suiker allergie?
zaterdag 8 oktober 2011 om 13:40
sorry als het wat lastig te lezen heb moeite met schrijven
Ik vermoed dat ik slecht op gerafineerde suikers reageer.lusteloos
moe buikpijn en zo na eten suikers en ook veel dorst. Ik wil mijn suiker inmame nu flink bepreken maar hoe doe je dat?
Want suiker zit overal wel in en vind het flink moeilijk.Iemand tips of mensen die ook gestopt zijn met suiker of het minder eten ?
Alle tips zijn welkom
Ik vermoed dat ik slecht op gerafineerde suikers reageer.lusteloos
moe buikpijn en zo na eten suikers en ook veel dorst. Ik wil mijn suiker inmame nu flink bepreken maar hoe doe je dat?
Want suiker zit overal wel in en vind het flink moeilijk.Iemand tips of mensen die ook gestopt zijn met suiker of het minder eten ?
Alle tips zijn welkom
woensdag 12 oktober 2011 om 22:25
Als je het idee hebt dat alle artsen niet naar je luisteren, dan kan je wellicht van je subjectieve klachten afkomen met een goed gesprek en een watertje van de natuurarts. Maar wacht hier gewoon even mee tot na je afspraak met de huisarts en totdat je bloed op andere zaken getest is. Als je echt het idee hebt dat je ernstige klachten hebt en je het idee hebt dat je huisarts niet naar je luistert, zou ik naar een andere huisarts gaan, waar je je wel begrepen voelt.
donderdag 13 oktober 2011 om 16:04
nou ik heb dus de uitslag geen suikerziekte geleukig maar
heb wel een nieuwe afspraak gemaakt met klem om mijn eigen huisarts gevraagd en niet de vervangde heb aangeven dat ik een probleem met haar heb .ik niet alleen mijn vriend nam ze ook serieus die had ook zogenaamd niks maar hij heeft een onsteking aan zijn lever geconsteerd door de speisalist. Bedoel maar ik ga verder laten uitzoeken wat er is en ga heel goed op gerafneerde suikers.I
heb wel een nieuwe afspraak gemaakt met klem om mijn eigen huisarts gevraagd en niet de vervangde heb aangeven dat ik een probleem met haar heb .ik niet alleen mijn vriend nam ze ook serieus die had ook zogenaamd niks maar hij heeft een onsteking aan zijn lever geconsteerd door de speisalist. Bedoel maar ik ga verder laten uitzoeken wat er is en ga heel goed op gerafneerde suikers.I
maandag 26 december 2011 om 19:43