Gezondheid alle pijlers

suiker allergie?

08-10-2011 13:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry als het wat lastig te lezen heb moeite met schrijven

Ik vermoed dat ik slecht op gerafineerde suikers reageer.lusteloos

moe buikpijn en zo na eten suikers en ook veel dorst. Ik wil mijn suiker inmame nu flink bepreken maar hoe doe je dat?

Want suiker zit overal wel in en vind het flink moeilijk.Iemand tips of mensen die ook gestopt zijn met suiker of het minder eten ?

Alle tips zijn welkom
Als je het idee hebt dat alle artsen niet naar je luisteren, dan kan je wellicht van je subjectieve klachten afkomen met een goed gesprek en een watertje van de natuurarts. Maar wacht hier gewoon even mee tot na je afspraak met de huisarts en totdat je bloed op andere zaken getest is. Als je echt het idee hebt dat je ernstige klachten hebt en je het idee hebt dat je huisarts niet naar je luistert, zou ik naar een andere huisarts gaan, waar je je wel begrepen voelt.
een natuurarts is geen arts. Iedereen kan zich alternatief therapeut noemen. Als je kiespijn hebt ga je dan naar de tandarts of naar een loodgieter die beweert dat ie ook verstand heeft van tanden?
nou ik heb dus de uitslag geen suikerziekte geleukig maar

heb wel een nieuwe afspraak gemaakt met klem om mijn eigen huisarts gevraagd en niet de vervangde heb aangeven dat ik een probleem met haar heb .ik niet alleen mijn vriend nam ze ook serieus die had ook zogenaamd niks maar hij heeft een onsteking aan zijn lever geconsteerd door de speisalist. Bedoel maar ik ga verder laten uitzoeken wat er is en ga heel goed op gerafneerde suikers.I
Er start 2 januari een leuke cursus; 40 dagen zonder Suiker!

Daar leer je alles over een suikervrij leven.

Lees hier alles over de cursus 40 dagen zonder Suiker
Ik laat natuurlijk niet alle lekker hapjes die suiker bevatten staan. Maar als ik veel suiker binnen krijg, dan volgt er vervolgens een enorme migraine. Het heeft een poosje geduurd voordat ik dat door had..

Ook word ik er moe van..dus..voor mij niet veel suiker meer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven