afleiding nodig

12-10-2011 20:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me afleiden? Mijn gedachten blijven vastzitten op negatieve gedachtes en die kan ik niet gebruiken nu.
Je zal het toch zelf moeten proberen, ga de deur uit, ga een wandeling maken, ga sporten, zet muziek op waar je vrolijk van wordt, bel iemand op, neem een lekker glas wijn, niemand kan negatieve gedachtes gebruiken maar het is toch echt aan jezelf om dat te proberen om te buigen naar iets positiefs.

Misschien kan je wat meer vertellen want het is wel heel summier.
zet 'n goeie dvd op: spannende serie of film
oh en schenk jezelf 'n flinke borrel in
Ik heb laatst via een ander topic een tijdje zitten lezen op damnyouautocorrect.com en erg hard hardop zitten lachen. Dat luchtte erg op.
Ik heb geen drank in huis, dus dat werkt niet. Normaal sport ik 's avonds maar ik ben bang om te rijden in het donker.

Het is meer een onrustig gevoel in mijn lijf, spanning. Ben nu maar in bed gekropen, de tv kan ik niet volgen nu
Tv kijken?
quote:sammie00 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:46:

Ik heb geen drank in huis, dus dat werkt niet. Normaal sport ik 's avonds maar ik ben bang om te rijden in het donker.

Het is meer een onrustig gevoel in mijn lijf, spanning. Ben nu maar in bed gekropen, de tv kan ik niet volgen nuEen boek lezen?
Internetten?
Hmmm...negatieve gedachten kunnen je heel erg in de weg zitten. Lukt het je deze om te buigen tot positieve gedachten? En anders: boek lezen, tekenen, tijdschriften lezen, muziek luisteren, ontspanningsoefeningen doen, iemand bellen, rondsurfen op dit forum....
Ergens op de fiets heen gaan?
k ga liever niet weg in het donker, ik blijf wel op het forum hangen.
Heb je niet een of ander uitzoekwerkje te doen? Computer opschonen, foto's uitzoeken of maak een website.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven