Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
vrijdag 7 oktober 2011 om 17:18
vrijdag 7 oktober 2011 om 17:36
vrijdag 7 oktober 2011 om 17:38
Er ging iets mis, wilde nog zeggen: ik hoop dat er niks naar is en dat je je gewoon snel weer beter voelt.
En verder: een hele dikke groeps die kan iedereen wel gebruiken geloof ik.
Nu weer verder aan de studie, vriend is naar de dierenarts voor medicijnen voor de katjes, ze zijn giga aan de diarree
Daarna gaat hij koken dus ik kan nog even door, dat scheelt weer...
En verder: een hele dikke groeps die kan iedereen wel gebruiken geloof ik.
Nu weer verder aan de studie, vriend is naar de dierenarts voor medicijnen voor de katjes, ze zijn giga aan de diarree
Daarna gaat hij koken dus ik kan nog even door, dat scheelt weer...
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:04
Tjee Coe... Hoe kan dat nou.
Had je klachten die op diabetes wezen of zijn ze er bij toeval achtergekomen?
Ik dacht dat je bloed geprikt was omdat je een beetje in je griepje bleef hangen met snot en slijm en zo.
Bizar.
Met diabetes is inderdaad goed te leven, maar ingrijpend is het ook denk ik. Je zal wel aan de medicijnen (of zelfs prikken) moeten denk ik?
Had je klachten die op diabetes wezen of zijn ze er bij toeval achtergekomen?
Ik dacht dat je bloed geprikt was omdat je een beetje in je griepje bleef hangen met snot en slijm en zo.
Bizar.
Met diabetes is inderdaad goed te leven, maar ingrijpend is het ook denk ik. Je zal wel aan de medicijnen (of zelfs prikken) moeten denk ik?
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:50
Jeetje Coe, tuurlijk vind je dat heftig!! Het feit dat je er oud mee kan worden doet daar niks aan af. Dit had ik nou echt helemaal niet aan zien komen (en jij ook niet geloof ik..). Dacht net als Gold, dat je momenteel een lage weerstand had en bleef 'hangen' in allerlei nare virusjes. Meissie toch..
vrijdag 7 oktober 2011 om 19:31
Ik heb dit ook helemaal niet zien aankomen!
En geloof het ook niet helemaal geloof ik
Huisarts had wel de tijd voor me,maar ik was zo verbaasd dat ik nu wel veel vragen heb,die komen maandag wel dus.
Heb medicijnen(metformine) gekregen,af wachten hoe ik daar op reageer en gesprek met diëtiste gehad.Ik zal mijn levensstijl wel moeten aanpassen,leef lang niet zo gezond als ik dacht,haha!
Heb maandag weer een afspraak omdat ik een beetje dicht sloeg bij de huisarts en moet maandag weer opnieuw prikken maar dan nuchter.Mijn bloedsuiker was nu 15.
En geloof het ook niet helemaal geloof ik
Huisarts had wel de tijd voor me,maar ik was zo verbaasd dat ik nu wel veel vragen heb,die komen maandag wel dus.
Heb medicijnen(metformine) gekregen,af wachten hoe ik daar op reageer en gesprek met diëtiste gehad.Ik zal mijn levensstijl wel moeten aanpassen,leef lang niet zo gezond als ik dacht,haha!
Heb maandag weer een afspraak omdat ik een beetje dicht sloeg bij de huisarts en moet maandag weer opnieuw prikken maar dan nuchter.Mijn bloedsuiker was nu 15.
vrijdag 7 oktober 2011 om 19:44
Djeez, Coe, kan me best voorstellen dat je dit nog niet wilt geloven. Komt rauw op je dak als je totaal geen signalen hebt gehad die in deze richting wijzen. Hoop dat Vriend bij je is zodat je vanavond flink kan uithuilen als dat nodig is.
Goldie, vanaf volgend jaar worden mossels sjiek vanwege slechte oogsten, dus geniet er nog maar even van.
Goldie, vanaf volgend jaar worden mossels sjiek vanwege slechte oogsten, dus geniet er nog maar even van.
vrijdag 7 oktober 2011 om 20:24
Het gaat wel weer,er zijn veel ergere dingen en als het bij mij met pillen en gezond leven "opgelost"is,wil er niet al te dramatisch overdoen.
Er zijn vandaag 1001 scenario's in me opgekomen met die domme assistente en haar aktie.Als ze nu had gezegd,je suikerspiegel is verhoogd,kun je vanmiddag even langskomen?
Maar nee,ze stamelt wat,oh verkeerde geboorte datum,oh uhm ja,nou dat is niet mooi,kom vanmiddag maar even langs om 5u en de dokter belt u zo terug.Tuut tuut tuut tuut tuut.
Ben daarna naar de stad en action geweest,was een goede afleiding
Er zijn vandaag 1001 scenario's in me opgekomen met die domme assistente en haar aktie.Als ze nu had gezegd,je suikerspiegel is verhoogd,kun je vanmiddag even langskomen?
Maar nee,ze stamelt wat,oh verkeerde geboorte datum,oh uhm ja,nou dat is niet mooi,kom vanmiddag maar even langs om 5u en de dokter belt u zo terug.Tuut tuut tuut tuut tuut.
Ben daarna naar de stad en action geweest,was een goede afleiding
vrijdag 7 oktober 2011 om 20:25
Had je nuchter bloed geprikt Coe? Want dan is het hoog. Niet nuchter ook nog wel natuurlijk, maar niet echt abnormaal hoog.
Heel veel mensen zien het niet aankomen hoor. Schrijf al je vragen op meis. Dan vergeet je er geen één als je maandag terug moet. Het is wel even schrikken ja. Het gaat bij jou anders ook niet even normaal hé. Dikke
En ik hoop dat het volgende week 100% meevalt. Dat het hoog was omdat je net een zak drop of zoiets had gegeten. Maar dat zal wel niet. Helaas.
Heel veel mensen zien het niet aankomen hoor. Schrijf al je vragen op meis. Dan vergeet je er geen één als je maandag terug moet. Het is wel even schrikken ja. Het gaat bij jou anders ook niet even normaal hé. Dikke
En ik hoop dat het volgende week 100% meevalt. Dat het hoog was omdat je net een zak drop of zoiets had gegeten. Maar dat zal wel niet. Helaas.
vrijdag 7 oktober 2011 om 20:47
Ik had een half kopje koffie op,verder niks gegeten toen ik bloed liet prikken.Dat zal niet echt veel verschil maken toch?
Toen ik zwanger was van middelste had ik zwangerschapssuiker.
Moest toen ipv 3 keer per dag,6 keer per dag iets eten,maar toen had ik ook geen erge klachten.Was soms wat trillerig of had het heel warm,echt een knalrood hoofd.
Dat trillen heb ik wel vaker,dan eet ik wat en dan gaat het over,nu wel verklaarbaar dus maar heb daar eerder echt nooit over nagedacht.
Toen ik zwanger was van middelste had ik zwangerschapssuiker.
Moest toen ipv 3 keer per dag,6 keer per dag iets eten,maar toen had ik ook geen erge klachten.Was soms wat trillerig of had het heel warm,echt een knalrood hoofd.
Dat trillen heb ik wel vaker,dan eet ik wat en dan gaat het over,nu wel verklaarbaar dus maar heb daar eerder echt nooit over nagedacht.
vrijdag 7 oktober 2011 om 21:52
vrijdag 7 oktober 2011 om 22:26
Yup, verschrikkelijke hekel aan bezemen, maar ik kom er momenteel even niet onderuit. Moeten veel dozen ingepakt worden en als ik dan een beetje slim ben (aldus mijn moeder), maak ik alles schoon voor de spullen een doos in gaan. Tis nog maar kort dag, over 2 weken staat de verhuiswagen alweer hier.