September 2011 (2): laat ze maar komen!

13-08-2011 15:05 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ze zijn er allemaal! 14 jongens en 11 meiden en wat zijn we er blij mee!

Ik heb wat mensen uit de tabel gehaald, wil je er toch weer in, laat het dan even weten.

Als informatie niet klopt of nog niet compleet is, dan hoor ik het graag! Als je het dik maakt dan kan ik het makkelijker vinden.

NaamLeeftijdDatumKindBijzonderhedenCookie803001-92e geboren 04-09Lizi-27 2803-91e geboren 29-08Juffie8724 05-91e geboren 25-08Crazydesi3209-93e geboren 15-09Loveland339-91e geboren 23-08margriett2412-91e geboren 11-09Lyt2613-92e geboren 21-09anne_ananasje2513-91e geboren 09-09?Weekend2216-91e geboren 02-09c773416-93e geboren 07-09haarspeldjes3016-92e geboren 22-09Zonnebloem822918-91e geboren 30-09Navimo3218-92e geboren 17-09Peetje74 3719-93e geboren 18-09anaiteb223419-93e geboren 20-09Meisjegroningen 2620-91e geboren 24-097up2620-91e geboren 21-09deborahs1ste2020-91e geboren 30-09m2b 2721-91e geboren 19-09Gympy77 3323-92e geboren 20-09xxxjes3324-91e geboren 10-08dinges812925-91e geboren 29-09Sofi2010 3426-94e geboren 27-09Deernie3028-91e geboren 07-10Nientje82 283-101e geboren 16-09

Het oude september topic!
@ haarspeldjes ik weet dat sommige baby's zich in slaap huilen en daar kan ik redelijk tegen (moet op het kdv ook altijd), maar hij huilt eerst gewoon...steeds wat harder..dan krijst hij echt alles bij elkaar...dat duurt zo'n 5 minuten max en dan is het wel over...en slaapt ie...maar poeh wat is dat sneu...

@ dinges jaa het zijn toch een beetje mijn kids he...heb ze allemaal al een jaar lang fulltime in de klas gehad Dus was leuk om ze te zien en de reacties te horen Fijn dat dingetje het zo goed doet! En echt: doe rustig aan...dalijk is dingetje 3 weken en dan plots valt de vermoeidheid over je heen...dus pak je rust!

@ Deernie 9-10-11 is zeker mooi! Heb je nog 4 dagen geduld?!

@ Weekend he wat rot voor weekje zeg :(

Hier een goede nacht gehad! Hij kreeg om 20.45 eten en melde zich toen weer om 4.15...dus 7,5 uur! Jee! Daarna wakker in wieg...en dan valt ie dus altijd wel zonder huilen in slaap :S En doorgeslapen tot 7.00...nu maar opgestaan

Zo nacontrole bij VK...maar gigantisch ongesteld...dus die hechtingcontrole mag ze overslaan ;)

Ik had zelf een slechte nacht...buikpijn, hoofdpijn, misselijk, spugen, duizelig :S Beetje jammer..maargoed uiteindelijk heb ik vanaf 1.00 ook lekker kunnen slapen en vandaag is manlief lekker vrij dus dat scheelt.

Hij heeft net 10 minuten gehuild en slaapt in zijn bedje nu
Zo juffie, wat lang heeft R geslapen zeg!! Bij mij was het voeden om 12 uur, 3 uur en 6 uur en vanaf 7 uur echt wakker.

Oh, als ik toch weer eens langer dan max 2,5 uur achter elkaar kan slapen

Deernie, veel succes zo bij de VK!! Hoop dat het strippen helpt!!

MG, voel je je al wat beter nu je de knoop hebt doorgehakt? En hoe ging het eerste flesje FV?
De regelnacht viel gelukkig mee. Nadat er gisteren maar 1.5 uur of minder tussen de voedingen zat, deed ze er vanacht netjes 3 tussen en nu al bijna 4. Dus dat gaat gelukkig goed. Voor vandaag wordt het doel stofzuigen De mevrouw van het cb is alleen gisteren al geweest, dus nu hebben we vast een aantekening in ons dossier.

Lizi, vervelend zo'n spookje snachts. Fijn wel dat je vriend haar even bij zich kan houden. Hier vannacht ook zo'n momentje en dan is het toch wel fijn dat ze het even over kunn en nemen. Wordt volgende week wel even anders, want dan is man 3 nachten weg voor zijn werk...

Juffie, knap hoor dat je het zo vol houd. Hier probeer ik haar ook wel ye laten huilen, en dan krijst ze gelukkog niet eens heel hard.

Deernie zet hem op vandaag!
Cookie80; Het flesje ging goed, wel erg snel leeg. Ze heeft de Medela Calma fles zodat ze zelf moet zuigen net als met borstvoeding maar echt binnen een mum van tijd heeft ze de fles leeg. Afgelopen nacht (zijn we er al mee begonnen) zat ze na de voeding nog wat te jengelen en wou eigenlijk nog meer voeding of meer zuigen. Lastig om te bepalen wat ze nu wil. We willen eigenlijk niet aan de fopspeen.

Maar we geven haar eerst even de tijd om te wennen...

Kreeg net een berichtje van mijn mams die doorheeft hoe het gaat nu met de BV en ze liet heen begripvol weten dat ik me goed moet voelen en als dat KV betekent dat dat dikke prima is. Fijn om te horen! Moest wel even traantjes wegpikken haha, hormonen ook!

Geven de kleine nu gewoon om de 3 uur 65cc dat doen we eerst een paar dagen en daarna laten we haar ernaar vragen ( tot max. 4uur ertussen) en dan spelen met de hoeveelheid voeding en uren ertussen.

Ben alleen nu bang voor borstontsteking maar hou het gewoon goed in de gaten. Kolf alleen wanneer ik echt volle borsten heb.
MG, lief van je moeder en ze heeft helemaal gelijk! Ik hoop dat jullie snel een nieuw ritme vinden, dat je niet teveel last krijgt van het afbouwen en dat je je snel weer beter voelt zodat je ook meer kan ondernemen!
Deerniemeisje beweegt niet meer zo veel volgens de vk. En dat klopt. We moeten dus zo naar t ziekenhuis maar ik wilde eerst opvang regelen voor Twan. Hihi
@Deernie.... Spannend meid. Hoop dat er niets aan de hand is en anderzijds hoop ik voor je dat ze vandaag door de ooievaar bezorgd wordt;) Succes!
Oh Deernie, dat was niet wat je verwachtte te horen vandaag bij de VK! En jij er dan nog hihi achter zetten. Jij zal ook nooit klagen of zeggen dat je iets eng vindt he. Mag best he!

Maar veel succes in het ZH!! Hoop dat alles in orde is! Ben benieuwd of je moet blijven en ingeleid wordt. Heel veel succes!!
@Deernie...gekkie...das best wel heel spannend...en jij doet zo nuchter...en dat voor stiefzoon ook nog opvang regelen!

Hopelijk is t niks ernstigs, maar gewoon stilte voor de storm (bevalling)...maar hoop dat deerniemeisje gauw in jullie armen ligt! Ook als het betekent dat je wordt ingeleid zoals cookie ook al schreef...

@juffie, vervelend dat je je zo beroerd voelde, zou dat kunnen komen door de ongesteldheid? Dat die zo'n 1e keer erg heftig is? R. Heeft jullie weer keurig laten slapen! Wat een kanjer!

@m2b, vervelend dat je man volg week een aantal nachten weg is...maar zo te lezen doet jullie meisje het keurig, dus dat red jij, moeders!

@MG, fijn dat het flesje goed gaat! Nu met jou ook,hopelijk, gauw!

Ik heb vannacht een neefje erbij gekregen (nicht/vriendinnetje) is bevallen van een zoon...

Nu nog mijn zus in november (meisje) en dan is alles bevallen van de babyboom in mijn omgeving...

Deernie laat je nog weten hoe het verder is gegaan? Als je er aan toe komt hoor...eerst jezelf en deerniemeisje...jullie zijn prio 1!
Hih, ja woensdagmiddag is Twan er altijd en dan kan er niet inees een ander bij school staan. Zeker omdat hij vanmorgen al weer huilend belde, ook zo zielig. Nu komt mijn zus oppassen en gaan wij zo weg. En jawel, we vinden het wel spannend!

We realiseerde ons eigenlijk pas achteraf dat we sinds t weekend ongeveer niet zo veel meer voelen als normaal. Ik dacht dat hoort erbij. Dom natuurlijk.

Strippen doen ze nu pas in het ziekenhuis als ze dat willen en anders komen ze als het goed is allemaal dat vanavond doen. Mocht het niet werken....Dan doen ze dat nog een keer zaterdag en anders dinsdag naar het zh en wonesdag inleiden.

We gaan snel en jullie horen natuurlijk van mij. Haha
@ mg fijn dat je moeder dat liet weten aan je! Snap dat dat je een soort van geruststeld!

@ Deernie oeeee zouden ze je dan toch gaan inleiden? Succes in het ziekenhuis!

@ lizi ik voel me alweer prima...gister broodje zalm op bij i-tuin...denk dat dat het was...

gefeliciteerd met je neefje!

Na een topnacht nu ook een topochtend! Vanmorgen 10 minuten huilen, anderhalf uur slapen. En toen in bad, eten (zat maar 3 uur tussen maar na zo'n nacht...hij had honger ;))

en weer naar bed. 20 minuten wakker gelegen NIET GEHUILD!!!!

Zelf in slaap gevallen en slaapt nu al 2 uur! :D:D

Oh wat ben ik blij! Geeft moed voor de volgende keer dat hij wel huilt!

Ook nacontrole gehad net...niet naar hechtingen laten kijken (vond ik niet zo fris;)) wel even gepraat...buikspieren gevoeld...zijn weer 'dicht' dus mag sporten en spiertjes kweken...en bloeddruk 120/80, helemaal prima dus! :D

Wat een leuke dag!
Deernie: spannend, krijg je zometeen CTG? Succes! Hopelijk is er niets aan de hand.

Juffie: wat heerlijk dat je kleine man zo lekker in slaap gevallen is! Geniet ervan. En fijn joh dat je buikspieren weer dicht zijn, lijkt me heerlijk om weer gewoon te kunnen sporten.

Lizi: gefeliciteerd met je neefje! Fijn dat moppie bij je vriend nog eventjes tot rust kwam.

MG: lieve reactie van je moeder. En "honger" na de voeding kan ook zuigbehoefte zijn he, zeker als ze zo snel de fles leeg heeft.

M2B: fijn dat jullie nog een beetje geslapen hebben, heftig he zo'n regeldag.
Deernie, succes, hopelijk is alles goed.

Juffie, wat goed dat je buikspieren alweer bij elkaar zijn, maar nu heb je geen excuus haha.

Die van mij waren de vorige keer pas na 6 (!) maanden bij elkaar, dus tot die tijd mocht ik geen rechte buikspieroefeningen doen. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt...

En wat fijn dat het goed gaat met het inslapen.

Toen ik gisteren van mijn ouders naar huis ging moest N. ook heel hard huilen in de auto. Ik kon niet zoveel doen, kon haar niet troosten, dus heb haar maar laten huilen. Na 10 minuten heftig te hebben gehuild is ze in slaap gevallen en werd ze 4 uur later weer wakker...

Net dus ook maar weer even laten huilen nadat ik haar al een paar keer had aangelegd, schone luier aan had gedaan en een boertje had laten doen. Even 5 minuten de babyfoon uitgezet en toen sliep ze!

Wel een slechte nacht gehad. Misschien 3 uurtjes geslapen al met al...dat begint me wel op te breken...

Het was trouwens een enorme bende in huis gisteren. Ze hadden dus niets opgeruimd. Mijn vader is P. komen helpen opruimen terwijl ik bij mijn moeder was met N. Ik dacht, ik wacht wel even totdat het enigszins toonbaar is. Nu moet de kamer nog worden geschilderd enzo dus het duurt nog wel even voordat het klaar is...
MG wat fijn dat het flesje goed ging!! En dat je moeder zo'n lief berichtje stuurde!

M2b moest lachen om jouw opmerking 'doel vandaag is stofzuigen'. Je bent met zo'n kleintje dan vaak al blij als je 1 ding gedaan krijgt he.

Juffie, wat fijn daf het inslapen steeds beter gaat en zelfs al n keer zonder huilen!!

En fijn dat alles bij nacontrole goed was!

Lizi, gefeliciteerd met je neefje! Leuk die kleintjes vlak na elkaar in je omgeving! Kunnen ze later samen spelen!

Peetje, de gebroken nachten zijn wel killing he... Maar de dakkapel zit erop!! Beetje jammer alleen dat ze niet hebben opgeruimd....

Deernie, ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat!

Ga nu dochter uit KDV halen. Dan eten koken en vanavond kraamvisite, dus moet ook beneden nog beetje opruimen
@peetje: dat kan iemand zeker opbreken zo weinig slaap en zo'n rommel in huis! Vervelend joh, fijn dat je even uit huis kan maar is voor je eigen rust ook niet lekker..

@deernie: spannend! Hoop voor je dat alles goed is en je kleintje klaar is om geboren te worden! Gelukkig houden ze alles zo goed in de gaten.

Eindelijk foto's geplaatst op hyves haha duurde eventjes maar eindelijk weer internet!!

Weekje is vandaag erg wakker, ligt dan een beetje op dr vuistjes te sabbelen ( speentje wil ze dan niet) en kijkt vrolijk om dr heen. Heb vandaag t wipstoeltje gepakt zodat ze wat meer kon zien, ze word namelijk huilerig als ze plat ligt, dan kan ze niks zien haha en als ze dan recht zit kijkt ze dr ogen uit. T nadeel is wel dat ze na elke fles 2.5/3 uur wakker is en dan een uurtje slaapt en dan moet ik dr weer wakker maken voor een flesje! Hopen dat ze vanacht lekker kan slapen dan haha
Hallo!!! We zijn er nog! CTG was goed. Begon direct te schoppen nadat ze zo'n band over mijn buik deden. Vind ze niet leuk op dr bips! Hihi. Daarna een echo. Genoeg vruchtwater. Daarna inwendigonderzoek en plots was daar 3 cm ontsluiting. Merk alleen nog niks. Geen wee niets.

Morgen komt de vk kijken als ze zelf niet komt en breekt mogelijk de vliezen. Spannend.... Sta nu te koken dus reageer zo nog ff!!
Spannend! En al 3 cm! Beter! Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren
@cookie, het stofzuigen is gelukt en gelukkig ook nog wat andere dingen Het helpt wel om niet teveel te willen. Want inderdaad met zo'n kleintje kom je echt aan weinig dingen toe. Gelukkig komen mijn ouders zo en gaat mijn,moeder lekker koken. Ook al zoiets waarvan ik me afvraag hoe andere moeders dat altijd voor elkaar krijgen...

Deernie, fijn dat je in elk geval al 3cm op weg bent! Het gaat nu vast niet lang meer duren. Zet hem op!
@ m2b, laarsje kleine je vandaag iets meer met rust? Hihi

@ weekend, weekje kijkt vandaag ook wat blijer de wereld in lees in. Wel jammer dat ze net gaat slapen als ze al weer bijna moet eten. Dat wakker maken lijkt me ook niet alles. In het ZH schatte ze onze kleine ongeveer zo groot als weekje nu is, gek hè. Ik denk zelf iets zwaarder nog, want als ik dingetje zag gok ik dat wij een grotere baby hebben.

@ cookie wat leuk alweer kraamvisite! Maar nu moet je zelf ipv dat je ontvangt. Hihih.

@peetje, wat raar dat ze niet hebben opgeruimd. Is toch gek of ben ik nu vreemd? Kan je er al lekker bij hebben!

@ juffie, wat lekker dat je buik weer ok is.Kan je lekker sporten enzo. Heerlijk.

@ haarspeldjes, kijk je ook uit naar weer sporten? Ik wel hoor. Lijkt me echt weer heel fijn.

@ lizi, we vinden net wel spannend hoor. Zekervanmiddag in het ZH even. Toch raar. Maar we hadden al snel door dat ze het nog deed omdat ze flink begon te trappen omdat ze dat bandje op dr billetjes niet echt fijn vond! Haha.

Enne die kleine moppie mag lekker mopperen bij oma hoor. Vind het zo jammer dat zezelf niet in de gaten heeft dat het jou pijn doet. Maar moppie heeft een lieve mams!

@ MG,wat lief van je mams. Zou ook volschieten hoor. Deed ik nu al bijna met lezen. Het is zo rot te lezen dat je zo aannet vechten bent met die stomme BV. Dan maar KV een een lieve relaxte mama. Is toch ook veel leuker voor haar en voor je man dan dat hij iederedag een vrouw in de stress aantreft thuis.

@ loveland. Zoals die 3 cm nu gegaan is kan ik prima koken, ramen zemen, forummen etc, snap er niks van! Haha. Mocht van d SCK niet gaan zoeken op internet naar gebroken vliezen of breken van vliezen of ontsluiting zonder weeën. Er staat zo veel eng op internet, niet doen. We vertellen je otch wel hoe t echt is. Ok mevrouw! Hihi.

Vanmorgen kwamen we binnen bij de VK ging er net een hele slanke meid bij mijn favoriete vk naar binnen. Intake dus. Ik wist toen la gezien de rust dat ikbij de azijnvk moest zijn. Hans zei nog, wacht nou ff... Straks komt er vast iemand. Maar ik wist het al. Gelukkig ging zij nu niet strippen maar dat ZH tussendoor had ik ook niet verwacht. Wat een gedoe. Was wel blij dat we Twan nog hadden opgevangen en het eea geregeld hadden, beter voor hem.

In net ziekenhuis vond ik het inwendigonderzoek en het strippen al wat gevoelig. Ze wilde niet verder rommelen uit angst de vliezen te breken. Hans had nog gehoord dat we vrijdag terug zouden moeten als ze nog niet meer gingen bewegen. Heb ik zelfs gemist. Haha.

Morgen de vk maar bellen als er niets gaat gebeuren en dan denk ik dat we de vliezen laten breken om de boel op gang te brengen.

Thuis nog even gegeten met Twan. Die vind het maar wat spannend. Haha.

En ik ga nu maar even boodschappen doen. Nu kan het nog! Hahaha. Kan ik lekker filet kopen alvast en broodjes en allemaal dingen die ik wil. Haha.
Deernie 3 cm al in the pocket!

Mijn lichaam kwam niet verder dan 3 cm (kreeg dus weeenopwekkers) en jij hebt ze al zonder klachten ,je hebt beval talent zul je zien:-)

Whoehoeeeee
Ik vond het ook raar dat ze niets hadden opgeruimd. Nou ja, ze hebben wel het puin vervoerd, dat dan weer wel. Maar het "puin" wat op de trappen lag hebben ze niet opgeruimd. Ja, ik weet niet wat normaal is. Ik dacht eigenlijk dat ze de trappen ook een beetje leeg hadden geruimd maar dat zal wel te optimistisch gedacht zijn. Nu heeft mijn vader dat allemaal opgezogen.

En 3 cm Deernie, dat is mooi meegenomen. En morgen gaat het misschien gebeuren.... 11-10-11 is ook een mooie datum trouwens, maar dat duurt nog zo lang...

Morgen heeft P. een personeelsuitje en is dus laat thuis. Was ik even vergeten... Nou ja, morgen zijn de kinderen de hele dag onder de pannen op de opvang en school, de huishoudelijke hulp komt morgen en mijn ouders zouden morgenmiddag ook even komen. Misschien kunnen zij de kinderen ophalen ofzo.

Ik ga zo maar weer naar bed, heb het ook wel weer gehad voor vandaag...En dan maar weer kijken hoe de nacht gaat.

Zet hem op Deernie!
Loveland mijn vriend zegt nu al steeds

Ik zei het toch jij hebt zo'n hoge pijngrens, je voelt die weeen niet eens. Haha. Maar nu die andere 7 nog!

Ik dacht de afgelopen week al dat ik haar zo diep vond liggen. Dat klopt dus. Hihi. Ze draaide haar hoofdje bij t inwendig onderzoek. De gyn mocht niet

aan dr hoofd zitten. Hihi

@ peetje. Gek hoor van die lui. Maar ja je papa is te lief voor woorden. En wel

fijn dat je zo veel steun aan je ouders hebt!

Ik hou jullie op de hoogte.

Die 11-10-11 had ik ook mooi gevonden ja. Hah. Denk dat we beide niet halen!!
Weekend, wat balen dat weekje zo blijft emmeren met het omhoog komen van de voeding. Heb je de huisarts nog gebeld?

Deernie, Geniaal die glazenwasser. Ik zie het helemaal voor me!

Enne.... de kraamhulp had tijd over en heeft wat boodschappen gedaan, ze maakt geweldige fruithapjes en vandaag mét verse aardbeien;-)

En die vriend van jou is er volgens mij ook aan toe om LittleDeernie te zien!

@ regelnachten: hier moet de eerste nog komen vrees ik. En ik kijk er niet naar uit na jullie verhalen. Sterkte voor de 'regel'moeders!

MG; wat een liever reactie van je moeder!

Juffie, wat fijn dat de controle goed was. Je mag dus weer sporten?

Peetje, doe jij ook wel rustig aan? Het lijkt alsof je zo doorstoomt meid.

Cookie, jij hebt ook al weer een ritme te pakken of niet? Trek je het zo met de kleine erbij?

Deernie, sterkte en zet hem op meid!

Oei, kn ff niet verder reageren. Dingetje heeft schone luier en wil een voeding. Ons lieve mannetje doet het zo goed en is zo lief. Zo lief, dat je er pijn in je buik van kan krijgen!
Diep liggen?!? Meid ze is er al bijna:-)

Haha

Hoop dat je lkkr kan slapen vannacht en vriendlief ook uiteraard.

Ahhh Dinges, ik lees het al , we hebben er een verliefde mama bij, geniet ervan!

MG alles goed met Fles?

Tot vannacht rond de klok van 3!
Deernie succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven