ex contact me...en nu?
donderdag 6 oktober 2011 om 21:33
hallo lieve viva-ers. vind het enorm fijn dat jullie lui me helpen dingen een beetje clear te blijven zien, dus maar weer een post. heb vorige week maandag gesmst naar mn ex, dat als hij wilde, hij me mocht contacten voor luisterend oor. hij woont zelf 3 uur van me vandaan (waren geemigreerd en ik ben weer terug). tis nu 4 maand uit. heb de hele huilebalk-taferelen al aan m laten zien.
hij wil vrienden met me blijven en ontkent het niet als ik zei: misschien komen we op een goede dag ooit weer bij elkaar. kreeg zoiets te horen als "wonderen bestaan". vorige week donderdag smste hij me, dat ik hem ook mocht bellen als ik iets had. nu heeft hij me zaterdagavond opgebeld met een vriendin van ons die op visite was met dr vriend bij hem haar telefoon om 4.30 snachts dus. ca. 3 min voicemail met uitgaansmuziek op achtergrond.
heb haar teruggebeld, maar niet naar hem. nu kreeg ik vannacht een mail, dat hij volgende week naar zn ouwelui komt (die wonen ook waar ik woon) en dat hij een expo heeft in antwerpen volgende week vrijdag, maar dat ik wel niet zou komen.
wat moet ik hier nu mee? ben in mn hart nog steeds stapel, maar dr is teveel gebeurd. huil nog dagelijks om hoe het is gelopen en omdat ik m mis. maar hoef die taferelen van dat hij flirt in front of me echt niet te zien...en wil mezelf ook geen pijn doen. tot dusver heb ik niet gereageerd. wil m wel zien, maar kan niet gewoon "vrienden" zijn. moet ik hem laten voelen dat ik echt "weg" ben nu (haha, tis al 4 mnd uit...die keren dat ik m op had gezocht tranen met tuiten huilen, binnenkort komt hij mijn deel van de inboedel langs brengen en dan zalk ook wel weer janken), dat hij me niet kan krijgen wanneer die wil en waarde aan me hechten kan, of moet ik vrienden met m worden en zien hoe het allemaal loopt, ik bedoel, hij neemt nu ik hem nul laat horen ineens wel contact met me op? vraag me dan af, zou hij me ook missen? heeft t iets te betekenen? (stupid, i know)
dank voor het lezen!
hij wil vrienden met me blijven en ontkent het niet als ik zei: misschien komen we op een goede dag ooit weer bij elkaar. kreeg zoiets te horen als "wonderen bestaan". vorige week donderdag smste hij me, dat ik hem ook mocht bellen als ik iets had. nu heeft hij me zaterdagavond opgebeld met een vriendin van ons die op visite was met dr vriend bij hem haar telefoon om 4.30 snachts dus. ca. 3 min voicemail met uitgaansmuziek op achtergrond.
heb haar teruggebeld, maar niet naar hem. nu kreeg ik vannacht een mail, dat hij volgende week naar zn ouwelui komt (die wonen ook waar ik woon) en dat hij een expo heeft in antwerpen volgende week vrijdag, maar dat ik wel niet zou komen.
wat moet ik hier nu mee? ben in mn hart nog steeds stapel, maar dr is teveel gebeurd. huil nog dagelijks om hoe het is gelopen en omdat ik m mis. maar hoef die taferelen van dat hij flirt in front of me echt niet te zien...en wil mezelf ook geen pijn doen. tot dusver heb ik niet gereageerd. wil m wel zien, maar kan niet gewoon "vrienden" zijn. moet ik hem laten voelen dat ik echt "weg" ben nu (haha, tis al 4 mnd uit...die keren dat ik m op had gezocht tranen met tuiten huilen, binnenkort komt hij mijn deel van de inboedel langs brengen en dan zalk ook wel weer janken), dat hij me niet kan krijgen wanneer die wil en waarde aan me hechten kan, of moet ik vrienden met m worden en zien hoe het allemaal loopt, ik bedoel, hij neemt nu ik hem nul laat horen ineens wel contact met me op? vraag me dan af, zou hij me ook missen? heeft t iets te betekenen? (stupid, i know)
dank voor het lezen!
donderdag 6 oktober 2011 om 21:56
quote:chentelle schreef op 06 oktober 2011 @ 21:33:
heb vorige week maandag gesmst naar mn ex, dat als hij wilde, hij me mocht contacten voor luisterend oor.
hij neemt nu ik hem nul laat horen ineens wel contact met me op? vraag me dan af, zou hij me ook missen? heeft t iets te betekenen? (stupid, i know)
A. Je hebt wél contact met hem opgenomen, namelijk per sms, en laat daarin weten dat je openstaat voor hem, een luisterend oor wilt bieden dus
B. Je kreeg een mail dat hij jouw richting op komt, dus zal hij wss bedoelen dat als je hem wilt zien dat hij daar open voor staat.
C. Wat je ermee moet? Je zegt dat je die taferelen niet meer wilt en dat het te pijnlijk is voor je om hem te zien als ik goed begrijp?
Dan moet jij dus de beslissing nemen hoe je dat wilt aanpakken. Als je hem écht niet meer wilt spreken, dan ook geen sms meer sturen etc etc. Maar ik begrijp dat je hem eigenlijk wel wilt spreken?
heb vorige week maandag gesmst naar mn ex, dat als hij wilde, hij me mocht contacten voor luisterend oor.
hij neemt nu ik hem nul laat horen ineens wel contact met me op? vraag me dan af, zou hij me ook missen? heeft t iets te betekenen? (stupid, i know)
A. Je hebt wél contact met hem opgenomen, namelijk per sms, en laat daarin weten dat je openstaat voor hem, een luisterend oor wilt bieden dus
B. Je kreeg een mail dat hij jouw richting op komt, dus zal hij wss bedoelen dat als je hem wilt zien dat hij daar open voor staat.
C. Wat je ermee moet? Je zegt dat je die taferelen niet meer wilt en dat het te pijnlijk is voor je om hem te zien als ik goed begrijp?
Dan moet jij dus de beslissing nemen hoe je dat wilt aanpakken. Als je hem écht niet meer wilt spreken, dan ook geen sms meer sturen etc etc. Maar ik begrijp dat je hem eigenlijk wel wilt spreken?
donderdag 6 oktober 2011 om 21:59
Hij wilde vrienden blijven, jij nu ook wel. Nu is er vriendschappelijk contact, maar dat wil je ook niet. Je wilt meer. Meid, hij wil alleen vrienden blijven nu. Hij heeft contact met je op genomen omdat jij hebt gezegd ook wel bevriend te willen blijven. Als je dat niet kunt, stop er dan mee. Als je er wel mee door gaat, zie het dan ook alleen als een vriendschap, en niks meer! Mocht hij gaandeweg wel meer voor je gaan voelen of meer willen, dan merk je dat dan wel. Maar dat kun je op geen enkele manier af dwingen. Ook niet door hem weer te laten merken dat je hem nog wil. Want dat weet ie wel, toch? Wees cool, ga door met je eigen leven, met of zonder vriendschap met hem. Maar stel je hoe dan ook niet meer afhankelijk op, laat hem niet merken dat je hem nog wilt. Op die manier doe je jezelf geen pijn! Ga niet op dingen hopen, ga niet tussen de regels door lezen bij hem. Als hij je wil, doet ie daar echt wel moeite voor.
donderdag 6 oktober 2011 om 22:16
donderdag 6 oktober 2011 om 22:21
quote:mali30 schreef op 06 oktober 2011 @ 22:10:
"danivo, 45 seconden geleden
ik ben aan de caipirinha, dacht dat het daar aan lag..."
Denk dat TO er ook aan zit alleen loopt ze er zo'n stuk of 5 op je voor
"danivo, 45 seconden geleden
ik ben aan de caipirinha, dacht dat het daar aan lag..."
Denk dat TO er ook aan zit alleen loopt ze er zo'n stuk of 5 op je voor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 6 oktober 2011 om 23:06
1 advies: loslaten, verwerken van je verdriet en doorgaan met je leven zonder hem (maar ws wel met een hele leuke andere man die jou wel waardeert en die jij verdiend!). En volgens mij weet jij ook wel wat de harde waarheid is: hij komt niet meer bij je terug en al helemaal niet als je achter hem aan blijft lopen.
Desalniettemin veel sterkte toegewenst!
Desalniettemin veel sterkte toegewenst!
donderdag 6 oktober 2011 om 23:19