Smartphone / Ipad

13-10-2011 15:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een smartphone..nu zegt mijn vriend dat waarvoor ik m (naast bellen) wil gebruiken (overal makkelijk op internet, wordfeud, etc) net zo goed een Ipad kan nemen. En dus mijn oude telefoon gebruiken om te bellen. Mij lijkt een smartphone makkelijker als je naar t formaat ed kijkt

Wat is jullie idee hierover?
Denk je nie dat het nogal afhankelijk is van de vraag wat je er mee wil doen? Hoe kan iemand nu zinnig antwoord geven op je vraag?
Hahahaha! Slimme vriend heb je! Hij wil zeker een iPad?

Nou, een smartphone heb je altijd bij je hé, een iPad niet, over het algemeen. En het internet (3G) abo voor een iPad is volgens mij ook duurder dan voor een smartphone.
Gewoon allebei.
quote:ritmeester schreef op 13 oktober 2011 @ 15:47:

Denk je nie dat het nogal afhankelijk is van de vraag wat je er mee wil doen? Hoe kan iemand nu zinnig antwoord geven op je vraag?

Ik vind t handig dat ik via de iphone op mijn werkmail / agenda kan , tegeljik is het een leuke gadget met wordfeud, whatsapp, enz.

Een ipad is natuurlijk zeker ook mooi, maar niet zo handzaam
100% eens. Ik heb een iPad en net nieuw een iPhone, en ik vind die iPhone maar gepriegel! Ik zit veel meer op de iPad!
Volgens mij kan je met een ipad niet bellen?

Sowieso niet erg handig om overal mee naar toe te nemen.

Als je een nieuwe telefoon zoekt zou ik dus een smartphone nemen. Kan een iphone, maar ook net zo goed wat anders, heb zelf een htc en daar kan ik ook mail op checken, whatsappen wordfeud etc....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven