3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
donderdag 6 oktober 2011 om 11:40
sow ik ben van de schrik bekomen
:Hello: iedereen
ik drukte op de link van marmul en toen kwam ik erachter dat mn geluid nog keihard aanstond... damn...
Wat een weer vandaag... misschien hadden we toch beter het schilderen af kunnen maken toen het weer er nog naar was ...
Ik ga vandaag maar een poging tot andijviestamppot maken doen... te grappig... de ene week neem je die zooi mee (zie je ineens dat ze toch wel weer die grotere kantenklaarzut hebben, maar wel heel duur)... en deze week... zijn ze in de aanbieding tsssssssssss
:Hello: iedereen
ik drukte op de link van marmul en toen kwam ik erachter dat mn geluid nog keihard aanstond... damn...
Wat een weer vandaag... misschien hadden we toch beter het schilderen af kunnen maken toen het weer er nog naar was ...
Ik ga vandaag maar een poging tot andijviestamppot maken doen... te grappig... de ene week neem je die zooi mee (zie je ineens dat ze toch wel weer die grotere kantenklaarzut hebben, maar wel heel duur)... en deze week... zijn ze in de aanbieding tsssssssssss
donderdag 6 oktober 2011 om 12:43
Hebben we hier ook een advocaat op dit topic? Ik heb een geschil met de huisbaas namelijk. Hij kwam net, alweer, onaangekondigd aan de deur omdat ie vindt dat ik moet bijdragen aan iets van de gezamelijke ruimte. Dit ga ik niet doen, simpelweg omdat ik het niet gesloopt heb. Hij werd steeds kwader en dreigde zelfs met een knokploeg als ik niet zou betalen. Hierop heb ik rustig geantwoord dat hij niet eens het pand mag betreden zonder afspraak en dat wat hij nu deed al tegen de wet is. Maar wat is wijsheid? Aangifte doen van de bedreiging?
donderdag 6 oktober 2011 om 12:58
jeetje Min
in ieder geval heel hard op zoek gaan naar een andere woonruimte, maar ja, dat heb je niet zo een. twee. drie helaas.
Aan de ene kant zeg ik, aangifte doen, maar ja, daar maak je weer geen vriendjes mee. Maar die man spoort niet igg. Dus of aangifte wijsheid is.....
in ieder geval heel hard op zoek gaan naar een andere woonruimte, maar ja, dat heb je niet zo een. twee. drie helaas.
Aan de ene kant zeg ik, aangifte doen, maar ja, daar maak je weer geen vriendjes mee. Maar die man spoort niet igg. Dus of aangifte wijsheid is.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 6 oktober 2011 om 13:06
Ik zou toch aangifte doen Min, alleen maar zodat er een dossier over hem komt, als er dan vervelendere dingen gebeuren dan hebben ze bij de politie alvast informatie.
Bij aangifte hoeft er niet perse direct iets te gebeuren, je krijgt de vraag wat je wil met je aangifte en dan kun je kiezen om alleen een dossier te laten maken, dan gaan ze niet bij hem langs.
Bij aangifte hoeft er niet perse direct iets te gebeuren, je krijgt de vraag wat je wil met je aangifte en dan kun je kiezen om alleen een dossier te laten maken, dan gaan ze niet bij hem langs.
donderdag 6 oktober 2011 om 13:12
De kroeg waar ik boven woon huurt die ruimte ook van hem, en het meisje dat daar werkt heeft me laatst al verteld dat er meerdere mensen zijn verhuisd wegens zijn gedrag. Hij betreedt het pand te pas en te onpas, terwijl hij er zelf niet woont en volgens mij heeft hij zijn rechten verspeeld toen hij het pand ging verhuren. Het kan toch niet zo zijn dat hij hier zomaar binnen mag lopen?
donderdag 6 oktober 2011 om 15:37
HELP
Ik ben een boodschappenlijstje aan het maken voor Graaf voor mij. Ik ben net terug uit het ziekenhuis, verstandskies laten trekken.
Ik heb al:
Vanille yoghurt
Gewone yoghurt
Gortepap (is dat lekker, zag dat het van karnemelk was en dat vind ik heerlijk)
En wat zijn nog meer lekkere toetjes om te eten of ander zielepietenvoer? Of troostvoer.......