Werk & Studie alle pijlers

ladies night

10-10-2011 13:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een hele poos opzoek naar een leuke bijbaan naast mijn huidige werk.

Nu ben ik de website van ladies night terecht gekomen, zo te lezen een perfecte combinatie naast werk / kinderen omdat deze party's voornamelijk in de avond uren plaats vinden. Daarnaast zag ik op de website dat je geen eigen investeringen in producten hoeft te doen.

Toch ben ik altijd wel bang dat er iets van kleine lettertjes zijn.

Wie heeft ervaring met een dergelijk iets, verdien je er wat aan of die je het voornamelijk voor de leuk?
Dat zijn die erotische artikelen toch? Leuke party ooit gehouden met dat bedrijf.

Ik ben niet werkzaam in de branche, maar ik denk dat je rekening moet houden met dat reizen, er zijn bepaalde regio's maar toch, het is vaak van hot naar her. Het lijkt me verder een leuke job, de meiden in ons groepje werden steeds losser en uiteindelijk een super party gehad en ik denk dat je als verkoopster zijnde wel mee gaat in dat enthousiasme.
Zelf ken ik de party's niet maar heb er wel veel over gehoord. Veel reiden vind ik niet erg, maar ben wel benieuwd of het niet vreselijk veel tijd kost en of je er ook echt wat aan gaat verdienen.
Ik heb er vanaf Februari gewerkt.

Erg leuk werk, wel vermoeiend naast een baan en gezin.

Je moet echt heel goed je administratie op orde hebben en een beetje stressbestendig zijn.

De party's zelf vond ik altijd erg gezellig. Helaas zaten er ook een aantal tussen waarbij ik echt m'n praatje stond te doen en thats it. Beetje trekken aan een dood paard dus.

Je kan er leuk mee verdienen. Het is belangrijk dat je je producten goed aanprijst, het gezellig maakt en zorgt dat die meiden gaan kopen.

De bedoeling is dat je per party minimaal 1 vervolgparty krijgt. Die vervolgparty's worden namelijk jouw werkveld. Die moet je zelf verkrijgen en draaiende houden.

In het begin krijg je de party's toegewezen, na een tijdje moet je dit dus zelf regelen, maar is zeker wel te doen hoor!

Als je nog vragen hebt mag je me ook een berichtje sturen. Ik kan je er alles over vertellen!
Mrsje ik zou er graag meer over willen weten, hoe kan ik jou contacten?
Love_Star

Je kan me mailen op mrsjeviva@hotmail.com
Mrsje, ik zie dat jouw bericht al heel oud is. Maar ik zit er ook over te denken om consulente te worden bij Ladies Night.

Zou ik je mogen mailen om wat te vragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven