Mode & Beauty alle pijlers

Leuke jumpsuit van de H&M

08-10-2011 12:10 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was vanmorgen ff in de stad nog ff wezen kijken bij de H&m en nog wat gescoord ook, een lekker zittende jumpsuit van jogging stof, een echte huispak om lekker in te relaxen ( naast mn zelfgemaakte van nep bont )in de komende koude winterdagen. linkje http://www.hm.com/nl/product/96247?article=96247-C
oja hahaha dat ding van bont! Wat heb ik daar om moeten gieren zeg.
Wat een vreselijke jumpsuit...daar wil ik zelfs thuis niet in lopen!
Dat lijkt me stiekem een heerlijk ding om aan te trekken als je een rotdag hebt en je alleen thuis bent..... Dan moeten er alleen wel sokjes aan vastzitten.
Inderdaad! Van mij mag je wel vaker zulke creaties tonen.

Trek je niks aan van die zuurpruimen. Die topic was beter dan welke lachcursus dan ook. Kon ik tenminste echt om lachen, gewoon van binnen uit.

Dit jaar weer zoiets maken? Gewoon doen! Is leuk om te zien.
Het lijkt wel een groot uitgevallen kruippakje. Lijkt me best lekker zitten voor thuis op de zondag, maar vind dat ding nog duur?!
waarom nu een zuurpruim? Ik woon alleen, maar zou zoiets gewoon echt niet aantrekken. Ook geen joggingbroek trouwens (behalve voor sport).
Dit ding neemt me helemaal terug naar de jaren negentig. Ik was toen nog een kind en jumpsuits waren helemaal hip als pyjamas.
Als ik op de link klik krijg ik m niet te zien (forum mobiel). Ben wel benieuwd, want de jumpsuits zijn al een aantal jaren op de markt. Is deze anders?
Geintje!

Toch?

Zelfde als Waldorf, forum mobiel en ga via de link alleen naar de site. Wil iemand het plaatje plakken? Ben gek op jumpsuits nml...
Met zo'n ding heb je geen anticonceptie meer nodig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nammma schreef op 08 oktober 2011 @ 12:17:

waarom nu een zuurpruim? Ik woon alleen, maar zou zoiets gewoon echt niet aantrekken. Ook geen joggingbroek trouwens (behalve voor sport).Nee, jij niet. Nu niet tenminste. Je stond er niet eens toen ik dit schreef. Het gaat over vorig jaar en dat waren heeel andere reacties. Mening mag, beledigen niet. Zo'n pakje lelijk vinden is een mening.
quote:Turkooiss schreef op 08 oktober 2011 @ 12:23:

Zelfde als Waldorf, forum mobiel en ga via de link alleen naar de site. Wil iemand het plaatje plakken? Ben gek op jumpsuits nml...In dat geval, sla je slag bij de HM (heb plaatje ingevoegd). Deze vliegen vast de winkel uit
Hahaha thnks Webs. Afschuwelijk!!!!
quote:_Webs_ schreef op 08 oktober 2011 @ 12:22:

Geintje!

Toch?

[afbeelding]O, die is bijna net zo leuk als die van vorig jaar. Ik zou hem zelf niet aandoen, maar ik denk dat het wel helpt tegen een slecht humeur als je jezelf zo in de spiegel ziet.
Goh.. Ja eh.. Nee.

Opzich he, als ie zwart was geweest, zonder rits en van overheerlijke badstof dan had ik m wellicht nog wel ok gevonden voor thuis op de bank. Maar nee, met die rits is t net een babypakje.
En Sandra, je bent vrijgezel neem ik aan?

Zo niet, dan word je dat vanzelf.
O. M. G. Echt té erg.
quote:hipslala schreef op 08 oktober 2011 @ 12:28:

En Sandra, je bent vrijgezel neem ik aan?

Zo niet, dan word je dat vanzelf.
Leuk om aan te trekken naar mijn werk haha!

Volgens mij word ik meteen naar huis gestuurd.
Doet me denken aan footed pyjama's en dat is niet positief.

Kan iemand een linkje doen naar dat ding van nepbont? Ben nu wel nieuwsgierig of het in dezelfde categorie valt
Waarom zou je iets aantrekken waarin je sexloos, sekseloos en vormeloos bent?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 oktober 2011 @ 12:23:

Met zo'n ding heb je geen anticonceptie meer nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven