ebooks lezen
woensdag 5 oktober 2011 om 22:22
wie kan me helpen?
ik heb een archos 101 tablet.
nu heb ik een boek van pc overgezet op de tablet, deze staat als map in de tablet, wat moet ik nu doen om het boek om te lezen?
als ik ebooks wil donwloaden via torrent wat voor app moet ik hiervoor hebben.
heb al veel gegoogled maar kan het niet vinden.
ja ik ben een rasechte noob
ik heb een archos 101 tablet.
nu heb ik een boek van pc overgezet op de tablet, deze staat als map in de tablet, wat moet ik nu doen om het boek om te lezen?
als ik ebooks wil donwloaden via torrent wat voor app moet ik hiervoor hebben.
heb al veel gegoogled maar kan het niet vinden.
ja ik ben een rasechte noob
woensdag 5 oktober 2011 om 23:52
Om het boek te kunnen lezen heb je een app nodig waarmee je lezen kunt. Bij een iPad is dat bv Bluefire reader of iBooks, er zijn heel veel apps die je kunt gebruiken. Ik kan je helaas niet vertellen welke app je op je archos kunt gebruiken. Maar als je zoekt naar reader voor archos op google vindt je er vast een heleboel.
Wat je kunt overwegen is calibre op je pc te installeren, daarmee kun je boeken in het gewenste bestandstype converteren.
Wat je kunt overwegen is calibre op je pc te installeren, daarmee kun je boeken in het gewenste bestandstype converteren.
donderdag 6 oktober 2011 om 01:37
donderdag 6 oktober 2011 om 09:35
quote:graspolletje schreef op 06 oktober 2011 @ 07:51:
Aldiko heb ik, maar ik krijg geen boek in de bibliotkeek. blijft in mijn map.
Bevalt me wel de archos, zoals je leest, ben ik geen pc fanaat.
Vandaar dat ik geen dure tablet gekocht heb, het is voor thuisgebruik.Aldiko maakt een mapje aan genaamd eBooks jouw e-books die je gedownload hebt moet je verplaatsen naar dat mapje op je apparaat. Er zit waarschijnlijk een kabel bij waar je die tablet mee aan je computer kan hangen. Een andere optie is e-books direct downloaden van een website als Feedbooks.com Aldiko zal dan meteen vragen of je het boek toe wil voegen aan je bibliotheek.
Aldiko heb ik, maar ik krijg geen boek in de bibliotkeek. blijft in mijn map.
Bevalt me wel de archos, zoals je leest, ben ik geen pc fanaat.
Vandaar dat ik geen dure tablet gekocht heb, het is voor thuisgebruik.Aldiko maakt een mapje aan genaamd eBooks jouw e-books die je gedownload hebt moet je verplaatsen naar dat mapje op je apparaat. Er zit waarschijnlijk een kabel bij waar je die tablet mee aan je computer kan hangen. Een andere optie is e-books direct downloaden van een website als Feedbooks.com Aldiko zal dan meteen vragen of je het boek toe wil voegen aan je bibliotheek.