Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Wat een verwend rotjoch zeg. En wat erg eigenlijk voor het jochie zelf. Wel leuk dat Uk dan weer zo reageert. Heerlijk.

Wat een lijst heb je Coe en ook de uitslag. Ben benieuwd.

Bah wat is het nog donker. Moet gewoon de lamp aandoen.
Oh en Maastricht is toch altijd wel leuk. Ik heb een schat van een fysiotherapeute. Echt een leuke meid. Gisteren wilde een stagiaire mijn oefening wel eens doen. Ze vond het maar zwaar. Ze had wel vier kilo zwaarder aan gewichten dan ik had. Dat zeiden we daarna pas.

Donderdag gaan we met rechts beginnen. Ik heb nu Sirdalud voor de krampen en die helpen gelukkig eindelijk. Zo fijn om eens geen krampen te hebben als ik opsta.
Fijn dat de medicijnen werken tegen de krampen Zoebie.

En ook fijn dat je een leuke meid als fysio hebt,je brengt er toch heel wat uurtjes mee door.

Uitslag was best goed,nuchter 6.3 dus het valt allemaal reuze mee.Ik hoef maar 1 metformine en onder begeleiding van diëtist proberen af te vallen.Ik ben blij dus!Volgende maand weer prikken.

Bij de groothandel waar vriend zijn spullen altijd koopt is vannacht ingebroken dus ik mocht niet binnen van de politie.Ze vroegen wel of ik wel in de olieboot kon rijden(ja ,dat zie je toch?)

Sligro doe ik vanmiddag,ben nu op de zaak om wat spullen op te halen.Maar de grote baas(vriend van me) gaat donderdag op vakantie en er moet nog het een en ander doorgepraat worden.

Ik drink nog maar een bakkie dus
Wat fijn dat het meevalt Coe. Een hele opluchting. Dat afvallen is dan weer een meevaller. Hoewel ik je eigenlijk helemaal niet te zwaar vind.

Wat een stomme vraag van de politie zeg. Waarom zou je er niet in kunnen rijden.
Oh, dat is heel goed, Coe!

Met zo'n uitslag is het heel goed mogelijk dat je, als je bent afgevallen, geen medicijnen meer nodig hebt!

Kitty, wie is jouw collega dan? (Ben niet nieuwsgierig hoor )

Vandaag:

- werken

- koken

- was

- opruimen

- kapper bellen
Uk is niet op zijn mondje gevallen XD

Fijn dat het meevalt met de waarden. Geen idee wat het voorstelt hoor. Dat het toch wel echt menens is dus en geen vergissing. Of zou het na het afvallen nog op een mirakelse manier kunnen verdwijnen, Coe?

Zoebie, fijn dat het toch wel meevalt. Neem je wel eens tijd voor een bakske leut in M?

Hoi MissM!!

Ik heb een halve afwas gedaan en digitaal een aanvraag voor halfwezenpensioen gedaan. En een boek uitgelezen wat uit moest. Vanmiddag naar de fluitreparateur. En nu met Muis eten
Mogguh maisjes...

Lijstje:

Tennis

Koffieleut

Naar ex-werk om papier en sleutel af te geven. (nu niet meer uitstellen!)

Stofzuigen

awvttk.

Oh, en we moeten idd snel een datum prikken voor een meet, maar daar moet ik eerst even Goldmans agenda naast de mijne leggen.

Mijn eerste ingeving (onder voorbehoud!) is zaterdag 22 oktober, maar dat is misschien erg snel, dus minder goed te regelen ivm oppassen voor kinderen enzo?
Dat is wel heel snel Goldie,de 22e,maar ik zal kijken in agenda van vriend

MissM,het is idd de bedoeling dat ik door het afvallen straks geen medicijnen meer hoef.Ze houden me dan wel in de gaten,maar dat is alleen maar fijn.Ik ben dus best blij vandaag

Mamz,het verdwijnt niet,ik moet gewoon zorgen voor een regelmatige suikerspiegel.

Welke maten kleding hebben jouw jongens en kun je nog iets gebruiken?
Lijstje:

Tennis

Koffieleut

Naar ex-werk om papier en sleutel af te geven. (nu niet meer uitstellen!) En nu moet ik nog een keer (niet meer vandaag) terug voor die k*tsleutel!

Stofzuigen in plaats daarvan: Met de swiffert rond.

awvttk:

een was opvouwen

koken

Nu eerst lekker met een theetje Oprah kijken.
Was je die vergeten of was er niemand die hem in ontvangst kon nemen?Balen zeg!

Uk is bij een vriendje spelen(hopelijk gedraagt ie zich) dus ik heb een uurtje Coe-time
Ze waren het formulier kwijt dat ik ondertekend had bij ontvangst van de sleutel en natuurlijk wil ik dan ook een bewijs dat ik hem weer inlever. Dat was er dus niet.

Voormalig TL zou er naar op zoek gaan en me laten weten als ze het gevonden had.

Wedden dat jouw Ukkie zich beter gedraagt als het vriendje van gisteren bij jou Coe?
Goedemiddag dames!

Kitty, gecondoleerd.

Coe, wat fijn dat de uitslag zo positief is.

Net thuis van het werk. De kinderen hebben een vriendje te spelen, lekker druk nu dus.

Moet nog een flinke berg strijk wegwerken.

De 22e gaat mij niet lukken, dan moet ik ons huis poetsen. Het zou overigens zomaar zo kunnen zijn dat ik vanaf de 21e even een paar dagen niet online kan komen ivm de verhuizing. Weet niet of de overstap van internet net zo soepel gaat verlopen als de verhuizing zelf. Donderdag wel duimen hé, dan hebben we weer een bezichtiging. Morgen dus flink poetsen!
Spannend Shadow!Ik ga voor je duimen.(ben toch al bezig voor Zoeb dus die voor jou kunnen er ook wel bij

Gold,das lekker dan!Hopelijk vinden ze het formulier en anders moeten ze maar iets verzinnen zodat jij wel een bewijs hebt.

Aanstaande maandag zou de stucadoor komen om de slaapkamers te stucen,maar nu willen ze dat een week verzetten.En ik zou niet weten hoe ik dat logistiek voor elkaar moet krijgen want dan hebben de kinderen herfstvakantie.

Ik ga dus maar bellen en zeggen dat dat niet kan.

Baal er wel een beetje van want ik wil het zo graag af hebben.

Door het hele huis staat zooi van het hele huis.Niet logisch dus!

Dus Shadow,ik voel een heel klein beetje met je mee...al ga ik niet verhuizen X:D
Oh, voormalig TL wist me ook te vertellen dat de 'grote baas' had gezegd dat ie vernomen had dat ik zo goed in de groep lag.

Tja.

Daar heb ik echt wat aan. Not.

(Maar toch doet het me wel een beetje goed)
En ik duim ook mee hoor!
Dat is iig fijn om te horen,maar je hebt er zo weinig aan..
Dat bedoel ik, Coetje...
We duimen mee Shadow. Zou leuk zijn.

Gold je hebt er inderdaad weinig aan, maar het zal best wel goed doen. Jammer dat ze het niet in waarde weten te schatten.

Mamz, de brief is weg, alleen geloof ik dat post al weg was. Dus het wordt niet morgen maar overmorgen.
Moggu...
mogguh
Mogguh...
Goedemorgen!

Er ligt hier een enorme bezemlijst op me te wachten ivm de bezichtiging morgen. Eerst nog even een kopje koffie en dan aan de slag.

-Badkamer poetsen

-bovenverdieping poetsen

-zolder stofzuigen

-keuken poetsen

-stofzuigen

-dweilen

-wc poetsen

-speelgoed van de kinderen opruimen

-strijken

Hele waslijst dus, gelukkig krijg ik vanmiddag hulp van man.

OP de BH heb ik een link geplaatst naar de verkoopsite van ons huis, kunnen jullie een kijkje nemen. :-)
Succes Shadow met je lijst!

Gezien de foto's zou ik het bijna zonde vinden om te verhuizen

Lijstje vandaag:

wassen en vouwen

boodschappen

werken

2 vriendjes te spelen

koken

wvttk
-Badkamer poetsen

-bovenverdieping poetsen

-zolder stofzuigen

-keuken poetsen

-stofzuigen

-dweilen

-wc poetsen

-speelgoed van de kinderen opruimen

-strijken

Coe: ik ook bijna, maar waar we naartoe gaan, is het net wat ruimer, rustiger voor de kinderen en een veel grotere tuin. Er moet wel nog het een en ander aan gedaan worden, maar dan wordt ook het nieuwe huis een plaatje.
Mooi is je huis Shadow. Bijna jammer om er weg te gaan. Maar ik snap het wel als ik je nieuwe huis zie. Nog mooier en groter.

Wat zijn jullie allemaal ijverig aan het bezemen.

Nou ja ik heb al een brief geschreven en mijn bankzaken gedaan.

Verder ga ik nog even een stukje zolder opruimen en een wasje draaien. Verder zie ik het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven