Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Ik kon het nieuwe huis niet zien,maar dat ligt aan laptop denk ik,die doet heel raar!

Stucadoor komt 1 en 2 november voor de slaapkamers.Ik heb dus nog even de tijd om te schilderen en al het speelgoed uit te zoeken.
Mogguh

Shadow, ik ben benieuwd naar je huis. Vanavond even kijken.

Zoeb, leuk, kijk er naar uit

Coe, twee vriendjes, jij durft. Hoop dat het etterbakkie er niet bij is.

Vandaag:

Graf schoongeraapt en kaarsje opgestoken.

Beetje gelummeld.

Kind plus tuba plus cdspeler ophalen en eens kijken wie er nog meer komt of wegblijft.

Andere helft van afwas van gisteren

Wvttk.
-Badkamer poetsen

-bovenverdieping poetsen

-zolder stofzuigen

-keuken poetsen

-stofzuigen

-dweilen

-wc poetsen

-speelgoed van de kinderen opruimen

-strijken

-stoffen

Net nog gauw even wat boodschappen gedaan en de kinderen van school gehaald. Straks ook nog even naar de logopedist.

Kinderen gaan nergens spelen, dus speelgoed opruimen gaat vanavond pas gebeuren. Nu eerst wederom koffie!
Tjonge, wat wat een gebezem hier! Chapeau!

Ik blijf vandaag achter.

Vanmorgen bij vriendin op de koffie geweest, ook daar geluncht.

Daarna met Troela om vaccinatie tegen baarmoederhalskanker geweest en

net de benedenverdieping gestofzuigd.

Vanavond samen met Goldman nog wat gedoe rond aanvraag ww-uitkering uitzoeken.

Gisteren op mijn twee sollicitaties ook twee afwijzingen gekregen, dus ik mag weer een nieuwe poging elders wagen...

Ook nog op het to-dolijsjte dus: Zoeken naar vacatures.

Is het bij jullie ook zo'n mistroostig weer?
Mamz,ik vind het wel gezellig,die kleine mannen in huis.Niet allemaal,maar deze zijn goed gekeurd

Had je mijn vraag nog gelezen over kleding?Als je het niet wilt is het ook goed hoor,dan gooi ik het in de container bij school.

De mannen zitten voor de tv en de appel en perenflappen zijn bijna klaar.Nog een uurtje en dan worden ze weer opgehaald.

Ik ga vandaag een lasagne bolognese van Jamie Oliver maken,ben benieuwd of mijn eetzeurpieten dat lusten.

Ik eet volgens dieët,zilvervliesrijst met veel groenten.
Hier is het ook bagger!!(met het weer dan
-Badkamer poetsen

-bovenverdieping poetsen

-zolder stofzuigen

-keuken poetsen

-stofzuigen

-dweilen

-wc poetsen

-speelgoed van de kinderen opruimen

-strijken

-stoffen

Hier is het ook zo'n vies weer. Vanmorgen was het even droog, maar vanaf die tijd is het al de hele tijd aan het regenen.
Voor je lijst Shadow!

Ik moest voor Uk nog even een nieuwe rugzak kopen dus ik was "zeikesnat"bij thuiskomst. Gelijk maar even gedoucht om op te warmen.
Wat een rotweer is het zeg. En dan is rijden in een oude Renault4 geen pretje. Alle ruiten beslaan en alleen een raampje open helpt een beetje. Ik hoefde gelukkig alleen maar naar winkels hier in het dorp. Pfft. het regent hier al de hele dag. Niet echt hard, maar wel gestaag. Morgen wordt het beter zeggen ze. Op hoop van zegen.

Shadow wat een enorme lijst. Nu maar hopen dat het zijn vruchten afwerpt.

Ik ben snotverkouden aan het worden. Maandag natuurlijk nog zonder jas gefietst om even de melkboer ergens in ons dorp op te zoeken. Ik had beter naar de supermarkt kunnen gaan. Was ik sneller geweest.
Coe ik hoop niet dat je er iets aan overhoudt. Je hebt nu wel genoeg gehad voor een paar jaar.
Ik was je vraag vergeten Coe. In maat 134 kan ik goed spijkerbroeken, tshirts en mooie truien gebruiken. Zal ik anders een keer bij jou langskomen (als het wel beter weer is dan nu)?

Shadow, inderdaad een indrukwekkende lijst.

Ik ben met Middelste naar de bieb geweest (weer lekker veel afgeschreven boeken voor een prikkie) en heb appelflappen gebakken, ook met Middelste. Muis was uit spelen en Oudste is voor een woensdag best laat thuis.
Oke,ik ga kijken wat ik daar in heb.En langskomen mag altijd

Nou dat hoop ik ook niet Zoeb,het gaat nu wel lekker moet ik zeggen.....en ik heb gister en vandaag 1 sigaret gerookt
Moggu...
Lijstje vandaag:

naar de bakker

baas uitzwaaien

werken

strijken

bed verschonen

beneden stofzuigen

koken

wvttk

Shadow,ik ga duimen voor je vandaag!

Fijne dag allemaal!
Coe 1 sigaret is al heel goed hoor. Mij lukt het anders nog niet. Ik probeer het wel, maar ik denk dat ik er nog niet helemaal aan toe ben. Door het proberen is het wel een stuk minder geworden. (Wel meer dan één per dag, helaas).

Wat een lijst weer.

Ik heb maar een kleintje.

Even stoffen zuigen en dweilen

Kinderstoeltje nog één keer verven

Douchen

Naar de fysio in Maastricht. Eindelijk met rechts. Ik zal straks wel niet meer zo hard roepen.
Succes Zoeb!

Gaat vast goed! (helpende gedachten!)

Je vergeet nog wat op je lijstje Coe:

NIET roken!!!

Ik ga zo tennissen en vanmiddag krijg ik mijn zusje op de koffie.

Vanavond vergadering van de toneelvereniging.

En verder vandaag: awttk.

Fijne dag!
Mogguh!

Ik moet vandaag

- puinruimen

- was

- vaatwasser

- puntjes op de i voor de bruiloft (veel mailen dus)

- stofzuigen

- cd bruiloftsmuziek branden

- playlist maken voor bruiloftsfeest

- boodschappen

En verder lekker naar buiten met Mmetje nu het even lekker weer is!

Jammer genoeg ben ik moe, lig veel wakker 's nachts. Ik weet niet of het van de spanning voor de bruiloft is, of omdat ik het gigantisch druk heb op het werk.

De combi drukte op werk + voorbereidingen bruiloft is wat veel, ik zal blij zijn als alles achter de rug is en alles weer normaal is.

Al zal er dan vast wel weer iets anders gebeuren dat onrust veroorzaakt...
Mogguh

Pfoeh, wat een lijsten. Ik heb wel veel te doen, maar weinig zin:

Afwasje

Veel was

Troep van de vloer/tafel/etc.

GGZ

Kind naar tubales.
Ik kom niet vooruit vandaag.

Ik swiffer, en Mmetje keert daarna een zak koekjes om. En daarna wil hij perse helpen met opruimen, dus dan ben ik nog veel verder van huis

Maar goed de vaatwasser is klaar, en als het lukt hang ik straks even de was op.

De 2 manden was die ik nog moet opvouwen negeer ik maar even
Vandaag nog niet gerookt!!

MissM,kun je de bach rescue spray eens proberen?Dat helpt mij om goed te slapen als ik veel aan mijn hoofd heb.Wie weet helpt het jou ook.Een oververmoeid bruidje is ook zo wat he

Toen Uk nog een Ukkie was stofzuigde ik pas als hij op bed lag,bleef het tenminste 1 avond netjes.

Zo,ik heb de baas uitgezwaaid,die gaat op vakantie naar Thailand,als ie maar niet wegspoelt daar

De eerstkomende 3 weken ben ik de baas en heb ik het heel druk.Iedere ochtend op de zaak werken en dan thuis nog.Telefoon staat doorgeschakeld dus die kan ik overal opnemen.

Zoeb,succes vandaag met rechts!
Lijstje vandaag:

naar de bakker

baas uitzwaaien

werken vanmiddag weer maar dan thuis.

strijken

bed verschonen zit in de wasmachine

beneden stofzuigen

koken

wvttk
Pfff, krijg echt niks gedaan vandaag, Mmetje wil niet slapen.

En ik loop nog in m'n ochtendjas
Pyjama-dagje vandaag MissM?

Af en toe is dat wel heel lekker maar nu het min of meer gedwongen is kan ik me voorstellen dat je er een beetje moeite mee hebt.

Ik zit met iets in mijn maag,ga het op de BH zetten.
quote:coeberghmetijs schreef op 13 oktober 2011 @ 11:37:

Lijstje vandaag:

naar de bakker

baas uitzwaaien

werken vanmiddag weer maar dan thuis.

strijken

bed verschonen zit in de wasmachine

beneden stofzuigen,na het eten...denk ik

koken aardappels,spinazie,gekookt eitje en een schnitzel

wvttkToch nog wat nuttigs gedaan vanmiddag
Lieve Coe. Een reactie op de bh. Wat ben je toch een schat van een mens.

Fysio was pijnlijk maar niet eens zo heel erg. Hoewel ik nu nog onbelast therapie heb gehad met mijn rechtse hand. Volgende week belast, maar ze willen nu weten of ik onbelast al een reactie krijg. Ben benieuwd, maar ik heb nu wel het idee dat ik spierpijn krijg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven