Powerpoint vraag

06-10-2011 17:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een powerpointpresentatie. Hij is al klaar, maar ik wil wat aanpassen. Echter, ik kan niet meer bij de onderliggende tekst komen, omdat er beeldvullende afbeeldingen voor liggen. Die komen er met zo'n animatie in.

Dus: hoe kom ik weer bij de tekst achter al die plaatjes?

Bedankt!
Kun je niet een plaatje even aan de kant schuiven?
Als het tekstblok nog ergens zichtbaar is kun je 'm aanklikken en even naar een zichtbare plek schuiven. Zo niet: plaatje even aan de kant schuiven of naar achtergrond verplaatsen, maar dan moet je 'm later wel weer naar de vroogrond zetten.
Ja, daar had ik al aan gedacht. Maar ik had gedacht dat het toch wel mogelijk moest zijn om het op een directere manier te doen. Bedankt voor je reactie! Ik zal 't idd maar zo doen.
In de laatste powerpoint versie zit een soort lagen-functie (ja, je gelooft 't niet!). Zit ergens in die ribbon en ziet er uit als een soort harmonica geloof ik (forum mobiel dus kan t niet opzoeken). Dan kun je dus de lagen even omwisselen zonder dingen van z'n plek te schuiven.
Aah Capricorn, ik heb het gevonden! Door jouw antwoord ben ik gaan googlen op 'powerpoint ribbon layers' (ja, daar was ik zelf niet opgekomen...) en zo heb ik het gevonden! In het Engels heet het 'selection pane'. Super, erg bedankt!

(Voor iedereen die het ook wil lezen: http://www.worldstart.com ... -easy-in-powerpoint-2007/)
Laat mijn collega's maar niet horen dat ik hier een Powerpoint vraag beantwoord heb. Dan heb ik geen leven meer

Maar wie weet, wordt 't ooit nog wat, dat Powerpoint!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven