Help! Welk vibrator kiezen?

06-10-2011 00:36 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze lijken me wel wat maar ik weet nu dus niet welke ik zal kiezen. Die durex is iets dikker en waterdicht en wat goedkoper maar ik lees/hoor van lelo vaker goede dingen dan van durex.

Iemand ervaring met deze vibrators?

Lelo Liv vibrator

Durex Play Inspiration Vibrator

Hmm.. Persoonlijk zou ik ze beide niet kiezen, ik zweer bij Lelo Ina.

Maarals de keuze tussen deze 2 is, maakt het volgens mij niks uit als ik naar de vorm kijk. Dus dan zou ik afgaan op geluid, prijs, dat soort dingen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat deze heeel erg goed is. Maar ben een vent dus eigenlijk geen verstand van
Wat een onaantrekkelijk ding! Tijntje

Geef mij die eerste van TO dan maar
quote:kusunum schreef op 06 oktober 2011 @ 01:53:

Wat een onaantrekkelijk ding! Tijntje

Wat maakt dat nou uit? Hij ligt toch als je hem niet gebruikt in je nachtkastje toch? Ik neem tenminste aan dat je hem niet in je vensterbank neerzet......

En die van Tijntje is echt heel erg goed, sinds ik die heb, gebruik ik die andere[n] nooit meer.....
wat voor advies wil je dan van mensen? Hoe kunnen wij nou weten wat je wilt? Een dikke vibrator, een kleine, grote, met / zonder trilling. Dan kan hier wel geroepen worden wat mensen fijn vinden maar daar kan je zelf toch niets mee? Jij moet dan nog maar afwachten wat je fijn vind
"Help" hoe verzin je het.

Misschien hebben ze wel een testteam en kun je daarbij
quote:zwitsal_nijntje schreef op 06 oktober 2011 @ 08:17:

wat voor advies wil je dan van mensen? Hoe kunnen wij nou weten wat je wilt? Een dikke vibrator, een kleine, grote, met / zonder trilling. Dan kan hier wel geroepen worden wat mensen fijn vinden maar daar kan je zelf toch niets mee? Jij moet dan nog maar afwachten wat je fijn vindIk had eigenlijk mijn keuze al bijna gemaakt alleen tussen die twee kan ik nog niet kiezen .ze lijken me zowat hetzelfde dus ik vroeg me af welke beter is en of iemand iets positiefs/negatiefs weet.
Het is waarschijnlijk niet voor niks dat er zoveel verschillende soorten vibrators zijn. Zoveel vrouwen, zoveel wensen.

Je moet echt zelf uitvinden wat je prettig vind. Persoonlijk zou ik dan in een goedkopere categorie rondkijken. Als je echt zoveel geld er aan uit wil geven, dan zou ik ze eerst even in een winkel bekijken en de trillingen in de hand voelen.

Ik heb trouwens spijt van mijn dure Lelo aankoop, een andere vib van 14,95 heeft veel meer effect bij mij.
O ja, nog even een toevoeging.

Ik vind de bediening van de Lelo (ik heb een Mona) op een onhandige plek zitten. Als je de vib van de ene in de andere hand overpakt, of gewoon je hand verplaatst, dan raak je nogal snel de knoppen aan en dat gebeurt altijd op het verkeerde moment.
Dankje hopperdepopper
quote:hopperdepopper schreef op 06 oktober 2011 @ 08:40:

Ik vind de bediening van de Lelo (ik heb een Mona) op een onhandige plek zitten. Als je de vib van de ene in de andere hand overpakt, of gewoon je hand verplaatst, dan raak je nogal snel de knoppen aan en dat gebeurt altijd op het verkeerde moment.

Da's kut....

quote:hopperdepopper schreef op 06 oktober 2011 @ 08:40:

Ik vind de bediening van de Lelo (ik heb een Mona) op een onhandige plek zitten. Als je de vib van de ene in de andere hand overpakt, of gewoon je hand verplaatst, dan raak je nogal snel de knoppen aan en dat gebeurt altijd op het verkeerde moment. Serieus? Echt nog nooit last van gehad.. Ik vond die knop nou juist heel prettig werken. Traploos verstelbaar en makkelijk over te springen naar een ander standje (hoewel ik dat eigenlijk nooit gebruik, heb het perfecte standje gevonden). Ik ben echt heel blij met mijn Lelo. My best friend!
Ik ga even meelezen. Dat verhaal dat elke vrouw anders is en andere behoeftes heeft, weet ik, maar ik zou toch graag weten of die Lelo-dingen nou de moeite waard zijn.

Ik heb nog nooit een vib gehad en pas sinds een week heb ik er 1; een goedkoop pleurisding, maar ik ben nu dus wel benieuwd wat een andere vib voor me zou kunnen betekenen, het gevoel is niet onaangenaam, het geluid wel

Over de Lelo's heb ik gelezen dat ze erg stil zijn; is dit zo? Ik geef nu liever wat meer geld uit aan een goede, dan 10 keer aan een goedkope, luidruchtige...
Ja, dat is echt zo! En je laadt hem op met een stekker. Dus nooit meer lege batterijen.
Daarom wil ik ook een oplaadbare! Ik heb al een goedkoop rammelding met een draaiknopje dat batterijen vreet. Alleen van die goedkope kan je er nog eens een paar proberen tot je een fijne hebt. Heb ook wel vibs gezien van boven de 100 euro maarja als het dan niets is is het zo zonde!
Je zou ook naar een tuperware-party voor vibrators en andere sexaccesoires kunnen gaan/ het bij jou organiseren.

Er zijn een aantal bedrijven die dit soort dingen organiseren. Ik heb ervaring met de zogenaamde Ladies Night Parties. Persoonlijk vond ik dat heel gemakkelijk; je kunt alles bekijken/vergelijken/voelen en hoort direct de tips en trics van het apparaat.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
nee een tuperware vibrator party lijkt me niets haha
Misschien een keer naar Christine Leduc. Daar kan je er alles over vragen, de grootte zien, geluid horen enz!
Volledig met villasappho eens.

Zelf heb ik paar maand geleden de stoute schoenen aangetrokken en goed voor laten lichten.

Daar dit onze eerste zou worden, wilde ik niet gelijk zo'n grote.

Ik heb de EXTASE La Métropole meegenomen en ik moet eerlijk zeggen... het ding werkt perfect, is klein en geruisloos.

Op Youtube staat wel een filmpje.

Mijn vrouw is helemaal niet van dit soort dingen, maar hier is ze maar wat blij mee.
Als ik zo hier en daar wat reviews lees, heb ik het idee dat de Lelo's idd erg stil zijn, maar ook niet echt krachtig... (misschien daarom dus zo stil?)

Over mijn 'beginnersrammelvib' staat dat ie erg krachtig is en ik vind het ding w.d.b. dus erg fijn en wil er niet 1 die 'minder' is, alleen wat stiller :D Ik heb het idee dat ik erg teleurgesteld ga raken door de Lelo (zeker ivm prijs)

Iemand nog een tip voor een krachtige, doch 'Lelostille' vib (zonder enge stofjes en oplaadbaar, dat is mijn 1e criterium)?

Wat een zoektocht zeg

Is Vivaflores er al uit?
En waar is die "lilluke" van Tijntje te koop, ik wil m ook.
Nee ik ben er nog niet uit, zou die van durex wel krachtig genoeg zijn? Lilo heeft er ook eentje die groter is met een extra trilmotor, die zo volgens reviews wel krachtiger zijn, maar die vind ik nog wat groot. Keuzes keuzes...
Tzippa, ik was daar ook een beetje bang voor, vind veel stimulatie lekker zeg maar. Maar ik kan mijn Lelo Elise niet voluit zetten. Krachtig genoeg!
Het ligt er ook aan hoe je hem gebruikt: alleen clitoraal of ook vaginaal. En het laatste geval is de dikte ook belangrijk - en dat kun je toch moeilijk proberen in een winkel, maar waarschijnlijk weet je inmiddels wel door "echte seks" welke dikte voor jou het fijnst is.

Ik heb zelf een goedkope, zo'n ding van hard plastic van een tientje. Regelbare snelheid is wel fijn, gebruik hem eerst clitoraal en dan na een tijdje naar binnen. Ik vind hem prima - ik heb ook nog een dikkere, zo'n namaakpenis model, maar die is eigenlijk een beetje te dik, en hij maakt echt veel geluid.

Ik zou gewoon met een goedkope beginnen, dan merk je vanzelf wat het beste werkt, en kun je later upgraden.

Een beetje off-topic: gebruiken julllie je vibo ook tijdens de seks met een partner, of alleen als je het zelf doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven