Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Alweer een (leuke) twist
Wat moesten ze nou op dat briefje schrijven, heb t net gemist?? degene die ze er juist in of uit wilde hebben????
Oei Nicholas moet nog een proef doen, Kobe, Niko en Jochem in gevaar dus. Hoop dat Nicholas door gaat. Die andere 3 maken me niet uit.
Het leek in eerste instantie een gewone eilandraad, dus opschrijven wie eruit moet. Alleen was het nu dus net even anders.
Hahaha dat kapitein haak muziekje erbij, Jochem die achteruit peddelt, wat een sukkel. Kobe die doet alsof hij niet kan varen haha geweldig
Ze proberen nu Jochem te naaien.
Oooh zou het zo leuk vinden als het tegen ze keert...
Wat doen die twee op die boot?
Jeey Nicholas erbij!

Gelukkig maar.

Nu mag jochem wel naar huis van mij, Kobe is grappig
Spannend
Yes hahaha!
Dom dom dom haha sukkel
Hmm jammer, zag liever die jochem weg gaan.
Dit vind ik dan wel weer leuk. Weer een complotje mislukt.
Had liever gehad dat nico eruit ging. Maar vond het ook onsympathiek van Kobe om Jochem zo te naaien.
wat een slaapverwekkende proef trouwens. Nu mag er wel weer een beetje wat gebeuren.
Hebben ze wijn? Dan ben je na 1 slok toch al stomdronken?
@gemini daarom huilt 'ie nu ook:P Hij is emotioneel geworden van die slok wijn
Ach gossie.... Vind ik toch wel weer tja uh zielig?
Dom van Kobe om zo voor nico op te komen, misschien had ie beter samen met nico kunnen gaan.
Oh best luxe zo.
HHH, die Tanja...
Beetje verwarrend die eilanden, kan iemand dat even uitleggen. Zit tegelijk te chatten dus let maar half op.
Die gaan buikpijn krijgen....
quote:eefjewentelteefje schreef op 13 oktober 2011 @ 21:26:

Die gaan buikpijn krijgen....

Ja, dat is ook het eerste wat ik dacht!

Ahh die Kobe...

EXIT!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven