Onverklaarbare geluiden in mijn huis... Er is een (lieve, zo hoorde ik) vrouw overleden in mijn slaapkamer. Ik woon hier nu sinds januari. En steeds als ik alleen ben, hoor ik allerlei geluiden.. Daardoor lig ik regelmatig verkrampt in mijn bed en slaap ik niet heel goed.
En ja, ben een enorme knuffelkont! Hou er echt van. Maar niet met iedereen!
En wat vind jij eng?
Anoniem_55368
donderdag 13 oktober 2011 om 22:09
Mijn operatie vandaag! Doodeng! Maar alles is goed gegaan en ik ben er weer
Lekker romantisch samenzijn met mijn man in een Belgische stad, slenteren, eten, museum, slapen, vrijen. Even de verantwoordelijkheid achter ons laten en alleen doen waar we zin in hebben
Lot, hoe is 't? Wat voor operatie heb je gehad, kan ;'t nergens vinden. Beterschap met 't herstel!
Afwas/glazen naar de keuken. Verwarming lager, kruik vol laten lopen en vast in bed leggen. Deur op slot doen. Medicijnen innemen. Tanden poetsen. Lampen uit, kleren uit en m'n bed in. En nee, ik haal mijn make-up er niet af...... vies he... Maar wel eerlijk En soms de laptop mee naar bed voor een leuke film (geen tv in slaapkamer)
Welke romantische ervaring met (ex)man/vriend zul je nooit vergeten (behalve trouwen/aanzoek/kindje krijgen)
Gezicht reinigen en wassen, tanden poetsen, de pil nemen, naar de toilet, lichten uit, tv nog even aan, mobiel in oplader en uiteindelijk rond 22:00 slapen op een werkdag.
Met vriend en dochter Sinterklaas vieren. Geef altijd een mand met cadeaus bij de buurvrouw af. Zij klopt dan heel geheimzinnig op het raam en laat de mand achter, waarna dochter heel verrast de deur opendoet en de cadeaus vindt. Meestal dobbelen we om een pakje te mogen pakken. En we lezen uiteraard de gedichten voor en knagen kruidnootjes en chocoladeletter.