Hulp bij eventjes vastzitten

13-10-2011 11:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen van dit forum,

Ik hoop dat jullie even willen meedenken over het volgende. Ik zit namelijk in een moeilijke tijd op dit moment en verlies soms even het overzicht over alles. Ik zou zo graag iemand hebben die in een gesprek even één keertje alles op een rijtje zet en misschien mij wat advies kan geven. Wat zouden jullie aanraden?

Lieve groetjes,

Sophie
Heb je geen vrienden of familie?
..popcorn?
Ik raad aan om daarvoor naar een psycholoog of coach te gaan.
Dan zou je het met je huisarts kunnen bespreken.
..popcorn?
Geen idee. Ligt er helemaal aan op welk gebied. Bij financiele zorgen bijv een budget coach. Bij ' levenszaken' een life coach. Dat laatste ben ik zelf. Het is een snelle manier van zaken op een rijtje zette, zonder dat het gaat om zwaar psychologische zaken. Wat zijn de problemen? Wat voor acties kun je gaan ondernemen om de boel weer op in orde te krijgen? Wat is je stappenplan?
Hoi Danayla (en anderen),

Bedankt alvast voor jullie tips. Hoe kom ik bij zo'n life coach? En wordt dat vergoed? En waar zitten life coaches? Wat zijn andere mogelijkheden?

@Nola: ja hoor, ik heb gelukkig wel vrienden en familie, maar het lijkt me zo prettig om eens de dingen op een rijtje te zetten zonder mijn nabije omgeving
Hallo Sunny-me,

Je zou via google kunnen kijken waar het AMW (algemeen maatschappelijk werk) bij jou in de buurt zit. Het maatschappelijk werk is kosteloos. maak een afspraak, vertel jouw verhaal, en zij kunnen jou dan de juiste richting opsturen en eventueel doorverwijzen naar andere hulpverlening.

Heel veel succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven