21:

@ Murdoch,

Ik heb dus een voorbeeld dat wellicht de uitzondering op de regel is, mijn vader is stapelgek op mijn moeder al bijna 40 jaar... Mijn moeder heeft echt in het begin al het initiatief moeten nemen omdat mijn vader gewoon niet zag dat mijn moeder interesse had en hij dacht dat ze nooit interesse in hem zou hebben... Het heeft heel lang geduurd voordat mijn vader (volgens mijn moeder) zijn gevoelens liet zien.

Dan heb ik zelf 2 keer meegemaakt van verschillende mannen dat die interesse in mij bleken te hebben, ik ook in hun maar dat we dit van elkaar gewoon niet zagen en het ook niet konden geloven... Dus sorry

En ken je de uitspraak meisjes plagen zoentjes vragen? Bij jonge schoolliefdes zie je dit zovaak, je zou toch zweren dat hij je haat maar jaren later op een reunie krijg je te horen dat ie stapelverliefd op je was.Klamp je je nu niet vast aan strohalmen?
Ik vind het zo raar dat je bij elkaar in bed ligt en dan als je elkaar in de sportschool ziet doet alsof er niks gebeurd is.
quote:Murdoch schreef op 05 oktober 2011 @ 15:19:

Ja dat zou echt extreem verwarrende situaties opleveren in de sportschool. Ik denk dat het bedrijf langzaam zou ontwrichten.

Verder voorzie ik Gestapo-verhoren met Ongelooflijke Lastige Vragen in de trant van 'Date jij flowerpowergirl'?

ff serieus: zou het niet kunnen dat hij meer sportschoolbezoekster bangt na sluitingstijd ziet?Dat is heel goed mogelijk, want ik heb ooit ook mijn sportleraar gebangt (en ik was zeker niet de enige). Dit soort beroepen trekken jagers aan.
quote:Phoebexx schreef op 05 oktober 2011 @ 15:24:

Ik vind het zo raar dat je bij elkaar in bed ligt en dan als je elkaar in de sportschool ziet doet alsof er niks gebeurd is.Infantiel/puberaal.
@ Cateautje thanks :-) Ik doe wellicht inderdaad wat moeilijk omdat ik van alle kanten bevestiging wil...

@ Phoebe, nee hij plaagt mij niet maar ik geef bij murdoch aan dat het -je hoeft er niet over na te denken je weet het gewoon gevoel- niet altijd opgaat en dit onderbouwde ik met een aantal voorbeelden.
quote:flowerpowergirl schreef op 05 oktober 2011 @ 15:25:

@ Cateautje thanks :-) Ik doe wellicht inderdaad wat moeilijk omdat ik van alle kanten bevestiging wil...

@ Phoebe, nee hij plaagt mij niet maar ik geef bij murdoch aan dat het -je hoeft er niet over na te denken je weet het gewoon gevoel- niet altijd opgaat en dit onderbouwde ik met een aantal voorbeelden.Hij geeft jou bevestiging, je gaat er alleen niet op in.
Ga dit nog één keer zeggen, in de sportschool doet hij normaal, zegt mij gedag, lacht, kijkt om, zwaait etc. In ieder geval duidelijk anders dan bij alle 6000 andere leden. Ik daarintegen leg geen contact in de sportschool tenzij hij dit dus doet omdat HIJ aan het werk is en IK hem daar niet in wil storen.

Infantiel en puberaal gedrag is juist na date 1 alles aan de grote klok hangen en specifieke aandacht in de sportschool van hem vragen. Dit is ook helemaal mijn vraag niet en met de situatie in de sportschool zoals die gaat ben ik volledig content, en mocht hij met andere nachtelijke of andere bedactiviteiten hebben... Dat moet hij weten, ik ben geen eigenaar van zijn leven... We zitten in de date fase. Dat is niet exclusief IMO, het is niet leuk als het gebeurd en het zegt iets over interesse maar vooralsnog ga ik er niet van uit dat hij sext met een ander, ga geen slecht beeld bij iemand creeren waar ik geen aanleiding voor heb.
Ga dit nog één keer zeggen, in de sportschool doet hij normaal, zegt mij gedag, lacht, kijkt om, zwaait etc. In ieder geval duidelijk anders dan bij alle 6000 andere leden. Ik daarintegen leg geen contact in de sportschool tenzij hij dit dus doet omdat HIJ aan het werk is en IK hem daar niet in wil storen.

Ja, hij doet normaal, nu jij nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven