The Never Ending Question nr. 83
donderdag 6 oktober 2011 om 19:39
Ik ben geen grijs muisje, maar hou wel van een beetje observeren en vooral analyseren. In vergaderingen zul je mij wel regelmatig horen, ik trek me niet snel terug. Maar ik sta ook niet graag in de spotlights. Ik ben zo iemand die 't probeert een beetje luchtig te houden.
Ik ben euhm.. 1,74
Zeg jij 't tegen je collega als hij/zij nogal zweterig ruikt?
Ik ben euhm.. 1,74
Zeg jij 't tegen je collega als hij/zij nogal zweterig ruikt?
donderdag 6 oktober 2011 om 20:56
*Ik ga 't zeker vertellen, van mijn media avontuur, maar ik wacht gewoon nog even een paar maandjes. Anders is 't te achterhalen.
Haha! Ik zei altijd van niet... alles eraf!! Maar nee.. Ik trof vriendlief die nogal een beertje is. Lelijke beharing in zijn nek en bovenaan zijn rug haal ik weg. De rest blijft. Al dan niet bewerkt. Hij heeft ook een sikje. Een snor is dan wel weer uit den boze! Door mijn exceemhuidje krijg ik dan een heel rode bovenlip met schilfers e.d. Maar 1 maand in 't jaar heeft ie een snor: movember, voor 't goede doel.
Nee, ik kijk echt heel weinig tv. Weinig leuks op!
Welk programma voldoet compleet aan jouw wensen van vermaak?
Haha! Ik zei altijd van niet... alles eraf!! Maar nee.. Ik trof vriendlief die nogal een beertje is. Lelijke beharing in zijn nek en bovenaan zijn rug haal ik weg. De rest blijft. Al dan niet bewerkt. Hij heeft ook een sikje. Een snor is dan wel weer uit den boze! Door mijn exceemhuidje krijg ik dan een heel rode bovenlip met schilfers e.d. Maar 1 maand in 't jaar heeft ie een snor: movember, voor 't goede doel.
Nee, ik kijk echt heel weinig tv. Weinig leuks op!
Welk programma voldoet compleet aan jouw wensen van vermaak?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 06-10-2011 20:57
Reden: weer te laat
Reden: weer te laat
% gewijzigd