3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
Graafje

uh soep misschien?

ik vind gortepap geloof ik niet zo en karnemelk wel, maar smaken verschillen

Chocomelk/vla

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Chocolademousse

Hopjes vla

( gortepap is niet te kanen, zitten stukjes in die op snotjes lijken, en je moet er stroop bij eten )

Griekse yoghurt

Kwark

Eh

Chocovla
Euhm, ik zou gaan voor chocomouse

soep is een goed idee... appelmoes kan ook
a docter a day keeps the apple away
Ojah goeiemiddag
Kijk mot en ik hebben er verstand van. Chocomousse it is..!
Mijn koelkast is vanochtend dood gegaan, en omdat ik de hele dag werk kan ik niet eens een nieuwe kopen. balen :(
quote:lunaan schreef op 06 oktober 2011 @ 16:03:

Mijn koelkast is vanochtend dood gegaan, en omdat ik de hele dag werk kan ik niet eens een nieuwe kopen. balen :(

Geef die griekse yoghurt dan maar aan mij.

Choco mouse en choco vla! Oeh, maar dat is wel heel erg troostvoer, jammie.... Mijn verdoving is nog niet eens uitgewerkt.....
appelstroop bij de snotjespap? Appelstroop is lekkah.
awh sterkte gravinnetje... wel goed gehecht?

(kent nog een verhaal waarbij er perongeluk ook een hechting door de binnenkant van de wang was gedaan... lompheid)

ik hou van straciatella yoghurt... beetje gezond... beetje niet... perfect toch?

ik moet door dat topic waarom wel de ene niet de andere forummer helpen aan Minny denken ...

Weet nog dat ze met een paar boodschappen aankwam... ''En de volgende x als ik langskom heb je het allemaal op he, ik controleer het ''
Ja Minny is lief. Ik zat net ook te lezen daar. Minny wil niet maar ze werd er net mee overladen Whahahahahaha.

Ik ben niet gehecht Koertje. Al had hij graag mijn lippen dicht gehecht. Terwijl ik met mijn bek openlag, lag ik nog te kletsen. En met een schaterlach ben ik die ok uitgelopen. Hij schudde zijn hoofd en mompelde iets van, ik heb veel meegemaakt maar dat ze lachend uit die stoel op staan komt niet vaak voor. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik me dus al een 2 weken ziek zit te maken vanwege die afspraak. Ik zag er zo ontzettend tegenop. Toen ik in de wachtkamer zat wilde ik echt weglopen.
tja, Min is af en toe een beetje bazig

maar wel lief
hehe roosje

stom is dat he dat je ergens zo tegenop kan zien... dan maak je het alleen maar steeds groter en de drempel hoger voor jezelf he... maar lachend de stoel uitlopen die hoor je niet vaak neej
luun, das vervelend!

En natuurlijk hebben wij er verstand van
a docter a day keeps the apple away
ach jij bent ook lief hoor roosje

als er niet een paar van die stomme forummers waren geweest had ik miss nog wel in brabant gezeten of inmiddels gelegen
Cour en wat heb je ons vervloekt toen
over forummers vervloeken gesproken... Tangerine forumt niet meer?
*engelengezichtje* *opruimmodus*
die heb ik al heel lang niet meer gezien, maar misschien onder een andere nick?
geeeeeeeen idee...

Ik zit te twijfelen of ik op een vrijwillige functie ga reageren of niet... aan de ene kant werken is mn hobby niet... maar thuis tegen het plafond opvliegen ook niet eigenlijk ... En aangezien broekkie waarschijnlijk toch straks nog meer weg is en nog onregelmatiger... valt daar ook niet echt rekening meer mee te houden... majah vrijwillig... je schiet er zo verdomd weinig mee op... kortom... blegh... wel niet wel niet... misschien... wie weet... boeiendddddddddd
het voordeel van vrijwilligerswerk is dat je toch weer een beetje in een ritme komt Cour en soms kun je doorgroeien naar betaald werk
ik heb ritme ik swing door het huis joh

Doorgroeien naar betaald is daar niet mogelijk...

en ook geen vaste uren zover ik lees
goeiemiddag!

Wat hebben jullie goed voor mij geduimd!! Heb prachtig weer gehad vandaag!
graag gedaan Friezje

heb je leuke dingen gekocht?
middag friez!

Gelukkig maar dat het weer meezat... het was hier nogal wisselvallig... dan zon... dan ineens stortbuitje...

Leuk dingen gekocht idd?
Wat heb je gekocht Friez, ik heb helemaal blaren op duimen van dat geduim voor jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven