The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Goed om te horen, Julia. Zet 'm op, vrouw!

Spelletjes op het Viva-forum. Ik speel verder eigenlijk geen spelletjes.

Wat is het leukste dat voor vandaag op je programma staat?
Een fotoshoot (en de banenmarkt waar ik straks heen ga, ben toe aan werken )

Ben jij gelukkig met je werk?
*Fijn dat je er weer bent julia!*
Wat leuk, een fotoshoot! In welke situatie? Gewoon voor jezelf? Met familie? Met vriend? Voor je werk? Ben benieuwd!

Ik ben gelukkig met mijn werk, vind mijn werk op dit moment ontzettend leuk. Maarrr.. als activiteiten begeleider is 't haast onmogelijk om een vaste baan te vinden. Ik ben dus al 5 jaar lang invalkracht bij verschillende stichtingen. Ik zou zo graag een vaste baan willen, neemt heel veel onzekerheden weg. Vooral de financiële. Maar, positief: ik heb een cv van 3 kantjes haha!

Vertel eens iets positiefs over 't weer!
Het is heerlijk weer om vanavond lekker met een dekentje op de bank te zitten, kaarsjes aan.... En terug denken wat een geluk we hadden dat het dit weekend nog zulk mooi zonning weer was, in oktober!

Maak je veel foto's?
me gebroken voet

Verveel je eigen?
Nee, ik verveel me eigen niet.

Hoe oud ben jij?
Vraag van Janna: nee ik maak veel te weinig foto's! Ik vergeet het eigenlijk altijd om te doen, maar het zou wel zo veel leuker zijn als ik meer foto's zou hebben.

Vraag van Meisje35: nee ik verveel me niet.

Vraag van Phoebe: 27

Wat vind je het minst leuke aspect van je huidige functie? (of als je werkloos bent, van je vorige functie)
te oud.

werk je en naar je zin?
Meisje op welke vragen geef jij antwoord?

Julia, we hebben een voormalig huurwoning gekocht en ik ben de gelukkige hier in de buurt die daar een interview over mocht geven voor het jaarverslag. Vandaag dus de fotoshoot, was leuk! We wonen aan een park dus het werd een natuurshoot: eendjes voeren, tegen bomen aanleunen etc. Was leuk! (En de fotograaf was ook heel leuk dus ik zie er vast stralend uit met mijn mooiste glimlach ). Heb hem om wat foto's gevraagd en die krijg ik. Dubbelleuk dus

Ik doe vrijwilligerswerk en naar mijn zin maar ik ga zo naar de banenmarkt om te kijken of ik een leuke betaalde baan kan scoren

Waar kreeg jij het laatst een grote glimlach van?
Wat leuk choco! Meteen 'n mooi exemplaar in eigen bezit!

Van 't feit dat mijn vriend ineens (na 'n hele lange tijd treuzelen, twijfelen aan zichzelf) in een week tijd zijn herkansing heeft afgemaakt (volgende week misschien diploma), ingeleverd en meteen een goeie sollicitatiebrief en cv heeft geschreven voor een leuke baan hier in de buurt.

Zie je er tegenop om ouder te worden?
quote:meisje35 schreef op 06 oktober 2011 @ 12:29:

me gebroken voet Ik vraag me nog steeds af op welke vraag dit een antwoord was?
Nee, ik denk dat er wel een leuke (vermoeiende vast ook ) tijd aan gaat komen.

Wat zou je graag willen doen als je alle tijd (+ 't geld ervoor) had?
Mijn studie afronden (gaat ook nog wel gebeuren hoor). En misschien een heel leuke vervolgopleiding er achteraan!

Waar ben je het trotst op in Nederland?
Dat zodra de zon een beetje schijnt iedereen (al is het met dikke jassen en sjaals) buiten gaat zitten genieten van de zon.

En wat serieuzer, dat we wel een sociaal vangnet hebben, ookal is dat soms niet genoeg, mensen krijgen in ieder geval wat geld en hulp.

Leuke vraag, ik laat em staan!
de vrijheid/ (redelijk) ruimdenkend.

wat deed je een uur geleden?
forummen en bedenken dat ik echt nog niets nuttigs gedaan heb vandaag

Ja, dat we bijvoorbeeld homoseksualiteit (redelijk) geaccepteerd hebben vind ik ook iets om trots op te zijn (in vergelijking met andere landen).

Wat ga je vanavond eten?
Ploeteren in de slaapkamer. Ik hik er al weken tegenaan om de zooi daar nou eindelijk eens op te gaan ruimen en goed schoon te maken en ben nu vanmiddag eindelijk begonnen. Maar ik ben nu alweer te lang ''pauze'' aan het houden.

Ik twijfel tussen spaghetti of spruitjes

En jij?
Verse pasta met spinazie, zalm en boursin.

Op welke pijlers kom je (bijna) nooit?
Actueel, sex, kinderen, en nog veel meer (eigenlijk alleen eten en overige wel )

waar zou jij een vakantiehuisje willen?
quote:Janna_ schreef op 05 oktober 2011 @ 17:31:

nee, valt wel mee. Vind alleen die tatoo niets.

Wie is Amanda??

Vind je de meisjes/rare ogen/dildo's/wat er ook staat hier naast overbodig? Amanda Krabbé, de vrouw van.....Ze gaat geloof ik ook naakt in de Playboy en heeft als reactie daarop dreigementen gekregen
quote:Julia2 schreef op 05 oktober 2011 @ 23:19:

Hai lieve dames! Ben er weer! En deze keer blijf ik! ......

Welkom terug!

Ga je ons nog vertellen wat dat was een weekje geleden dat je iets "groots" gedaan had?
Ik zou graag een huisje willen aan de zee/strand en een warm land met een fijn klimaat. Dus Spanje denk ik (nog een beetje in de buurt )

Wat is het meest smerigste wat je ooit gedronken hebt?
ijsthee wat appelsap bleek te zijn.

Wat vind je leuk om cadeau te krijgen?
Pip servies, sieraden, schoenen, fotolijstjes, chocolade. Ik kan nog wel even doorgaan hoor

Wat is het stomste cadeau dat je ooit gekregen hebt?
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven