Was vanmorgen ff in de stad nog ff wezen kijken bij de H&m en nog wat gescoord ook, een lekker zittende jumpsuit van jogging stof, een echte huispak om lekker in te relaxen ( naast mn zelfgemaakte van nep bont )in de komende koude winterdagen. linkje http://www.hm.com/nl/product/96247?article=96247-C
Dat lijkt me stiekem een heerlijk ding om aan te trekken als je een rotdag hebt en je alleen thuis bent..... Dan moeten er alleen wel sokjes aan vastzitten.
Anoniem_64f4bc1c8e92f
zaterdag 8 oktober 2011 om 12:15
Inderdaad! Van mij mag je wel vaker zulke creaties tonen.
Trek je niks aan van die zuurpruimen. Die topic was beter dan welke lachcursus dan ook. Kon ik tenminste echt om lachen, gewoon van binnen uit.
Dit jaar weer zoiets maken? Gewoon doen! Is leuk om te zien.
Als ik op de link klik krijg ik m niet te zien (forum mobiel). Ben wel benieuwd, want de jumpsuits zijn al een aantal jaren op de markt. Is deze anders?
Met zo'n ding heb je geen anticonceptie meer nodig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_64f4bc1c8e92f
zaterdag 8 oktober 2011 om 12:23
quote:Nammma schreef op 08 oktober 2011 @ 12:17:
waarom nu een zuurpruim? Ik woon alleen, maar zou zoiets gewoon echt niet aantrekken. Ook geen joggingbroek trouwens (behalve voor sport).Nee, jij niet. Nu niet tenminste. Je stond er niet eens toen ik dit schreef. Het gaat over vorig jaar en dat waren heeel andere reacties. Mening mag, beledigen niet. Zo'n pakje lelijk vinden is een mening.
quote:Turkooiss schreef op 08 oktober 2011 @ 12:23:
Zelfde als Waldorf, forum mobiel en ga via de link alleen naar de site. Wil iemand het plaatje plakken? Ben gek op jumpsuits nml...In dat geval, sla je slag bij de HM (heb plaatje ingevoegd). Deze vliegen vast de winkel uit
Anoniem_64f4bc1c8e92f
zaterdag 8 oktober 2011 om 12:25
quote:_Webs_ schreef op 08 oktober 2011 @ 12:22:
Geintje!
Toch?
[afbeelding]O, die is bijna net zo leuk als die van vorig jaar. Ik zou hem zelf niet aandoen, maar ik denk dat het wel helpt tegen een slecht humeur als je jezelf zo in de spiegel ziet.
Opzich he, als ie zwart was geweest, zonder rits en van overheerlijke badstof dan had ik m wellicht nog wel ok gevonden voor thuis op de bank. Maar nee, met die rits is t net een babypakje.