Mode & Beauty alle pijlers

leuke ! regenjas ?

12-10-2011 15:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een enorme hekel aan vieze zweterige regenjassen en vind ze ook enorm lelijk..! Maar heel af en toe ontkom ik er niet aan mijn regenpak aan te trekken. Wie weet een leuke regenpak/ regenjas te vinden? Volgens mij gat in de markt :-)
Eerste hit op Google als je zoekt naar regenjas...

Ziet er gezellig uit toch?
Van die regenjassen met trenchcoat model zijn wel leuk toch?
En een gewone jas is niet viezerig en zweterig?

Een regenjas vind ik er nooit mooi uit zien. Al heeft ie bloemetjes franjers. of noem maar op
Hoe leuker de regenjas, hoe natter je er toch nog mee wordt.

Zo'n trenchcoat, daar moet je wel een flinke sjaal bij dragen, anders krijg je een flinke regen V-hals.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Gewoon bij de HEMA voor 12 euro een regenpak, in diverse maten te koop. Makkelijk tasje om mee te nemen. Hoge neksluiting, goede capuchion en reflectiestrepen.

Ik ga er verder geen geld aan uitgeven, je ziet er in die regen toch niet uit... en zo vaak is het nou ook weer niet nodig.
Je hebt toch geen regenjas voor het mooi?
Goede echt waterdichte regenjas, waar?
Deze site is misschien wat je zoekt
quote:Merit schreef op 12 oktober 2011 @ 16:14:

Gewoon bij de HEMA voor 12 euro een regenpak, in diverse maten te koop. Makkelijk tasje om mee te nemen. Hoge neksluiting, goede capuchion en reflectiestrepen.

Ik ga er verder geen geld aan uitgeven, je ziet er in die regen toch niet uit... en zo vaak is het nou ook weer niet nodig.Daar heb ik er dus eentje van gekocht. Direct de rits stuk. Teruggegaan, nieuwe gekregen, weer de rits meteen stuk. Tja, toen heb ik mijn geld maar teruggevraagd. (En zonder problemen gekregen.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Tonkje dan heb jij denk ik gewoon pech gehad. Ik heb hier nog een liggen van 3 jaar geleden! Tis dat ie te klein is geworden
Dank voor jullie tips! Zo'n langere met motiefje lijkt mij wel wat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven