Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Fiona: Phil?
@ fiona

Philan??
Jack

Daniel

Bjorn

Stef

Timnothy

Boaz
Tygo

Jens

Jaden

Mats

Hugo

Milo
@ prinsesss

Job vind ik leuk

Julian te populair en Tycho wel leuk maar wel weer een andere categorie

misschien zit hier iets voor je bij

Guido

JArno

Laslo

MAuro

Roan

Timo

Julius

Brent

Brynn

Kyan

Tristan

Tobias

Joas

Jur/Jurre

Koen

MArt

Jort

Jorn

Jorrit

Joris
Roemer misschien.
Ja en?
Brent
Dank je wel allemaal voor jullie reacties! Goed om te horen wat iedereen ervan vindt. Niet dat dat alles bepalend is, maar goed...

Vind Flip zelf ook wat minder. Maar misschien moet je er ook even aan wennen.

Andere namen die wij zelf ook nog op het lijstje hadden staan: Mans

Job

Joep

Jules

James

Faber

Misschien heeft iemand hier nog iets aan???
@a_nick_is_crini

Dank je wel voor je 'steun'!

Vind zelf eigenlijk ook wel dat WE in verwachting zijn, maar goed dat mag iedereen natuurlijk zo benaderen als ze zelf willen!
Hoi dames,

Ik ben ook weer zwanger, mocht het een jongen worden noemen wij hem Noah. Wel een beetje populair inmiddels als je de berichten moet geloven, hoewel ik hem in mijn omgeving nooit hoor. Wij vinden deze naam toch het leukste voor een jongen.
Breekt even in..

Gefeliciteerd schimmel! Dus nadat je vriend overstag was ( neem tenminste aan dat hij overstag is gegaan...) ben je redelijk snel zwanger geraakt? Super!
Hihi, ja ik heb even flink doorgedramd en uiteindelijk ging hij gelukkig overstag. Ik schat dat ik nu ongeveer 6 a 7 weken ben dus idd redelijk snel gegaan allemaal. Ik ben er erg blij mee nu duimen dat het goed blijft gaan, ben tenslotte al 41 dus je weet het nooit.
quote:Schimmelteentje schreef op 07 oktober 2011 @ 15:16:

Hihi, ja ik heb even flink doorgedramd en uiteindelijk ging hij gelukkig overstag.Je schrijft het alsof het iets is om trots op te zijn...
Trots is een groot woord maar ik ben wel blij dat ik hem heb overgehaald want hij vind het nu toch hartstikke leuk en kijkt ook uit naar de eerste echo over een paar weken. Eind goed al goed toch?
quote:Schimmelteentje schreef op 07 oktober 2011 @ 15:28:

Trots is een groot woord maar ik ben wel blij dat ik hem heb overgehaald want hij vind het nu toch hartstikke leuk en kijkt ook uit naar de eerste echo over een paar weken. Eind goed al goed toch?

Gelukkig maar, gefeliciteerd.

Doordrammen vind ik erg negatief klinken. Iets wat ook slecht had kunnen uitpakken omdat het in eerste instantie niet zijn wens was. En zeker bij het krijgen van een kind best een grote gok...
ben nog niet zwanger, maar al aan het dromen van een derde.

Mijn oudste 2 hebben stoere, niet heel gebruikelijke Friese namen. De naam van de oudste noem ik liever niet, want dan word ik wel heel herkenbaar. Maar mijn jongste heb ik hier op het forum wel eens genoemd, heet Jilles.

Nu zit ik met de naam Lieuwe in mijn hoofd. Wat vinden jullie van deze naam? Ik ben vooral benieuwd naar de mening van Catoo! (volgens mij ben jij een namenfreak of niet?? Ik by the way zelf ook hoor!)

p.s. ik kom niet uit Friesland
Ik vind de naam Lieuwe best wel leuk/apart.
Ik vind hem ook best leuk!
Leuk, Lieuwe! Zeker 'in een rijtje' apartere Friese namen. Succes met zwanger worden van een jongen ;)
Hoi,

Ik woon in Friesland en Lieuwe is hier niet echt apart.

Ik ken meerdere mensen die zo heten.
Lieuwe is zo leuk! Ik had hem ook op mijn lijstje staan, maar man vond het niets. Desondanks blijf ik het een toffe naam vinden!

(ik stel me bij Lieuwe een lief, guitig en tikje stout jongetje voot!)
quote:dims schreef op 08 oktober 2011 @ 23:02:

Hoi,

Ik woon in Friesland en Lieuwe is hier niet echt apart.

Ik ken meerdere mensen die zo heten.

Dat weet ik hoor! Maar bij mij in de buurt hoor je het dus nooit.

I love Friese namen :-) !
quote:spitsmuisje schreef op 09 oktober 2011 @ 08:36:

Lieuwe is zo leuk! Ik had hem ook op mijn lijstje staan, maar man vond het niets. Desondanks blijf ik het een toffe naam vinden!

(ik stel me bij Lieuwe een lief, guitig en tikje stout jongetje voot!)Gelukkig vind mijn man het ook leuk! En mijn oudste 2 zijn idd lief, guitig en een tikje stout, dus er is een kans dat deze - nog niet bestaande of verwekte - Lieuwe ook zo gaat worden :-)
Ik las hier weer eens even mee, omdat ik een derde kindje nog niet uitsluit en dus altijd nog op zoek ben naar inspiratie voor een leuke naam. Maar toen las ik dat de naam Flip werd overwogen.

Ik moet echt ff kwijt dat deze naam een hoog pestgehalte heeft. Als ik Flip hoor, denk ik meteen aan uitspraken als "Flip de fluitketel", "flippen"; als in: uit je dak gaan, en wat denk je van vlaflip?!

Ik vind het ook echt geen mooie naam, sorry..
Lieuwe vind ik leuk.

Verder vind ik Redmer erg leuk evenals Pier. Al moest ik bij die laatste wel erg wennen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven