Nadat ik voor de tweede keer was gezakt voor mn rijexamen ben ik af en toe in de auto van mn moeder gaan rijden. (maar dat vond ik eigenlijk best wel eng zonder iemand naast me die elk moment kon ingrijpen! )
Wat doe jij tegen heel erg gaar zijn/worden op je werk?
Anoniem_91620
donderdag 13 oktober 2011 om 14:56
Even een frisse neus halen buiten, koffie drinken, handen even onder de koude kraan houden, hard doorwerken en niet op de klok kijken.
Welke baan zou nou helemaal niet bij passen?
Anoniem_110773
donderdag 13 oktober 2011 om 15:00
Luchtverkeersleider. Zou me echt niet kunnen concentreren.
Wat voor baan zou je best kunnen doen denk je, ondanks dat je geen passende opleiding hebt?
Anoniem_91620
donderdag 13 oktober 2011 om 15:08
Iets in de marketing. Ik vind mezelf heel erg creatief en zou daar dan denk ik prima tot m'n recht komen.
Houd jij je administratie netjes bij of doe je het (net als ik) zo eens per 3 tot 6 maanden? (uiteraard gaat het hier niet om rekeningen, maar om papierwerk - zooi uitzoeken, in mappen ordenen, etc.)
Nog niet echt iets bijzonders gepland. Gewoon lekker relaxen met mijn man en misschien gaan we wel een lekkere wandeling maken als het zulk lekker weer blijft.
Jij veel plezier alvast Buikje! (ik weet waar je naartoe gaat Leuk!)
Leuk, Buikje. Wat gaan jullie doen? Ik wil oo-ook...
Om het feit dat de Belastingdienst drie jaar mag doen over een teruggave, terwijl ik wel meteen moet betalen als zij iets van mij krijgen. Net een frustrerend telefoongesprek over gehad. Bah. Oneerlijk verdeeld.
Welke schoenen/laarzen zou je nog graag willen hebben?
Houd jij je administratie netjes bij of doe je het (net als ik) zo eens per 3 tot 6 maanden? (uiteraard gaat het hier niet om rekeningen, maar om papierwerk - zooi uitzoeken, in mappen ordenen, etc.)quote:schuddebuikje schreef op 13 oktober 2011 @ 16:08:
Een man met een extreem eigen mening en best wel arrogant. Komt altijd scherp uit de hoek. Kan nooit eens normaal, spontaan of grappig uit de hoek komen. Jammer!