Sexdate
donderdag 13 oktober 2011 om 19:19
donderdag 13 oktober 2011 om 19:44
Och och, wat aandoenlijk.
Ik weet trouwens zat vrouwen die op jongere mannen vallen. Dus als jij een zelfverzekerde jongeman met goed gereedschap bent met een lekker lijf én ook nog weet hoe je een vrouw moet behagen, maar je best kans.
Maar dan niet op een manier als dit, wel gewoon in het veld.
Maar dan moet je 'het' wel hebben, en waarom denk ik nu juist dat het daar ontbreekt....
Ik weet trouwens zat vrouwen die op jongere mannen vallen. Dus als jij een zelfverzekerde jongeman met goed gereedschap bent met een lekker lijf én ook nog weet hoe je een vrouw moet behagen, maar je best kans.
Maar dan moet je 'het' wel hebben, en waarom denk ik nu juist dat het daar ontbreekt....
vrijdag 14 oktober 2011 om 01:16
donderdag 20 oktober 2011 om 14:29
quote:TheEmpress schreef op 13 oktober 2011 @ 19:44:
Nou, ik kan er wel tot op bepaalde hoogte inkomen van TS.
Ik bedoel, je staapt als jongere man/jongen (ik zie mezelf nog al jongen maar hey :') ) niet direct op een oudere dame af om je charmes er op los te laten.
Nu kan je wel het lichaam van een god hebben en een penis die tot op je knieen hangt en de kop van bradd pitt erop, het blijft wat minder toegangkelijk.
maar iig,je hebt wel gelijk dat hier daar niet echt de plaats voor is :')
Maar dan moet je 'het' wel hebben, en waarom denk ik nu juist dat
Nou, ik kan er wel tot op bepaalde hoogte inkomen van TS.
Ik bedoel, je staapt als jongere man/jongen (ik zie mezelf nog al jongen maar hey :') ) niet direct op een oudere dame af om je charmes er op los te laten.
Nu kan je wel het lichaam van een god hebben en een penis die tot op je knieen hangt en de kop van bradd pitt erop, het blijft wat minder toegangkelijk.
maar iig,je hebt wel gelijk dat hier daar niet echt de plaats voor is :')
Maar dan moet je 'het' wel hebben, en waarom denk ik nu juist dat