Mode & Beauty alle pijlers

Leuke jumpsuit van de H&M

08-10-2011 12:10 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was vanmorgen ff in de stad nog ff wezen kijken bij de H&m en nog wat gescoord ook, een lekker zittende jumpsuit van jogging stof, een echte huispak om lekker in te relaxen ( naast mn zelfgemaakte van nep bont )in de komende koude winterdagen. linkje http://www.hm.com/nl/product/96247?article=96247-C
't Zal vast lekker zitten...tot je naar de wc moet, dan moet het hele ding uit, brrr koud.

Oh en in die drie kleuren is het ook geen gezicht! Effen, als huispak, misschien nog te overwegen.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
quote:Gamuza schreef op 08 oktober 2011 @ 17:43:

't Zal vast lekker zitten...tot je naar de wc moet, dan moet het hele ding uit, brrr koud.

Oh en in die drie kleuren is het ook geen gezicht! Effen, als huispak, misschien nog te overwegen.Ik denk dat ze ergens een restpartijtje fleece op de kop hebben getikt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Ivetje schreef op 08 oktober 2011 @ 16:13:

[...]

Een huispak is meestal een losse broek met los shirt. Bij mij, ben zwanger, zit zo'n broek dus niet heel comfortabel omdat het elastiek in mijn buik drukt. Dan is zoiets ideaal volgens mij! Alleen niet in deze kleurtjes en voor dit geld... Ik ben ook zwanger, maar gelukkig is dat geen excuus om er bij te lopen als een Teletubbie Er zijn trouwens ook huispakken voor zwangeren, is ook fijn als je net bevallen bent, dan heb je die band niet zo in je buik (beviel dmv een keizersnee en dan wil je al helemaal niks op je buik hebben duwen)
Ik vind 'maar het zit zo lekker' ook het meest waardeloze argument wat vrouwen gebruiken om de meest wanstaltige dingen aan te trekken. Schijnbaar is dat het ultieme excuus geworden om je ongegeneerd in een vormeloze zak te hijsen, en dan het liefst met Uggs er onder. Die zitten namelijk ook zo lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven