Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Morgen op de BH.

IK ga nu lekker slapen,morgen weer een frisse nieuwe dag!

Truste lieve mensen :kiss:[/quote]

En nu ga ik echt slapen
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 07-10-2011 22:39
Reden: Pff ik maak er een potje van
% gewijzigd

Wat zien ik nou???

Shadow, wat fijn dat het zo goed met je gaat!!!!

En er is hier niks verplicht, maar toch fijn dat je er bent

En Coetje, lekker slapen en goede tip van Zoeb: schrijf al je vragen op!

Ik ga ook plat
Ik ga ook zo naar bed. Sam slaapt ook hier en hij slaapt dan normaal wel door, maar voor de eerste keer een hele nacht bij opa en oma, is best wel vreemd. Dus ik weet maar nooit.

Shadow, Sam is mijn schattige kleinzoon van 11 weken.
Moggu...

Bar slecht geslapen.

Welkom Shadow,leuk dat je mee komt schrijven!

Nu met middelste naar de voetbal.tot later
Sam heeft lekker tot kwart over acht geslapen. Ik heb hem in bad gezet en daar vond hij niks aan.

Uhhh ik dacht juist dat baby's dat lekker vonden. Het is dus wel een poedelbadje geworden want hij krijste alles bij elkaar. Zo erg dat Saar en Sedi naar boven kwamen. Nu ligt hij weer in de box en hij..... slaapt.

Coetje herken je het nog?

Sam
Goedemorgen dames!

Vandaag ga ik niet al te veel bezemen, straks even naar de woonboulevard voor wat lampen en vanavond uit eten.
Mogguh...

Shadow, er is iemand toegevoegd op de BH, ben jij dat?

Kan me goed voorstellen dat je beroerd geslapen hebt Coetje. Misschien vanmiddag nog een power-nap?

Wij gaan vanmiddag op de koffie bij onze pleegmams. Dat is al veeeel te lang geleden.

Oh, en ik moet was vouwen. (er werd me net door Troela meegedeeld dat er geen schone onderbroeken meer in haar kast lagen...)
Zoeb,je hebt er echt een mooie leuke kamer van gemaakt.

En ik ben verliefd op Sam,wat een heerlijk manneke.

Uk vond badderen ook niet leuk hoor!Zeker als baby niet,sinds dat ik een jaar geleden dat zitbad heb gekocht is ie er niet meer uit te krijgen.

Shadow,wat Goldie zegt

Wat ga je eten vanavond?

Voetbal was nat en koud!En ook nog eens verloren.

Voor vanmiddag niet echt plannen,voel me echt niet fijn dus lekker rustig.
Ja, dat ben ik, met onze nieuwste aanwinst

Goed geslaagd voor lampen.
Goedemorgen dames!

Uit eten gisteren was heerlijk! We zijn ivm verjaardag schoonmoeder een tijdje geleden naar een 2-sterren restaurant geweest. Wat was dat genieten.

Vandaag niet veel op de planning staan. Nog wat dozen inpakken en met de kinderen over de kermis wandelen.

Zoeb, wat een knappe kleinzoon heb je!
Shadow moon, welkom!

Zoeb, wat is Sam al een flinkerd!

Wij hebben gisteren ringen gekocht en catering voor het diner geregeld. En James' verjaardag gevierd.

Nu dus blut en brak van het slaaptekort
Moggu..

MissM,en zijn de schoenen al binnen?En passen ze bij je jurk?

Dat blut zijn trekt wel weer bij als jullie in de huwelijksnacht de enveloppen openscheuren

Shadow,klinkt goed zo'n 2 sterren restaurant!

Ik heb een lijstje vandaag

stofzuigen

wassen,vouwen en strijken

vragenlijstje afmaken

naar vrienden vanmiddag.
grr ff klagen.. wk turnen in Japan.. en 300 televisiezenders en geen enkele zendt wat uit

- hammie's kooi schoonmaken

-badkamer

- was

allen
Ben je zo'n turnfan Kitty?

Oh enne, mogguh meisjes...

Wij waren gisteren ook uit eten met pleegmams, was erg gezellig dus het is erg laat geworden.
Das balen Kitty!Ook nergens een samenvatting vandaag?Of ergens online?

MissM,ik krijg van alle kanten te horen dat ik nu geen suikers mag eten,maar volgens de ha is dit niet waar,want suikers zitten in heel veel dingen en zijn niet per definitie slecht voor me.

Het is toch de bedoeling om mijn suikerspiegel op normale waarden te krijgen,zonder grote uitschieters?Daar komen de duizelingen,het zweten en het gejaagde gevoel vandaan lijkt me.

Ik heb nu gister gegeten zoals diëtiste me had voorgeschreven,ipv 3 maaltijden is het verdeeld in 6 keer een (kleinere) portie en ik moet zeggen dat ik me best oke voel.
* drukte per ongeluk op verzenden..

Ik zit vol vragen en van lezen op het internet word ik niet veel wijzer,plus dat daar wel heel erge gevallen op staan en dat ben ik niet!

Haaii Goldie!

Fijn dat het eten met pleegmams lekker en gezellig was.

Onderbroeken alweer bij Troela in de kast?

Heb je nog gekeken naar die site?Oudste vind het fijn om zo te leren,had voor Frans nu een 7,8.(en we doen gewoon dat dat door die site komt
Schoenen zijn nog niet binnen, worden nog in de kleur van de jurk geverfd. Komen uiterlijk de dag voor de bruiloft binnen. Als het goed is

Suikers mag je gewoon eten.

Je moet niet teveel snelle koolhydraten eten, je zult dus liever voor zilvervliesrijst dan gewone rijst zullen kiezen.

Verder veel groenten, niet teveel vet (maar niet helemaal weg laten!) en uitkijken met dingen waar veel cholesterol in zit, garnalen en mosselen bij voorkeur maar 1x in de twee weken.

Verder niet teveel zout, dus veel andere kruiden gebruiken.

Zo zou de de suiker spiegel zoveel mogelijk constant moeten houden gedurende de dag. Terwijl je geen honger hebt maar wel nog wat afvalt.

Veel alcohol is ook niet goed, daar krijg je ook uitschieters van.
Hmmm 2 sterren eten!

Lekker!
Dat blijft nog even spannend dus met de schoenen!

Je spamt toch wel een foto he

Alcohol laat ik voorlopig even links liggen,is ook niet goed voor de kilo's die eraf moeten.Al zei de diëtiste dat ik best s'avonds nog een rood wijntje met een handje (ongezouten)nootjes mag voordat ik ga slapen.

Eerder had ik weleens dagen met veel "dipjes"(ineens heel moe,beetje duizelig en trillen) en dan nam ik iets te eten en dan ging dat wel over.Dit was vaak nadat ik druk was geweest met huishouden of andere inspanning.
Wat ook een goede invloed heeft op je suiker: regelmaat.

Op (enigszins) vaste tijden eten en slapen en ook: voldoende slapen.

En een wijntje kan geen kwaad, het moet alleen geen fles worden zeg maar.

James heeft het ook in lichte mate, al is het sinds kort wel verslechterd
Die dipjes moet ik zien te vermijden dus ik moet idd op vaste tijden eten.Eerder was ik hier voor mezelf nogal laks mee.Als er bijvoorbeeld tussen de middag vriendjes mee bleven eten,zorgde ik eerst voor hen,dan was het alweer tijd om naar school te gaan en kwam ik er tegen 3u achter dat ik was vergeten te eten.

Hetzelfde met het avondeten,we eten om half 6,maar dan moet oudste naar zangles,middelste trainen,vriend die weer snel weg moet dus vaak zat ik zelf pas om 8u met mijn bordje achter de laptop.

Ik hoop dus heel erg,dat ik met regelmaat in te brengen,al een heel eind kom.
En niet roken,niet roken,niet roken,niet roken!!

Dit roep ik een hele dag tegen mezelf!Vind het heel erg moeilijk om eraf te blijven.
Oh Coe wat goeoeoeoeoeoed dat je nog steeds niet rookt.

Volhouden meis. Ik vind het wel knap hoor. Hou vol, hou vol, hou vol.

Ik heb/had ook een beetje te hoge suiker en cholesterol. Maar ik denk dat het nu na het afvallen wel goed is. Ik had dat ook vaak Coe, dat gejaagde en trillende gevoel en nu je het erover hebt, bedenk ik me dat ik dat helemaal niet meer heb gehad.

Voordeel van de PD dat ik zoveel ben afgevallen.

Ik moet in december weer prikken, denk dat het nu wel weer goed zit.
quote:kitty.elastic schreef op 09 oktober 2011 @ 11:23:

- hammie's kooi schoonmaken

-badkamer

- was
quote:coeberghmetijs schreef op 09 oktober 2011 @ 13:00:

En niet roken,niet roken,niet roken,niet roken!!

Dit roep ik een hele dag tegen mezelf!Vind het heel erg moeilijk om eraf te blijven.goed bezig!!! je kunt het! tsjakkaaaaaaaaaaaaaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven