ethernet/LAN aansluiting in slaapkamer?
woensdag 12 oktober 2011 om 15:08
Wij zijn pas geleden verhuisd.
Nu is het zo dat er een ethernet/LAN aansluiting in de muur van onze slaapkamer zit. Verder zit er nergens in huis nog zo'n aansluiting.
In de woonkamer zit alleen een normale telefoonaansluiting en een radio/tv stekker.
Wie o wie weet wat dit ding in mijn muur doet en wat ik er mee zou kunnen?
(Ik ben vooral benieuwd of ik deze aansluiting op de een of andere manier kan gebruiken voor het installeren van het digitale tv-modem?)
Nu is het zo dat er een ethernet/LAN aansluiting in de muur van onze slaapkamer zit. Verder zit er nergens in huis nog zo'n aansluiting.
In de woonkamer zit alleen een normale telefoonaansluiting en een radio/tv stekker.
Wie o wie weet wat dit ding in mijn muur doet en wat ik er mee zou kunnen?
(Ik ben vooral benieuwd of ik deze aansluiting op de een of andere manier kan gebruiken voor het installeren van het digitale tv-modem?)
woensdag 12 oktober 2011 om 15:12
Je zou denken dat je daar inderdaad je digitale tv-modem heel goed op zou kunnen aansluiten. Maar dan moet je dus wel weten waar de andere kant van het draadje van die aansluiting uit komt.
Als ik jou was zou ik nog eens heel goed kijken in of in de buurt van je meterkast. Dat is de meest logische plaats.
Als ik jou was zou ik nog eens heel goed kijken in of in de buurt van je meterkast. Dat is de meest logische plaats.