Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
lijkt me ook raar amalia als ze ineens los zwemmen en hun eigen gang kunnen gaan in het zwembad. Ook wel weer heerlijk lijkt me!

En die Aatje wat een stoer meisje is dat toch ik kan me voorstellen dat je er soms een hartverzakking van krijgt maar ook wel weer grappig

tja wanneer shop ik, met J als middelste naar de psz is, op donderdagavond of zaterdagochtend even alleen een uurtje de stad in. Ik maak altijd wel tijd om te shoppen

Vanmorgen weer naar blijdorp geweest, was erg leuk ondanks de regen (maakt voor de kinderen echt niet uit) we hebben een abbonement en nu was de eerste keer dat j kon lopen dat we daar waren hij was zo blij hij heeft door het hele oceanium gerent/ gelopen en vis vis geroepen. Hij was zo blij heel lief
Leuk Rw dagje uit!

Bengel ik heb door de verbouwing geen shoptics meer maar als ik wil kan ik met ootje als de jongens op schoo zitten op di,wo,vr middag maar ootje houd niet meer van in de wandelwagen dus het is fiets, gauw boodschap en gauw naar huis. Ik geloof dag shoppen met kinderen niks is, voor ouder en kind, tenzij je echt een lijst afwerkt en het kind het leuk vind, of dat je goed besoreekt wat ze mogen. Binnenkort schoenen met ze halen. Maar ik haal kleding meestal tussendoor en nooit hele stapel.

Zou ik wel weer willen !
Ach man zegt net dat ik maar flink moet shoppen aks ik hem het bedrag maar niet vertel zo grappig,doe ik morgen als eerste..... Geintje..

Sardegna hoe was het?
Leuk blijdorp!

Bengel nu je een zoon hebt ga je je vast stoerder kleden . Of heb jij dat niet?

Ik shop altijd even snel. Als ik in het dorp ben voor de Hema ofzo loop ik gauw een winkel in . Maar vd week was ik echt bewust 2 uurtjes naar de stad gegaan. Vindt A niet leuk hoor, maar dan koop ik een pistoletje voor haar. Dan gaat ze plukken en is ze weer zoet
Haha ootje holt de broodjes uit, leuk hoe ze eten he?

Aaaa, spannend, over twee weken start de tangoles van vioolpaar

En nu nog oppas. Ik dacht hop.. Gewoon doen. En nu denk ik:tango...

Omg...ben wel goed in salsa maar paar jaar terug, man vond salsa niet leuk en dit is

Een experiment

Wat een herfst ineens he
Romantisch Viool, tango met man. Goeie actie!
Zo Amalia was je aan het nachtbraken?

Ik ben met een 2de poging bezig om ons gezellig bij elkaar te krijgen. Dus dames check je mail!
anoniem_78897 wijzigde dit bericht op 11-10-2011 19:17
Reden: sorry Amalia!
% gewijzigd
Hallo, ben er weer! Zondagavond al hoor, maar was moe en gister lange dag werken. Nu lekker thuis. Was heerlijk, we waren niet echt in de stad, maar in de engelse countryside, ze woont stukje buiten Londen. Heerlijk gewandeld, eindeloos bijgekletst, lekker gegeten in een lokale pub, wijntjes gedronken en zondag in Cambridge geweest. De jongens zeiden dat ze me heel erg gemist hadden en knuffelden me helemaal plat samen met Lmeisje, schattig

Rikst wat een gedoen met die pleisters, maar fijn dat het goed gaat met R en dat ze de ballon leuk vindt.

Brrrr, luizen! Zijn jullie er weer helemaal vanaf Amalia? Wij hebben ze een jaar of drie geleden ook een keer in huis gehad, ik had nog weken nadien de kriebels. Leuk dat oudste nu zelf zwemt, fijn is dat hè.

Rw een lekker dagje blijdorp. J klinkt echt groot! Als bijna een peuter al.

Bengel ik ben ook zo benieuwd naar jouw reuze baby, kun je weer eens een plaatje van hem doen?

Wauw, viool naar tangoles! Gaaf. Goed voor je sexleven volgens mij, tango

Ging net Lmeisje verschonen, poepluier met allemaal zand erbij. Wat heeft vriend uitgespookt afgelopen weekend??
Haai bengel! Ga zo mail checken, eerst wil er iemand aandacht Hier, ze begint op de iPad te slaan...
Fijn Sardegna dat je het zo leuk hebt gehad. Lijkt me dan ook heerlijk om weer thuis te zijn. Ben zelf nog maar 1x 1 nachtje bij man en kinderen weg geweest, en ze hebben een paar x 1 nachtje bij opa en oma geslapen. En dan ben ik al blij als ik ze weer zie, hoe moet dat dan zijn als je langer bent weggeweest.

Ik zou wel willen, een foto plaatsen, maar de oplader van ons foto toestel heeft het begeven. Jullie hebben ook nog steeds een foto van baby met helm tegoed. Komt dan hopelijk na het weekend.
Ik was maar 2 nachtjes weg hoor bengel, dus dat viel wel mee. Alleen lagen ze helaas al te slapen toen ik zondag thuis kwam. Maar van mijn slapende kindjes word ik ook heel blij
Italiaanse cursus gaat trouwens niet door, te weinig inschrijvingen. Jammer
wat balen van de cursus sardegna! Je weekend klinkt super! En leuk thuiskomen dan ook! Slapende kindjes zijn heel lief!

Dilemma; de juf bij oudste op school is nu een week ziek. Zijn klas is twee keer opgedeeld en de andere dagen kwamen er andere juffen. Soms wel twee op een dag, ochtend/ middag een andere. Vanmorgen met tranen in zijn ogen weer naar een andere klas gebracht. Ik vind het zo zielig! Is voor hem best heftig en ik zie dat hij nu veel vermoeider is iedere dag een andere juf nu zit ik te denken om hem morgen thuis te houden is dat heel stom? Bel ik wel dat hij ziek is ofzo, dat is natuurlijk een breed begrip, hij is niet ziek maar wel oververmoeid van alle nieuwe prikkels de hele wk wat zouden jullie doen?

Of nog 3 dgn bikkelen dan is het herfstvakantie?
Sardegna weer terug jeeeehh en leuk gehad ook. Vind je stoer. Ik geloof dat ik nog lekker blijf plakken... Hihi...maar soms mopper ik dan wel dat ik uitslapen, normale sex mis. De laatste keer; met cd zag twee beren broodjes smeren .... Neh... Niet sexy

Tango..jaaaaa we gaan ineens toch iets samen doen, toch wel goed, we zien elkaar zo weinig

Sardegna ook grappig man eens vragen op wat voor strand ze waren.... Of lokale zandbak
Sar klinkt leuk!! Hmm zand . Let op wormpjes! Jammer van Italiaans.

Rw ik zou hem lekker thuishouden. Stom zeg zoveel onrust in een kleuterklas. Als ze worden opgedeeld is het sowieso fijner als er weinig kinderen zijn. En het klinkt te heftig voor hem. Zou het gewoon eerlijk zeggen. Hij is 4 toch? Nog niet leerplichtig. Of 5? Dan mag hij 2 dagdelen missen (1 dag of bv 2 ochtenden).

Nou idd nachtbraken. Bah, ik heb zo'n kriebelhoest. Stikte zowat vannacht. Dus er maar uitgegaan. Meteen midden in de nacht nuttige dingen gedaan: brood gesmeerd, vaatwasser uitgeruimd, boodschappenlijst gemaakt . Wat een tijd heb je als je niet slaapt! Maar nu supergaar dus ik ga even m'n bed in nu Aatje slaapt en de jongens op school zijn.
RS ik zou hem ook thuis houden hoor! Vind dat ook helemaal niks al die verschuivingen en onrust bij die kleintjes. Als het om 1 dag gaat, is het nog te doen, maar een hele week... Is hier gelukkig nog niet gebeurt.
Snap niet dat ze kleuters opdelen. Volgens mIj kunnen ze beter Dan de ib-er, Rt-er of directeur voor de klas zetten.
Hé jij zou toch even lekker gaan tukken?
Ik had koude voeten dan kan ik niet slapen. Lag wel in bed.

Wil je de naam uit je eerdere post halen Bengel?
Hij is 5, mag je dan een dagdeel missen? Per week ofzo? Dat wist ik niet!

De directrice heeft een dagdeel ingevallen, en alle partimers ook zo ongeveer. En dus 2 keer opgedeeld. 6 schooldagen ziek is dan best veel.

hij was vanmiddag ook heel moe, overal om huilen echt zo zielig.

Het goede nieuws is dat de juf morgen weer beter is, om hem tot rust te laten komen denk ik erover hem alsnog morgen lekker thuis te houden, maar ik kijk even hoe de nacht gaat en hoe laat hij wakker is morgen.
Zucht,maakte een email, die verdween. Op krabbels posten ging niet.

Voor niks van alles opgepent.

misschien anders iemand een kort smsje sturen en die naar krabbels kopieeren.

Zeg zonder iphone ben ik echt niet handig, iphone maakt mij een nerd

Lijk ik heel goed met internet maar met dit ding dus niet
Ga zeker bijlezen maar nu vol hoofd, plus zonder mn eigen goede telefoon, is het zo lastig te reageren
Arme Viool heb zo met je te doen zonder iPhone!!! Tss dat is toch geen kwaliteit van leven zo

RW als oudste zich zo voelt is dat toch sowieso een reden om hem thuis te houden?

Keek net naar 'Je zal het maar zijn' op BNN. Vertelde een Soedanees over dat hij kindsoldaat was, 4 jaar en trainen voor het leger. Hij moest toen hij in het trainingskamp meteen een jOngetje begraven.

4.

Mijn tengere kleine middelste is 4. Ik

Moest huilen. Niet voor te stellen toch dat dit echt gebeurd? Dan klagen we in Nederland over alles maar man, ik zou echt niet willen ruilen!!

Even emo hoor, ben bekaf, niet lekker (keel) en alleen thuis
Getsie Amalia, wat een afschuwelijk verhaal, zo'n jochie van 4. Er is zo belachelijk veel leed op de wereld, maar als er kleine kinderen bij betrokken zijn grijpt het me toch altijd het meest aan. Ik ben al meer dan 10 jaar donateur van Unicef, ik hoop altijd maar dat zij echt een beetje verschil kunnen maken voor de kinderen in sommige landen.

Het is weer weer om ziek te worden ja, ik loop ook al te snotteren met oorpijn. Herfstkwaaltjes komen er aan.

Arme viool zonder iPhone. Ik kreeg net al een lege mail, waar ging die over, proest.

Ik hoop dat je snel je vertrouwde foon weer hebt of vriendjes wordt met het nieuwe toestel want dit is maar ongezellig zo.

Rw ik zou oudste ook even een dagje op adem laten komen, kan hij nog 2 dagen meedoen en dan normaal de herfstvakantie in ipv oververmoeid.

Herfstvakantie is hier trouwens pas een week later.
ja vreselijk he amalia heb het ook gezien, niet te bevatten.

haha sardegna jullie zomervakantie zit er toch pas net op

Ja ik denk dat ik hem thuis laat morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven