Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Net nieuw hier dus vandaar deze 'update' nu...

Zelf heb ik 3 jaar een minnares gehad (helaas wegens verre verhuizing in de lijflijke zin gestopt...) en we hebben beiden voorgehouden dat wie niet verliefd zouden worden en we beiden op zoek waren naar nieuwe sexuele ervaringen buiten ons huwelijk om.

Naast de mooie en spetterende ontdekkingen ontstaat er wel zon giga-vertrouwensband dat je je zeker gaat hechten aan die persoon. Naast de sex deelden we ook onze dagelijkse beslommeringen en hadden we lange gesprekken over vanalles.

Toch was voor ons beiden de sex ook altijd nog dat waar we elkaar voor 'gezocht' hebben.

Jammer dat dit inmiddels verleden tijd is; zou dit graag weer met iemand beleven in de toekomst. Wie weet.
Beter spijt van wat je gedaan hebt dan spijt dat je het nooit geprobeerd hebt.
schrijfmijmaar@live.nl
Welkom hier, I ( moeilijke nick, mag ik vragen waar het voor staat?)

Altijd fijn om te lezen, die mannelijke input
Igvms. Ook wel heel moeilijk om gevoelens te voorkomen. Dat wat je deelt is zoo intiem... De sex is hetgeen wat je samen bindt maar erom heen ontstaan natuurlijk ook allerlei verwikkelingen. Je volgt elkaar in het dagelijks leven en er is tot op zekere hoogte sprake van een relatie. Lijkt me moeilijk voor je om dat na 3 jaar te moeten missen.

Is dit iets waar je nu actief naar op zoek gaat, of laat je het een beetje op zijn beloop of je weer iemand kunt tegenkomen om dit mee te delen?
Mén, wat ben ik hier lang niet geweest Maar even spontaan binnenwandelen is toegestaan?

Ik zag toevallig het 'open relatie' discussiepuntje... Mensen die de inhoud van hun buitenechtelijke escapades met hun wederhelft bespreken zijn idd van mening dat je geen open relatie hebt wanneer je dat niet doet. Het enkel toestaan of vernoemen van een sv is niet open genoeg? Maar wat is dat dan weer voor soort relatie vraag ik me dan af?

Hier nog gecompliceerder, het ene vertel ik wel, het andere niet? In mijn ogen heb je een open relatie wanneer je samen goede afspraken hebt over het hebben van een of meerdere sv's. Maar welke naam dat dan precies heeft???

Smile naar alle oude bekenden en zwaai aan alle onbekenden
Hey MrsL, good to see you En dat is nu precies de reden waarom ik me hier niet meer aan een omschrijving van een open relatie durf te wagen. Dat vind ik nl ook wel, net zoals Lis. Eerder werd ik daarop afgerekend.

Maar hoe is het met jou?
Ik vind het toch lastig... Niet dat ik perse een stempeltje wil maar ik voel het niet als 'vreemdgaan'.

Het gaat prima met mij met jou?
Ik ben ook helemaal niet van de stempels Met mij gaat het ook prima
Ik heb niks nieuws te melden eigenlijk ;) Ben nog steeds met o.a. you-know-who en het is nog steeds leuk en lekker.

Naast you-know-who is er nog iemand die ik helaas veel te weinig zie maar waar ik, naast sex, wel een heel fijn contact meer heb. Maar hij woont wat ver uit de buurt dus daten gaat niet zo makkelijk, helaas :(

Jij nog steeds met JVG? Misschien loop ik hopeloos achter maar ik ben hier bijna niet meer geweest, sorry, als ik de plank mis sla!
quote:xxas schreef op 11 oktober 2011 @ 13:35:

Igvms. Ook wel heel moeilijk om gevoelens te voorkomen. Dat wat je deelt is zoo intiem... De sex is hetgeen wat je samen bindt maar erom heen ontstaan natuurlijk ook allerlei verwikkelingen. Je volgt elkaar in het dagelijks leven en er is tot op zekere hoogte sprake van een relatie. Lijkt me moeilijk voor je om dat na 3 jaar te moeten missen.

Is dit iets waar je nu actief naar op zoek gaat, of laat je het een beetje op zijn beloop of je weer iemand kunt tegenkomen om dit mee te delen?@xxas: Ik vind het heel jammer dat het met deze persoon voorbij is, zou het zo weer doen.
Beter spijt van wat je gedaan hebt dan spijt dat je het nooit geprobeerd hebt.
schrijfmijmaar@live.nl
Nee, je loopt niet achter, nog steeds JVG. Jij bent toch ook met een JG? Vind het zo jammer dat dat topic een 'jonge' dood gestorven is

En als die iemand( dat fijne contact) degene is, die ik denk dat het is....doe hem dan de groeten van mij.
@ig.... Ik zou deze post snel weghalen, hiermee riskeer je een ban. Dit valt onder 'hengelen' hetgeen hier verboden is ;)
@ IGVMS, als je hier zo openlijk aan het vissen bent, dan willen we hier natuurlijk wel wat meer van je weten.
Yep, nog steeds met JG idd ;) Dat topic was inderdaad zooo leuk toen. Maar helaas veranderen de tijden...

Wie denk jij dat het is dan?
Hoe zal ik dat eens cryptisch omschrijven...zijn avatar was een sterrenbeeld
hahaha, nee die is het niet. Met hem heb ik al lang niet meer gesproken ;)
Hmm, misschien heeft igvms wel een vispas?
@kater Volgens mij verstrekken ze die niet meer hier op het forum.
O dat hoeft ook niet, die van mij is nog lang niet verlopen.
Wel je contributie blijven betalen he?
@ ML, jammer.

@ Kater, jij hebt je 'visjes'toch al lang op het droge?
quote:stewardess schreef op 12 oktober 2011 @ 10:39:

@ Kater, jij hebt je 'visjes'toch al lang op het droge?True en ben dol op visjes.
Igvms. Wil je nog iets over je situatie kwijt. Je bent getrouwd, ook kids? Ben je per toeval toen tegen die sv aangelopen of was je bewust op zoek hiernaar. Hoe ga (ging) je hiermee om binnen je huwelijk?

Zijn wel veel vragen maar elk verhaal is weer anders en iedereen heeft zo zijn eigen redenen om zijn leven om te gooien.
quote:mrsLucky schreef op 11 oktober 2011 @ 17:52:

Smile naar alle oude bekenden en zwaai aan alle onbekenden

Zwaai even terug naar mrs Lucky

*terug in de leesstand*
Als alle oude bekenden gaan zwaaien dan zwaai ik ook maar mee;)
@stew Alsof de duivel ermee speelt..... zonet ging mijn telefoon. De meneer van de avatar die jij bedoelt. Een jaar niet gesproken. Maarre.... je moet de groeten hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven