Fotoserie

13-10-2011 16:17 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik zal me even voorstellen. Ik ben Shanice ben 18 jaar uit en studeer fotografie aan de HKU. Voor school heb ik de opdracht gekregen om een serie portretten te maken. Ik wilde dit heel graag doen over mensen die aan zelfbeschadiging doen/gedaan doen, aangezien ik er zelf ook aan gedaan heb en er onderhand (bijna) van af ben. Alleen leverde mijn zoektocht tot nu toe niet veel resultaat op.

Dus bij deze wil ik graag een oproep doen of er mensen zijn die ik zou mogen portretteren.

Het gaat om een serie in huiselijke sfeer of een plek die bij jou past. De foto's zijn niet bedoeld voor publicatie en dit zou ik dan ook niet doen zonder toestemming, maar ze zijn alleen voor de opdracht van school en zullen alleen aan mijn klas en docent worden getoond bij de beoordeling.

Daarnaast heb ik nog iets belangrijks, ik heb niet meer lang de tijd voor dat ik de beoordeling heb en ben dan ook op zoek naar mensen die binnen 10 dagen ongeveer een half uur/ uur de tijd hebben. Ik kan niet de precieze tijd geven die ik nodig heb.

Als er iemand interesse heeft, laat het hier even weten, of liever nog, stuur mij even en mailtje dan kunnen we er verder over praten. Mijn e-mail adres is: shanice_henry@msn.com.
Binnen 10 dagen? Lekkere planning! Heb je al een plan B (ander onderwerp waarvoor je makkelijker aan mensen kunt komen)?
lijkt me handig dat je dit oproepje op het prikbord zet. En dat je een stad of regio erbij noemt.
Ik heb ook wat anders al gedaan maar ben niet zo blij met het resultaat en wil dit liever, dus dacht is het proberen waard toch.

Regio maakt niet uit aangezien ik zelf gratis kan reizen. Ik zelf kon uit Amersfoort
Wat wil je fotograferen, de persoon in het geheel, als mens/puurheid of ligt de nadruk vooral op de littekens e.d? Close-ups van lichaamsdelen met de littekens/brandwonden..

En welke regio?

Zoek je bepaalde types of mag iedereen reageren..dik/dun/ "knap" / "lelijk"
Is er niet ergens een forum voor mensen, die aan zelfbeschadiging doen? En is het dan niet handiger om dáár je oproepje te plaatsen? (als dat daar mag, tenminste)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven