Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Na een periode van ziekte en gedoe met de pc nu weer eens een berichtje van mij.

Ik lees allemaal goed nieuws: weer een paar zwangeren erbij. Gefeliciteerd! Helaas ook nog een paar meiden in de klus- of afwachtfase, ik hoop voor jullie dat het nu ook gauw raak is!

Nala, voor jou is het nu extra spannend, ik duim voor je.

Bij mij is er op het gebied van zwanger worden een boel veranderd. Een paar weken geleden hadden manlief en ik ineens een omslag. In mei zijn we 'per ongeluk' zwanger geraakt van nr 2 en daar waren we heel blij mee. Toen kwam de miskraam en daar was ik erg verdrietig van. Vervolgens hebben we ons gestort op het weer zo gauw mogelijk zwanger worden.

Nu de uitgerekende datum nadert, 18 februari, komt ineens het besef dat we er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig waren om weer zwanger te worden en dat we heel erg aan het genieten waren (en zijn) van ons leven met z'n drietjes. Op den duur willen we heel graag een tweede, maar het is voor ons eigenlijk een beetje te snel gegaan allemaal. Door het ongepland zwanger raken en de miskraam en alles daaromheen, ben ik eigenlijk 'vergeten' hoe het was en hoe ik me voelde voordat ik weer zwanger was.

We hebben nu besloten om wat langer te wachten, zoals we eigenlijk altijd al van plan waren en dat voelt goed. Ik merk dat ik de miskraam nu pas echt een plekje heb kunnen geven, nu dé datum zo dichtbij is, kan ik het afronden voor mezelf.

We zien wel wanneer de wens weer zo hevig wordt dat we er weer voor gaan.

Jullie mogen mij uit de tabel halen, het voelt een beetje gek om mee te schrijven over iets wat voor mij nu even niet zo speelt.

Ik wens jullie allemaal veel geluk en hoop en duim voor heel veel gezonde kindjes in 2008!

Ik kom af en toe nog wel even meelezen.

Liefs,

Lais
Lais, jammer dat je ons gaat verlaten maar begrijp het goed. Geniet lekker met zijn drietjes en als de tijd er rijp voor is wellicht met zn viertjes.

Puck, vervelend dat je zo misselijk bent. Hoop voor je dat het snel voorbij gaat. Hoelang heb je er met je vorige zwangerschappen last van gehad?

Probeer gewoon rustig aan (zal lastig zijn met al twee kindjes die rondrennen) te doen. Werk je eigenlijk of niet?

Toosje; het kan nog steeds, wss 3 hele lange dagen voor je, ik duim met iedereen mee!

Nala; lekker he om met dit weer een eind te wandelen met de hond(en).

Sportze en aanklungelze vandaag

Lagune; dat is al heel snel dat je naar de vlos mag! Wat goed dat je die stoute schoenen hebt aangetrokken, hopen dat je dan ook snel voor de echo kan, kon je die afspraak er niet direct bij maken?

Kusje; ook ik kom veel vrouwen tegen die een miskraam hebben gehad. Ik ben er heel open over en als mensen dat merken dan komen de verhalen los.

Hoop dat je snel een beetje opkrabbelt!

Caro; morgen naar de vk toch? veel plezier!

Hier gaat het goed! Vandaag de magische grens van 12 weken gehaald, ben er zo blij mee.

Ben vandaag echt ontzettend moe, ben net terug uit het ziekenhuis, krijg altijd 1xin de 8 weken een infuus met medicijnen en wordt ik zo sloom van. Straks even lekker op de bank en daarna nog even een paar uurtjes werken.

Gisteren ook feestje gehad, errug laat maar een voordeel mog toch niet drinken dus een kater daar hebben we ook geen last meer van.

Caro; jij had toch ook last van letters die je omhusselt met typen? Ik ook echt superirritant, moet de hele tijd verbeteren.

DAmes geniet van het mooie weer.

x
Heey Nut, geweldig dat je de 12 weken grens gepasseerd bent! Gaat het trouwens goed met je ziekte en de zwangerschap? Ik vermoed dat je aan de remicade zit 1x in de 8 weken. Dat zal dus ook geen probleem zijn. Ik ben een tijdje terug bij de MDL arts geweest (ja, ik heb ook die stomme ziekte) en hij verzekerde mij dat het allemaal geen probleem hoeft te zijn tijdens zwangerschap. Was wel erg fijn om te horen want door die miskramen ging ik er toch weer aan twijfelen. En dat terwijl ik echt al jaren zo goed als klachtenvrij ben.

Lais, goed om te lezen dat je het een en ander voor jezelf op een rijtje hebt kunnen zetten. Fijn dat jij en je man er hetzelfde over voelen. Lees lekker nog mee zo af en toe en voel je vrij om zo nu en dan te laten horen hoe het met jullie gaat :-D
hey meiden.

@lais, als je er rustig van wordt dan weet je zeker dat het een goede beslissing is. de meeste meiden hebben het al gezegd, veel plezier/sterkte/geluk en alles wat ik nog vergeten ben en wanneer je zin hebt om iets met ons te delen zien we je wel weer terug.

@ kusje; wat een verhaal zeg! veel beterschap nog en ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.

@traveler en nut. wat voor ziekte hebben jullie dan? (als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen) klinkt wel heftig. als jullie het i.v.m. herkenbaarheid niet willen zeggen wil ik het ook wel op de groep lezen hoor (hoezo nieuwsgierig) en als jullie het niet willen zeggen is het ook goed, ben gewoon heel nieuwsgierig aangelegd.

hier gaat het allemaal zijn gangetje. rustig aan de klus (zo zal ik het maar noemen) verder lekker genoten van het weer en vandaag weer heel de dag gewerkt. wel weer even wennen na een week vakantie!
Hannes, ik ga wel ff naar de groep....geen idee namelijk wat nut ervan vind dus ik kies voor de veilige weg .
Oke, het staat erop!
Hallo allemaal

hier ben ik ook weer eens, zie nu pas hoe lang ik al niet geschreven heb. Ik ben ook elke avond zooo moe

Veertje: ik kan me heel goed voorstellen dat het allemaal even te veel werd! Neem wel je tijd om het te kunnen verwerken. Veel plezier op wintersport

dedijk:heel veel succes morgen!

Nala: wat een goede berichten! Zaad dat 2x zo goed was, eitjes in orde! Ik ga zo enorm hard voor je duimen.

Wat een naar bericht van je tante, sterkte ermee

Caro: Ook veel sterkte, wat verdrietig van je hondje

Toosje: Hopelijk was je veel te vroeg, ik blijf voor je duimen

Puck: Je klinkt goed zwanger!

Nut: wat heerlijk voor je dat je de grens over bent!

Hier gaat alles nog steeds goed, ik voel me flink zwanger, dus dat is een goed teken. Nog anderhalve week tot de volgende echo, het blijft spannend
Hallo meiden,

Ik vroeg me af of ik met jullie mee mag kletsen.

Ook ik heb net een miskraam achter de rug. Wij kwamen er na 11 weken achter bij het maken van de eerste echo. Het vruchtje was met 6 weken gestopt met groeien maar het vruchtzakje groeide wel. Mijn lichaam hield het vast en al die tijd voelde ik me gewoon zwanger. Vorige week vrijdag ben ik gecuretteerd en nu is er alleen nog maar een hoop verdriet.

Ik merk dat mensen in je omgeving vaak niet weten hoe ze moeten reageren en als ze reageren dat op een hele verkeerder manier doen.

Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen.

Groetjes, Taartje
Puck, weet nog niets van mijn tante. Ga mijn ouders zo ff bellen.

Hoor ik gelijk wat de dokter in het zh tegen mijn vader heeft gezegd. Ws wordt hij wel gedottert.

Lieve Lais. Ik kan het begrijpen dat je toch nog even wilt wachten met een tweede. Goed dat je er zo uit bent gekomen met je mannetje.

Ik zal je uit de tabel halen.

Jij ook heel veel succes met alles! Dikke kus.

Super Nut! De 12 weken grens behaald!!! Nu op naar de 40 weken!

Tuurlijk mag je met ons meekletsen Taartje. Wat balen dat je een mk hebt gehad...

Moeilijk is dat he, als je omgeving je niet echt begrijpt.

Hopenlijk kan je hier een beetje je ei kwijt. We zijn helaas allemaal ervaringsdeskundigen..

Dusse... welkom bij het topic waar je eigenlijk niet bij wilt horen...
Hoi Taartje, ik kan je helaas de hand geven ik heb precies als jij echo gehad en daar zagen we dat het met 6 weken gestopt was met groeien en de baarmoeder bleef doorgroeien en de hormonen en misselijkheid gingen ook gewoon door.

Ik heb 23 januari de curretage gehad, en ik besef het nu pas en nu ik ben vaak huilerig. Het doet meer met je dan ik had gedacht de eerste 2 weken na de curretage. Ik ben nog wel heel moe onwijs moe, vriendin van me had dit ook zo erg.

Heel veel sterkte.
He lieve meiden,

Ik wil heel graag uitgebreid op iedereen reageren, maar ik ben zooooooooooooooo moe....hoort er gelukkig bij, maar vervelend kan het wel zijn..

Ik probeer morgen even tijd te maken!! heb wel op de groep gereageerd!

Caro, wat shit van je hondje

Nala, jeetje, het blijft maar tussen leven en dood gaan bij jou...heel veel sterkte!!!

Toos, ik duim nog steeds voor je!

Taartje, welkom hier!

Iedereen een dikke :knuf:

XXXX
Fijn dat ik mag mee schrijven.

Veertje, ook ik ben nog heel erg huilerig. Je wordt er zo vaak mee geconfronteerd! Misschien een hele persoonlijke vraag hor en als je geen antwoord wilt geven snap ik dat, maar hoe lang heb jij gevloeid? Bij mij is het al die tijd niet veel geweest, maar het is nog steeds niet gestopt.

Meiden, hoe was jullie cyclus na jullie curretage? Was die gelijk weer normaal of duurde dat even? En hebben jullie gewacht met weer proberen of zijn jullie er gelijk weer voor gegaan?

Ik zal nog even iets over me zelf vertellen. Ik ben dus taartje, ben bijna 27 en was in de 2e ronde zwanger van mijn eerste kindje. Na 6 weken is het gestopt met groeien en met 11 weken kwam ik er pas achter op de echo. Diezelfde week ben ik gecurreteerd. Nu ben ik heel erg in twijfel of ik er deze maand alweer gelijk voor zal gaan.

Ik ga proberen om een stukje terug te lezen zodat ik jullie iets beter leer kennen, maar helemaal terug lezen zal wel niet lukken, jullie zijn al zolang aan het schrijven ;)
Goedemorgen!

Nut, van harte de 12 wekengrens! Joepie!

Kusje, heftig allemaal zeg. Mocht je weer je ei kwijt willen, je bent altijd welkom.

Lais, jammer dat je ons gaat verlaten, maar snap het wel als je juist met andere dingen bezig bent. Hopelijk horen we af en toe nog wat van je.

Taartje, tuurlijk mag je hier meeschrijven. Vervelend he die mensen die juist de verkeerde dingen zeggen. Je kunt hier lekker van je afschrijven hoor.

Caro hoe gaat het met je?

Tos, lekker zwanger, nog 1,5 week voor de echo, spannend!

Lagune, goed zo een afspraak gemaakt, leuk is dat he.

Ik begin toch nu wel te twijfelen of mijn lijf wel de juiste signalen afgeeft. Mijn temp is dalende, gister negatief getest, 2 dagen voor mijn ajb. Maar met vorige zwangerschappen teste ik ook niet vroeg positief. Borsten doen nog wel pijn zoals ik alleen heb bij een zwangerschap. Maar ben niet meer zo overtuigd. Ben ook zo'n muts he. Ik wil het ook zo graag en we wachten ook al zo lang. Pffffff domme ik, nou ja, heb er wel lol om gehad, hahaha.

Morgen eerste voorlichtingscursusdag van de adoptie. Spannend.
Hé Toosje, wat balen! Negatief getest en niet meer denken dat je zwanger bent. Ik had het zo gehoopt! wachten duurt dan inderdaad erg lang. En je bent echt niet dom!

Taartje, wat naar dat jij je ook al bij dit topic aan kunt sluiten. Helemaal naar omdat je er pas na 11 weken achter bent gekomen. Heel veel sterkte.

Veertje, fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk! En straks ff lekker weg, even bijkomen van alles.

Kusje, jee wat een verhaal! Inderdaad veel slechte verhalen over dat spul gehoord. Ik hoop dat je snel weer de oude bent. En je bent hier altijd welkom hoor!

Nala, heel veel sterkte meid! Erg dat je tante er zo aan toe is. En ook voor je vader.

Lais, goed dat jullie een keuze hebben gemaakt en je er goed bij voelt.

Dedijk, succes!

Nut, joehoeeee!!! 12 weken grens gehaald, gefeliciteerd!

Hier gaat het wel. Heb nog veel verdriet maar gelukkig ook veel afleiding.

Moet zo naar de VK en zie er een beetje tegenop. Heb wel besloten dat ik ga zeggen wat me dwarszit.

Ik kom vanavond vertellen hoe het is gegaan, ik ga straks gelijk door naar mijn ouders en kom vanavond pas terug.

XXX
Lieve Lais,

Begrijp helemaal dat je je hier niet op je plek meer voelt. Zoals je het omschrijft heb je inmiddels vrede met de situatie en geniet je van je gezinnetje. Goed zo! Ben blij voor je dat je het allemaal een plek hebt kunnen geven en dat jij en je man tot deze beslissing zijn gekomen. Ik wens je voor nu en de toekomst heel veel goeds en wellicht horen we nog wel eens wat van je. Een hele dikke knuf.

Hannes, druk aan de klus geweest lees ik. Hopelijk werpt het zijn vruchten af.

Tos, jij voelt je dus ook 'lekker' zwanger? Niet echt fijn hè? Hoe lang je er ook op gewacht hebt, als het eenmaal zover is blijft het lastig.

Nut, hier ook een slachtoffer van het zwangerschaps letter-omhussel fenomeen. Word er helemaal gestoord van, want kan echt goed typen normaal. Nu moet ik elke zin zo ongeveer verbeteren. Erg vermoeiend.

Heerlijk dat je de magische grens bereikt hebt. En nu wel gaan genieten hoor! Voor je het weet is het alweer voorbij (zei de oude muts).

Ik werk overigens niet. Zag daar eerst heel erg tegenop, want had een functie op management niveau en dacht zelfs over promoveren, maar het liep toch even anders. Toen ik zwanger was van dochter nam man een bedrijf over aan de andere kant van waar we toen woonden. We hebben toen besloten om deze kant op te verhuizen en dat ik zou aankijken hoe het zou zijn om te stoppen met werken.

In het begin wel behoorlijk slikken, want ik kende niemand en miste mijn werk heel erg. Maar we hadden veel te doen aan ons nieuwe huis, ik werd weer zwanger en zoontje was behoorlijk ziekelijk vanaf dat hij een half jaar was. Niet heel ernstig gelukkig, maar te erg om te kunnen werken. Hij moet geregeld naar het ZH (nog steeds), dus in die zin kwam het ook wel goed uit dat ik thuis was. Had nooit zoveel vrije dagen op kunnen nemen.

Maar goed inmiddels ben ik dus alweer een tijdje thuis en ik moet zeggen dat het wel erg lekker is ook. Niet teveel stress en lekker veel tijd met de kids doorbrengen. Had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Zo lang het goed gaat zo, geniet ik ervan.

Taartje, wat naar voor je dat je ook een MK hebt gehad en zo laat. Kan me voorstellen dat het een heftige periode is waar je doorheen gaat. Kan je alleen maar zeggen dat wij hier het allemaal hebben meegemaakt en dat het ondanks heel veel ellende eigenlijk een heel vrolijk topic is. Je kunt alles kwijt en vindt altijd wel een luisterend oor. Ik heb er indertijd heel veel aan gehad om mijn verhaal hier kwijt te kunnen en te horen dat ik niet de enige was. Hopelijk werkt het voor jou net zo.

Wat betreft de cyclus na de MK. Ik ben niet gecrurreteerd (kwam vanzelf), maar bij mij was de 1e cyclus precies 26 dagen na mijn MK (zoals ie daarvoor ook was). Daarna is het wat gaan rommelen en is mijn cyclus eigenlijk nooit echt regelmatig geworden. Steeds rond de 30 dagen.

Ik wilde na de MK gelijk weer een poging wagen, maar het heeft uiteindelijk 4 maanden geduurd voor ik weer zwanger was. Waarschijnlijk was mijn lichaam er toch niet direct klaar voor. Dus als je jezelf er goed bij voelt moet je er gewoon voor gaan. Is helemaal niets geks aan hoor. Heel veel van ons dachten er hetzelfde over.

Voor nu heel veel sterkte.

Toosje,hè balen weer negatief getest. Maar ik geef de hoop nog niet op. Als je zegt dat je de vorige keren ook laat positief testte, dan kan het nog. De duimen draaien in ieder geval overuren.

Caro, hopelijk was het dit keer wat leuker bij de VK dan de vorige keer en heb je niet een hele les over diëten aan hoeven horen.

Hier nog altijd kotsmisselijk, al is het gelukkig vooral 's ochtends. Ik word elke dag rond 5 uur wakker en kan dan niet meer slapen van de misselijkheid. Komt helemaal niets uit, maar ik voel me echt een wrak. Heb vandaag de huisarts gebeld voor pilletjes die ik de vorige keren ook gehad heb. Die hielpen een klein beetje en alle beetjes helpen. Rond een uur of 12 gaat het wel weer en kan mijn dag beginnen. Het is nu wel lastig om twee kids te hebben, want alles kost moeite om voor ze te doen. Voel me er best een beetje schuldig over, maar kan er echt niets aan doen.

Vorige keer duurde het tot 15 weken ofzo, dus ik heb nog even voor de boeg. Bleh.

Liefs,

Puck
quote:taartje81 schreef op 11 februari 2008 @ 22:35:

Veertje, ook ik ben nog heel erg huilerig. Je wordt er zo vaak mee geconfronteerd! Misschien een hele persoonlijke vraag hor en als je geen antwoord wilt geven snap ik dat, maar hoe lang heb jij gevloeid? Bij mij is het al die tijd niet veel geweest, maar het is nog steeds niet gestopt.

Meiden, hoe was jullie cyclus na jullie curretage? Was die gelijk weer normaal of duurde dat even? En hebben jullie gewacht met weer proberen of zijn jullie er gelijk weer voor gegaan?

Ik zal nog even iets over me zelf vertellen. Ik ben dus taartje, ben bijna 27 en was in de 2e ronde zwanger van mijn eerste kindje. Na 6 weken is het gestopt met groeien en met 11 weken kwam ik er pas achter op de echo. Diezelfde week ben ik gecurreteerd. Nu ben ik heel erg in twijfel of ik er deze maand alweer gelijk voor zal gaan.

Ik ga proberen om een stukje terug te lezen zodat ik jullie iets beter leer kennen, maar helemaal terug lezen zal wel niet lukken, jullie zijn al zolang aan het schrijven ;)

Hee taartje, welkom op het topic waar je niet bij wilt horen. Ik zal ook even antwoord geven op je vragen. (Trouwens: niet teruglezen joh, dan ben je over een week nog bezig!!!)

Ons verhaal lijkt wel een beetje op elkaar... Ik ben ook 26, bijna 27. (In maart... En jij?) In de eerste ronde (april '07) raakte ik zwanger van wat dus het eerste kindje moest worden. Bij de echo kwamen ze erachter dat het niet goed zat, ook een lege vruchtzak. Na 11 weken zwangerschap (juli '07) heb ik de curettage gehad.

Ik heb ook weinig bloedverlies gehad maar wel lang. Bijna drie weken. Volgens de gyn was dit een geval 'niet abnormaal maar wel pech hebben.' Normaal is het namelijk 10-14 dagen. Mijn cyclus was voor de curettage altijd 28 dagen. Na de curettage is het compleet anders, variërend van 25 tot en met 35 dagen. Ook dit schijnt niet abnormaal te zijn, maar vervelend is het wel.

Wij zijn er gelijk weer voor gegaan. Helaas tot nu toe dus zonder resultaat. Ik denk dat je lichaam zelf wel aangeeft of het weer zwanger kan worden of niet. Maar of je het geestelijk weer aan kan moet je zelf beslissen.

Heel veel sterkte.

(Zo, en nu de rest even bijlezen...)
Kusje, wat een vreselijk verhaal over die cytotec tabletten. Ik ben 'blij' dat ik ze niet heb gehad. Heel veel sterkte met aansterken en verwerken. (Dat van die verhalen ken ik ook wel, ineens lijkt het alsof iedereen een miskraam heeft gehad terwijl je er nog nooit wat over hebt gehoord.)

Nala, succes met wachten. Wachten duurt lang he?

Lais, jammer dat je hier minder gaat komen maar wek begrijpelijk. Ik vind het knap dat je je kinderwens (voor een tweede) even vooruit hebt geschoven.

Caro, wat verdrietig van je huisdieren zeg!

Nut, gefeliciteerd met je 12 weken!

Lagune, spannend hoor dat je nu afspraken hebt staan. Het wordt zo wel weer heel erg echt he?

Sterre, wat een omslag heb jij gemaakt met je carrière zeg! Lijkt me wel erg wennen, van een drukke belangrijke functie ineens naar 'huisvrouw.' Daar bedoel ik niks negatiefs mee hoor, maar ik kan me voorstellen dat mensen er wel eens ongevraagd en beledigend commentaar op hebben. Raar is dat, iedereen moet het voor zich beslissen toch?

Toosje, spannend allemaal. Heel veel succes met jullie adoptieplannen.

Tos, voor jou ook spannend, volgende week alweer de echo!

Voor iedereen een hele dikke
Puck?

sinds wanneer heet jij sterre?
Dat vroeg ik mij ook al af!
nog een vraagje

Marielle

wie is die super sexy dame eigenlijk? op jouw avatar

had ik nou altijd al willen weten
Dat ben ik zelf natuurlijk! Een supersexy slanke sexgodin!!! Hahaha, heb geen flauw idee wie het is. Denk dat toen ik die avatar zag, ik me zo voelde ofzo. Ik zal eens een plaatje zoeken van iemand die meer bij bij gemoedstoestand van nu past haha!

Ik word vandaag helemaal in elkaar getrapt door dat kind van ons. Mijn hemel, was is hij/zij druk zeg! Wel gezellig! Zo af en toe zie je een elleboog of voet of knie voorbij komen. Allemaal geërfd (of ge-orven??) van vaderlief dat drukke. Ben erg benieuwd wat er straks uit komt zetten... Hou mijn hart vast.

Wat een weertje he? Heb echt helemaal de kolder in mijn kop. Ben de ramen aan het lappen, tuin is keurig, babykleertjes aan het wassen. De keuken (maar weer eens) uitgesopt. Heb boven onze slaapkamer verandert. Hahaha, het zal er wel bij horen.

Meiden fijne dag verder! Ik ga macaroni maken en daarna naar de gym!

En Nala, ik duim nog steeds! En ook voor jou Toosje!!! Ik gun het jullie zo! Jullie zijn (sorry andere meiden) echt als eerste aan de beurt nu!!!

Dikke kus!
Huh ik heb toch net mijn avatar gewijzigd?

Waarom zie ik m niet?
Taartje, ik werd psies 28 dagen na mijn cur weer ongi. Maar dat was ook de enige keer. Daarna werd ik zo onregelmatig als de pest...

Wij zijn er gelijk weer voor gegaan. Maar tussen de echo en de curettage zaten bij mij 4 weken (zelf voor gekozen), dus had het al iets meer een plekje gegeven.

Als je in de tabel wilt, moet je het ff zeggen en je gegevens doorgeven. (graag vet gedrukt of in een kleurtje) Dan zet ik je erin. Zo niet, even goede vrienden...

Wat kan je gek worden van een vrouwenlichaam he Toosje? Maar hoop nog steeds dat je gelijk hebt!

Veel suc6 morgen.

Vanmiddag nog ff lekker van het heerlijke weertje genoten. Ff met schoonzus en petekind rondje wezen lopen.

Ga vrijdag met haar en een vriendin naar de 9 maanden beurs. Heb ik op zich nog niet zoveel te zoeken, maar vind het wel leuk. Ben er vorig jaar ook geweest. En toen was ik ook nie (meer) zwanger.

Mijn vader wordt trouwens donderdag gedottert. En ze gaan een aantal stands achter elkaar plaatsen. Scheelt dus dat hij niet een grote hartoperatie hoeft te ondergaan.

Met mijn tante gaat het ietsies beter. Zondag nog nie. Toen zei ze zelfs tegen mijn ouders dat ze doodging. Gister ging het iets beter. Laten we hopen dat ze op den duur gewoon weer naar huis kan.

Caro, hoe ging het bij de vlos? Beetje je verhaal kwijt gekunt?

Wachten duurt zeker lang Ring! Ik heb een soort van aftekenkalender gemaakt, dat ik iedere dag een kruisje kan zetten. Hopenlijk helpt dit een beetje. Wel merkte ik vandaag dat werken heel veel afleid. Helaas hoef ik alleen nog maar donderdagmiddag te werken... En 3 nagelklantjes.

Thx Marielle.

Enne... hoe bedoel je, nesteldrang?
Ff F5 drukken Marielle. Hihi, hij is wel lache.
Nala spannend je vader gedotterd. Hopelijk is dat voldoende.

Marielle al nesteldrang hahaha leuk hoor.

Caro hoe was het bij de vlos?

ooow word hier helemaal gek. Ben me daar sinds vanmiddag misselijk. lijkt wel of alle symtomen opeens in alle hevigheid toenemen. Heb net gegeten en kan het met moeite binnenhouden, moet de misselijkheid wegzuchten. Borsten doen nu megapijn. Snap niks meer van mijn lijf. Denk toch een hoop stress wat zich uit nu. Voel me helemaal niet oké, beetje draaierig ook. Kan wel janken. Wat een gedoe ook steeds elke maand. Mijn gevoel dat het raak is is weer sterker door de kwaaltjes, maar lage temp klopt niet. Heb hoogrode wangen vandaag, zijn al 3 mensen die dat opviel. Morgen adoptiecursus, best spannend allemaal dus denk dat de stress nu een beetje begint op te spelen. Vanavond naar de paardjes, even een frisse neus halen. Hier is het de hele dag rond het vriespunt geweest en mistig, geen zon gezien helaas.

Sorry dat ik jullie lastig val met mijn kwaaltjes en klaagzang, word een beetje gek van mezelf. Ws kan ik er volgende week weer om lachen, maar vandaag even niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven