Hulp gezocht bij - .wordpress.com

10-10-2011 15:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Twee vragen over Wordpress:

1: Ik heb drie pagina's, laat ik ze noemen: home, verhalen en reisverhalen. Als ik nu iets type komt dat automatisch op de verhalen pagina. Maar ik wil graag de keuze hebben om het op óf de verhalen óf de reisverhalen pagina te hebben. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

2: Ik heb een gratis layout. Bepaalde standaardwoorden als 'comments' en 'edit' zijn groen. Maar die wil ik een andere kleur geven. Kan dat? Of lukt dat niet met een gratis lay-out?

Ik heb natuurlijk al op internet gezocht hoe bovenstaand te doen maar ik kom er niet uit. Ik heb geen verstand van HTML-taal dus het zal even in houtje-touwtje taal moeten.

Dank alvast!

Liesse.
Ik weet het niet precies, maar je moet ergens een overzicht hebben met al de pagina's die je hebt gemaakt. Klik dan op de juiste pagina, in het scherm wat dan opent kun je je tekst aanpassen.

De kleuren kun je veranderen in de css-bestanden. Volgens mij kun je die ook bereiken in je admin panel. Of anders via de bestanden, iets van wp-content, map themes, en dan het juiste theme. Maar als je geen verstand hebt van html-taal is dat wel lastig.
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Kun je bij het tikken van je verhaal niet ergens een caregorie aangeven?

Is het een website van wordpress of een eigen domeinnaam?
Dank voor jullie reacties.

Jq, dat van die categorieen is er wel, en ook gedaan, maar ik krijg ze niet alsnog niet gelinkt. Heel vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven