iPad 2 gekregen, help de nitwit ;)

07-10-2011 09:35 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Voor mn verjaardag een i-Pad 2 gekregen. Heel blij mee! Maar ben er niet in thuis, dus wat vragen:

- Ik ben al druk aan het googlen maar wat doen jullie met jullie iPad? Waarvoor gebruiken jullie het allemaal?

- Muziek via itunes (1 euro per liedje) of anders?

- Kun je er boeken op lezen? (Ik wilde eigenlijk een e-reader haha)

- Wel of geen verzekering? En waar?

- Wel of geen internet abbo? Heb nu er geen omdat ik dus ook inet op mn iPhone heb.

Verder moet ik alles nog ontdekken, gelukkig weet google ook veel
Thanks Miriamm, zal eens googlen. Heb natuurlijk de viva app er al op

Kun je die aantekeningen makkelijk opslaan onder verschillende mapjes?
quote:Liene85 schreef op 08 oktober 2011 @ 20:02:

Misschien met fotos / bestanden.

Hoe gebruik je hem 'zakelijk'? Ik ben windows gewend en hier zit natuurlijk geen Word/ Powerpoint e.d. op. Hoe gaat dat in zn werk?Pages, numbers, keynote, goodreader, etc etc
quote:Liene85 schreef op 08 oktober 2011 @ 20:23:

Nog over dat koppelen: ook bijv de agenda koppelen oid zou fijn zijn. Maar ik weet dus niet of het kan. Hoor het graag.

Wil het graag "zakelijk" gebruiken, typ nu stukken op laptop uit, kan dat ook op iPad?

En vooral dat zakelijk ben ik benieuwd. Hoor dat studenten er ook veel mee werken, hoe dan?

Haha Ivetje, gelukkig een tikfout inderdaad ;)Agenda koppelen gaat probleemloos. Hele tekten typen, ik zou ht nie dire t anraden. Je ziet wel waarom he
Geen idee over die mapjes Liene, dat heb ik nog niet getest (heb het ding pas een week). Tot nu toe staan mijn bestanden gewoon onder notities.
quote:Liene85 schreef op 08 oktober 2011 @ 18:36:

Is het op een of andere manier mogelijk iphone en ipad te koppelen? Of zeg ik nu iets raars?

Over een week komt er een nieuwe versie uit van iOS (het besturingssysteem op de iPad, iPhone en iPod Touch) en komt iCloud beschikbaar. iCloud gaat ervoor zorgen dat email, kalender, foto's, documenten en dergelijke automatisch gedeeld gaan worden op al je iOS-apparaten en je Mac of Windows-pc.

http://www.apple.com/iphone/ios/

http://www.apple.com/iphone/icloud/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven