ex contact me...en nu?

06-10-2011 21:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lieve viva-ers. vind het enorm fijn dat jullie lui me helpen dingen een beetje clear te blijven zien, dus maar weer een post. heb vorige week maandag gesmst naar mn ex, dat als hij wilde, hij me mocht contacten voor luisterend oor. hij woont zelf 3 uur van me vandaan (waren geemigreerd en ik ben weer terug). tis nu 4 maand uit. heb de hele huilebalk-taferelen al aan m laten zien.

hij wil vrienden met me blijven en ontkent het niet als ik zei: misschien komen we op een goede dag ooit weer bij elkaar. kreeg zoiets te horen als "wonderen bestaan". vorige week donderdag smste hij me, dat ik hem ook mocht bellen als ik iets had. nu heeft hij me zaterdagavond opgebeld met een vriendin van ons die op visite was met dr vriend bij hem haar telefoon om 4.30 snachts dus. ca. 3 min voicemail met uitgaansmuziek op achtergrond.

heb haar teruggebeld, maar niet naar hem. nu kreeg ik vannacht een mail, dat hij volgende week naar zn ouwelui komt (die wonen ook waar ik woon) en dat hij een expo heeft in antwerpen volgende week vrijdag, maar dat ik wel niet zou komen.

wat moet ik hier nu mee? ben in mn hart nog steeds stapel, maar dr is teveel gebeurd. huil nog dagelijks om hoe het is gelopen en omdat ik m mis. maar hoef die taferelen van dat hij flirt in front of me echt niet te zien...en wil mezelf ook geen pijn doen. tot dusver heb ik niet gereageerd. wil m wel zien, maar kan niet gewoon "vrienden" zijn. moet ik hem laten voelen dat ik echt "weg" ben nu (haha, tis al 4 mnd uit...die keren dat ik m op had gezocht tranen met tuiten huilen, binnenkort komt hij mijn deel van de inboedel langs brengen en dan zalk ook wel weer janken), dat hij me niet kan krijgen wanneer die wil en waarde aan me hechten kan, of moet ik vrienden met m worden en zien hoe het allemaal loopt, ik bedoel, hij neemt nu ik hem nul laat horen ineens wel contact met me op? vraag me dan af, zou hij me ook missen? heeft t iets te betekenen? (stupid, i know)

dank voor het lezen!
Ben blij dat jullie de OP ook niet snappen. Zelfs na 3 x lezen begrijp ik 't nog niet...
Alle reacties Link kopieren
Als hij je terug wil moet hij moeite doen. Jij bied jezelf weer aan, hij reageert en straks is er weer een janktopic omdat hij niet doet wat jij hoopt. Jouw ex lijkt mij gezien je eerdere topics ook geen vriendschapsmateriaal. Ik vind het hopeloos overkomen wat je allemaal doet. Neem rust en afstand. Dan pas zal blijken wat jij waard bent voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven