3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
woensdag 5 oktober 2011 om 17:47
woensdag 5 oktober 2011 om 17:58
Ben trouwens erg blij dat ik niet meer flieft was. Ik heb Gup verteld dat ik geen relatie wilde en nog geen week later heeft ie ineens een vriendinnetje. Juist ja...
Wel een leuke meid trouwens, ik kende haar al en snap best waar hij voor gevallen is. We hebben gisteren lekker tequila zitten hijsen met zijn drieën in de nachtkroeg. Vrouwen die tequila drinken, die hebben bij mij meteen bonuspunten
Wel een leuke meid trouwens, ik kende haar al en snap best waar hij voor gevallen is. We hebben gisteren lekker tequila zitten hijsen met zijn drieën in de nachtkroeg. Vrouwen die tequila drinken, die hebben bij mij meteen bonuspunten
woensdag 5 oktober 2011 om 18:12
miss wel een goed plan idd luun, ze heeft tot nu toe dan enkel vlak na de brokjes het eruit gegooid.
Gemeen hoor min, valsspelerT
hache bah, maar als jij het lekker vind friez good for you
ik voel me ook heel gemeen en egoistisch even... Broekkie heeft vanavond gesprek om bij de vrijwillige brandweer te gaan... en ik zit stiekum te hopen dat ze um niet geschikt vinden... erg he... mean cour
Gemeen hoor min, valsspelerT
hache bah, maar als jij het lekker vind friez good for you
ik voel me ook heel gemeen en egoistisch even... Broekkie heeft vanavond gesprek om bij de vrijwillige brandweer te gaan... en ik zit stiekum te hopen dat ze um niet geschikt vinden... erg he... mean cour
woensdag 5 oktober 2011 om 18:25
Hallo!!!
potver3 ik heb het druk!
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik heb ook heerlijk gegeten, als vegetariér kon ik vandaag de kip niet weerstaan (sorry tok) en heb bloemkool met couscous klaargemaakt met een perzikroom, kerrie en uitjes saus.
Soms is het leven echt lekker
Nou dag allemaal en rustig aan doen!
Ik moet er weer vandoor
potver3 ik heb het druk!
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik heb ook heerlijk gegeten, als vegetariér kon ik vandaag de kip niet weerstaan (sorry tok) en heb bloemkool met couscous klaargemaakt met een perzikroom, kerrie en uitjes saus.
Soms is het leven echt lekker
Nou dag allemaal en rustig aan doen!
Ik moet er weer vandoor