Ik verveel me!

10-10-2011 13:44 32 berichten
Beetje nutteloos topic misschien.

Maar ik verveel me.

Verder ben ik moe, en heb daar niet direct een goede oorzaak voor. (heb ik al een hele tijd)

En het lukt me verder niet zo me tot dingen te zetten. Tja en nu verveel ik me dus.

Ik heb wel al de afwas gedaan, en de was zit in de machine.

Bed is opgemaakt, en schoonmaken heb ik pas al gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker een ommetje maken buiten als het droog is! Heb ik net ook gedaan, je waait uit je verschoning maar het is helemaal niet koud buiten. En van bewegen krijg je energie, raar maar waar!
Ga breien ( of haken), kost niet veel en je hebt er ook nog resultaat van!
Heb je geen leuke hobby? Want huishouden, tsja, heel spannend is dat niet. Of vervelen is ook niet slecht hoor!
Ik zou al m'n vragen beantwoord willen hebben. Ga eens uitzoeken waarom een wasmachine een glazen deur heeft, of hoe het komt dat een mug niet dronken wordt van bloed met alcohol....
quote:pompedom schreef op 10 oktober 2011 @ 13:47:

Ga breien ( of haken), kost niet veel en je hebt er ook nog resultaat van!

Goede tip opzich.

Zoek ook nog een hobby eigenlijk.

Maar ik kan nog niet breien....dus zal eerst moeten uitzoeken waar ik dat kan leren.

Mijn vriend had het daar laatst ook over, hij zou ook wel weer graag willen breien, maar is vergeten hoe dat moest.
quote:Veronicas schreef op 10 oktober 2011 @ 13:47:

je waait uit je verschoning
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
youtube is je vriend! Daar staan echt veel filmpjes op om breien te leren!

Of vraag je moeder, oma, oude tante, een oudere buurvrouw.

Is nog gezellig ook!
Word feud spelen!
quote:DeWareJacoba schreef op 10 oktober 2011 @ 13:49:

Ik zou al m'n vragen beantwoord willen hebben. Ga eens uitzoeken waarom een wasmachine een glazen deur heeft, of hoe het komt dat een mug niet dronken wordt van bloed met alcohol....

Ik zou zeggen: omdat het leuk is om naar de draaiende was te kijken. Maar verder, niet iedere wasmachine heeft een glazen deur.

Omdat er maar erg weinig alcohol in het bloed zit dat de mug binnen krijgt.
je bent me net voor pompedom! door youtube heb ik -opnieuw- leren breien. ideaal!

en voor technische details als afkanten en van bollletje wisselen kijk je op breien.nl. Have fun!
Uur studeren/iets nuttigs doen, daarna jezelf belonen met iets leuks.
Ja, even een ommetje maken zou ik zo wel kunnen gaan doen.

Het is droog buiten, al ben ik wel bijna bang dat ik ga wegwaaien, haha.
quote:borderwalk schreef op 10 oktober 2011 @ 13:53:

Uur studeren/iets nuttigs doen, daarna jezelf belonen met iets leuks.

Ik zou niet weten wat te studeren ofzo...

Tja iets nuttigs...huis is schoon, boodschappen zijn gedaan, de administratie is voor grootst gedeelde gedaan.
quote:_flower_ schreef op 10 oktober 2011 @ 13:52:

[...]

Ik zou zeggen: omdat het leuk is om naar de draaiende was te kijken. Maar verder, niet iedere wasmachine heeft een glazen deur.

Omdat er maar erg weinig alcohol in het bloed zit dat de mug binnen krijgt.Daar heb je twee punten én je bent even van je verveling af geweest. Goed toch??
haha...ja:)
Heb je geen werk/ studie of hobby waarvoor je iets voor kunt bereiden?

Ook bij een studie kun je bijvoorbeeld de leukere taken eruit pikken als je je verveelt.

Of iets lezen/ douchen/ gamen/ recepten zoeken/ sporten/ muziek opzetten, ik noem maar wat.
Nee, geen werk of studie of hobby.

Werk wel aantal uurtjes in de week, maar daar kan ik niets voor voorbereiden ofzo.

Even naar buiten gaan is misschien wel even een goed idee, kijken of ik wat meer energie krijg daardoor. En hopen dat ik niet weg waai, haha.
Misschien wordt je wel moe van de lamlendigheid door de verveling/het gebrek aan uitdaging.
quote:borderwalk schreef op 10 oktober 2011 @ 14:12:

Misschien wordt je wel moe van de lamlendigheid door de verveling/het gebrek aan uitdaging.

Zou kunnen.

Maar ik heb dingen geprobeerd, fulltime werken, partime werken, fulltime studeren, partime studeren en combinaties daarvan.

Maar het lukt me niet.

Juist dan ook onstaat vaak de vermoeidheid, door spanningen/stress denk ik.
*Gaat nu even uitwaaien buiten*
quote:_flower_ schreef op 10 oktober 2011 @ 14:16:

Maar ik heb dingen geprobeerd, fulltime werken, partime werken, fulltime studeren, partime studeren en combinaties daarvan.

Maar het lukt me niet. Juist dan ook onstaat vaak de vermoeidheid, door spanningen/stress denk ik.Het lukt je niet...en daar heb je je zo te lezen bij neergelegd. Ik zou eens kritisch gaan kijken naar waarom het niet lukt en daar aan gaan werken. Een leven thuis zonder werk, studie of hobby lijkt me weinig inspirerend, daar zou ik ook moe van worden.
Doe zoals iedereen die zich verveelt en speel WordFeud.
* is weer terug...door de regen lopen is niet zo leuk*
Lijkt me hóóg tijd dat je wat meer uur gaat werken als ik het zo lees.....

*edit* Na iets verder te hebben gelezen ben ik het ook roerend eens met Hema.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven