Ik verveel me!
maandag 10 oktober 2011 om 13:44
Beetje nutteloos topic misschien.
Maar ik verveel me.
Verder ben ik moe, en heb daar niet direct een goede oorzaak voor. (heb ik al een hele tijd)
En het lukt me verder niet zo me tot dingen te zetten. Tja en nu verveel ik me dus.
Ik heb wel al de afwas gedaan, en de was zit in de machine.
Bed is opgemaakt, en schoonmaken heb ik pas al gedaan.
Maar ik verveel me.
Verder ben ik moe, en heb daar niet direct een goede oorzaak voor. (heb ik al een hele tijd)
En het lukt me verder niet zo me tot dingen te zetten. Tja en nu verveel ik me dus.
Ik heb wel al de afwas gedaan, en de was zit in de machine.
Bed is opgemaakt, en schoonmaken heb ik pas al gedaan.
maandag 10 oktober 2011 om 13:49
quote:pompedom schreef op 10 oktober 2011 @ 13:47:
Ga breien ( of haken), kost niet veel en je hebt er ook nog resultaat van!
Goede tip opzich.
Zoek ook nog een hobby eigenlijk.
Maar ik kan nog niet breien....dus zal eerst moeten uitzoeken waar ik dat kan leren.
Mijn vriend had het daar laatst ook over, hij zou ook wel weer graag willen breien, maar is vergeten hoe dat moest.
Ga breien ( of haken), kost niet veel en je hebt er ook nog resultaat van!
Goede tip opzich.
Zoek ook nog een hobby eigenlijk.
Maar ik kan nog niet breien....dus zal eerst moeten uitzoeken waar ik dat kan leren.
Mijn vriend had het daar laatst ook over, hij zou ook wel weer graag willen breien, maar is vergeten hoe dat moest.
maandag 10 oktober 2011 om 13:52
quote:DeWareJacoba schreef op 10 oktober 2011 @ 13:49:
Ik zou al m'n vragen beantwoord willen hebben. Ga eens uitzoeken waarom een wasmachine een glazen deur heeft, of hoe het komt dat een mug niet dronken wordt van bloed met alcohol....
Ik zou zeggen: omdat het leuk is om naar de draaiende was te kijken. Maar verder, niet iedere wasmachine heeft een glazen deur.
Omdat er maar erg weinig alcohol in het bloed zit dat de mug binnen krijgt.
Ik zou al m'n vragen beantwoord willen hebben. Ga eens uitzoeken waarom een wasmachine een glazen deur heeft, of hoe het komt dat een mug niet dronken wordt van bloed met alcohol....
Ik zou zeggen: omdat het leuk is om naar de draaiende was te kijken. Maar verder, niet iedere wasmachine heeft een glazen deur.
Omdat er maar erg weinig alcohol in het bloed zit dat de mug binnen krijgt.
maandag 10 oktober 2011 om 13:58
maandag 10 oktober 2011 om 13:59
quote:_flower_ schreef op 10 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
Omdat er maar erg weinig alcohol in het bloed zit dat de mug binnen krijgt.Daar heb je twee punten én je bent even van je verveling af geweest. Goed toch??
[...]
Omdat er maar erg weinig alcohol in het bloed zit dat de mug binnen krijgt.Daar heb je twee punten én je bent even van je verveling af geweest. Goed toch??
maandag 10 oktober 2011 om 14:03
maandag 10 oktober 2011 om 14:16
quote:borderwalk schreef op 10 oktober 2011 @ 14:12:
Misschien wordt je wel moe van de lamlendigheid door de verveling/het gebrek aan uitdaging.
Zou kunnen.
Maar ik heb dingen geprobeerd, fulltime werken, partime werken, fulltime studeren, partime studeren en combinaties daarvan.
Maar het lukt me niet.
Juist dan ook onstaat vaak de vermoeidheid, door spanningen/stress denk ik.
Misschien wordt je wel moe van de lamlendigheid door de verveling/het gebrek aan uitdaging.
Zou kunnen.
Maar ik heb dingen geprobeerd, fulltime werken, partime werken, fulltime studeren, partime studeren en combinaties daarvan.
Maar het lukt me niet.
Juist dan ook onstaat vaak de vermoeidheid, door spanningen/stress denk ik.
maandag 10 oktober 2011 om 14:20
quote:_flower_ schreef op 10 oktober 2011 @ 14:16:
Maar het lukt me niet. Juist dan ook onstaat vaak de vermoeidheid, door spanningen/stress denk ik.Het lukt je niet...en daar heb je je zo te lezen bij neergelegd. Ik zou eens kritisch gaan kijken naar waarom het niet lukt en daar aan gaan werken. Een leven thuis zonder werk, studie of hobby lijkt me weinig inspirerend, daar zou ik ook moe van worden.
Maar het lukt me niet. Juist dan ook onstaat vaak de vermoeidheid, door spanningen/stress denk ik.Het lukt je niet...en daar heb je je zo te lezen bij neergelegd. Ik zou eens kritisch gaan kijken naar waarom het niet lukt en daar aan gaan werken. Een leven thuis zonder werk, studie of hobby lijkt me weinig inspirerend, daar zou ik ook moe van worden.